https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Oh nee? Iedereen kan toch een compleet nieuw topic openen over weet ik veel wat? Das toch het idee van een forum, nieuwe discussie starten in een nieuw draadje?quote:
Nog bijdehand ook. Gelukkig weet de kat er iets op.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:09 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Oh nee? Iedereen kan toch een compleet nieuw topic openen over weet ik veel wat? Das toch het idee van een forum, nieuwe discussie starten in een nieuw draadje?
dagquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:25 schreef roislecxe het volgende:
Kga ook naar bed. Mooi geweest. Vermoeiende dag.
Seems like it ja, maar ik ga het er niet op gokken, zit je er net een paar satoshi boven bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:27 schreef roislecxe het volgende:
Denk trouwens dat die 7k mooi in de buurt komt
Beter erboven dan eronder lijkt mequote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:29 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Seems like it ja, maar ik ga het er niet op gokken, zit je er net een paar satoshi boven bijvoorbeeld
Uhu, als je maar snapt wat ik bedoelquote:
Volgens Ed had deze het vaker bij het rechte eind, dus misschien die buy toch maar lager zetten op 6k?twitter:MeshCents twitterde op vrijdag 04-07-2014 om 00:18:55#Minerals [#MIN] pulling back. Too much sell pressure above 8.5k. Rebuy zone anywhere from 5.5k to 6.5k. reageer retweet
Kan ook, maar dan heb je meer geduld nodig wellicht áls ie het al haalt natuurlijk. Ik werd gevraagd een schatting van een half tot 1 uur. En ik gaf 1 tot 2 uurquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Uhu, als je maar snapt wat ik bedoelVolgens Ed had deze het vaker bij het rechte eind, dus misschien die buy toch maar lager zetten op 6k?twitter:MeshCents twitterde op vrijdag 04-07-2014 om 00:18:55#Minerals [#MIN] pulling back. Too much sell pressure above 8.5k. Rebuy zone anywhere from 5.5k to 6.5k. reageer retweet
Fair enough. Trustenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:37 schreef roislecxe het volgende:
Maa nu ben ik echt weg. Zie morgen wel of ik in de buurt zat.
Truste kinders
Kwartiertje later en hop <7k. Ik ben weer terug in MIN <7k en met 250 minerals meer dan eerderquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:37 schreef roislecxe het volgende:
Maa nu ben ik echt weg. Zie morgen wel of ik in de buurt zat.
Truste kinders
En nog steeds <7kquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:56 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Kwartiertje later en hop <7k. Ik ben weer terug in MIN <7k en met 250 minerals meer dan eerder
Trusten trouwens Katje, Maxbet, Toto, Ed en andere lurkers![]()
![]()
![]()
![]()
Niks mis meequote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vanavond >8k.
Hij neemt nu even een aanloopje.
Winst = winst.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:46 schreef DaMart het volgende:
Ik ben nu toch blij dat ik mijn VVV gisteren nog met winst heb kunnen verkopen, is inmiddels bijna gehalveerd t.o.v. mijn aankoopkoers van gisteren.
RZR staat in notime weer boven 120, check t orderboek maar eensquote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:31 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Niks mis mee
RZR neemt ook een aanloop'je'
Moggu.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:51 schreef edraket31 het volgende:
[..]
RZR staat in notime weer boven 120, check t orderboek maar eens
Noteert u maar: zondagavond boven 120, eind volgende week 250 (daarboven of al aangetikt)
Niet zo heel moeilijk te drukken, het volume is niet veel soeps meerquote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:59 schreef edraket31 het volgende:
0,2btc en we staan al weer boven 100
Gewoon een buyorder rond de 90, gaat er heus nog wel door vandaag.
Zit nog iemand de prijs te drukken
Volgens mij heb je pech...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:18 schreef DaMart het volgende:
Nog een buyorder voor 600 MIN op 6100 gezet.
Ook goed. Had vannacht op 7100 bijgekocht, dus hoe eerder hij daarboven weer een bodem legt, hoe beterquote:
Wat zou er leuk aan kunnen zijn?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:51 schreef DaMart het volgende:
Dit is misschien ook nog wel een leuke coin die binnenkort wel eens naar Bittrex zou kunnen komen: https://c-cex.com/index.html?p=brit-btc.
https://bitcointalk.org/index.php?topic=667820.0
Men begint hem een beetje te hypen op Twitter. Staat nu alleen op C-cex en de verwachting/hoop is dat hij binnenkort ook op Trex komt. Dev lijkt ook actief en serieus bezig met de coin en er lijkt zich ook een community achter te scharen, als ik op Twitter zoek. En met een koers rond de 400 satoshi wil ik best de gok nemen dat deze coin nog wat gaat opleveren binnenkortquote:
Ja, maar toen had ik geloof ik een pagina op Bitcointalk gemist... toen ik die eenmaal had gelezen, was mijn interesse ook wel wegquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:30 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Wat zou er leuk aan kunnen zijn?
Wilde jij gisteren ook niet op 40 in Maia stappen?![]()
Even voor de duidelijkheid: mijn opmerking over Maia heeft niets te maken met die andere coin. Was meer in de trant van: "mazzel dat je er niet ingestapt bent"quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar toen had ik geloof ik een pagina op Bitcointalk gemist... toen ik die eenmaal had gelezen, was mijn interesse ook wel weg.
Why not?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
En ik heb al heel wat gehad aan jouw tips en coinsuggesties hier, waarvoor ik je erg dankbaar ben! Maar ik wil ook wel eens kijken of mijn eigen oordeel me ook wat op kan leveren. EN met 0,01 BTC wil ik die gok wel nemen dus.
Dat zeker. En ook mazzel dat ik na mijn aankoop van VVV voor 1500 toch wat argwaan kreeg en hem voor 1700 heb kunnen verkopen. De berichten leken weer positief bij een vrij lage koers, maar er was te weinig buy support.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:38 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: mijn opmerking over Maia heeft niets te maken met die andere coin. Was meer in de trant van: "mazzel dat je er niet ingestapt bent"
Nou ja hij hoeft alleen maar een goede dip te krijgen zodat ik in kan stappen (goedkoop graagquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:03 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Voorlopig niet Toot, veel te veel goed nieuws de laatste tijd.
Behalve dat Europese banken Bitcoin bij voorkeur niet aan mogen raken danquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:03 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Voorlopig niet Toot, veel te veel goed nieuws de laatste tijd.
Mooiquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Behalve dat Europese banken Bitcoin bij voorkeur niet aan mogen raken dan.
http://www.bloomberg.com/(...)-place-eba-says.html
Welke hoogte denk je dan aan?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou ja hij hoeft alleen maar een goede dip te krijgen zodat ik in kan stappen (goedkoop graag
Ergens voor betalenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gelukkig betalen we daar hier niet mee.
Laatste keer dat ie zo laag stond is half meiquote:
Moet jij 'ns oplettenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:20 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Laatste keer dat ie zo laag stond is half meiDenk niet dat je voor die prijs snel kunt instappen.
Dat is geen nieuwsquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Behalve dat Europese banken Bitcoin bij voorkeur niet aan mogen raken dan.
http://www.bloomberg.com/(...)-place-eba-says.html
Vibrator in vermomming?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:33 schreef Nattekat het volgende:
Kijk mijn creatie eens, compleet gefinancierd met BC
[ afbeelding ]
Nog geen tijd voor gehadquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:35 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Hoe staat het met mijn mooie peterselieplukkertje? (A)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |