Volgens mij heb je pech...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:18 schreef DaMart het volgende:
Nog een buyorder voor 600 MIN op 6100 gezet.
Ook goed. Had vannacht op 7100 bijgekocht, dus hoe eerder hij daarboven weer een bodem legt, hoe beterquote:
Wat zou er leuk aan kunnen zijn?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:51 schreef DaMart het volgende:
Dit is misschien ook nog wel een leuke coin die binnenkort wel eens naar Bittrex zou kunnen komen: https://c-cex.com/index.html?p=brit-btc.
https://bitcointalk.org/index.php?topic=667820.0
Men begint hem een beetje te hypen op Twitter. Staat nu alleen op C-cex en de verwachting/hoop is dat hij binnenkort ook op Trex komt. Dev lijkt ook actief en serieus bezig met de coin en er lijkt zich ook een community achter te scharen, als ik op Twitter zoek. En met een koers rond de 400 satoshi wil ik best de gok nemen dat deze coin nog wat gaat opleveren binnenkortquote:
Ja, maar toen had ik geloof ik een pagina op Bitcointalk gemist... toen ik die eenmaal had gelezen, was mijn interesse ook wel wegquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:30 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Wat zou er leuk aan kunnen zijn?
Wilde jij gisteren ook niet op 40 in Maia stappen?![]()
Even voor de duidelijkheid: mijn opmerking over Maia heeft niets te maken met die andere coin. Was meer in de trant van: "mazzel dat je er niet ingestapt bent"quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar toen had ik geloof ik een pagina op Bitcointalk gemist... toen ik die eenmaal had gelezen, was mijn interesse ook wel weg.
Why not?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
En ik heb al heel wat gehad aan jouw tips en coinsuggesties hier, waarvoor ik je erg dankbaar ben! Maar ik wil ook wel eens kijken of mijn eigen oordeel me ook wat op kan leveren. EN met 0,01 BTC wil ik die gok wel nemen dus.
Dat zeker. En ook mazzel dat ik na mijn aankoop van VVV voor 1500 toch wat argwaan kreeg en hem voor 1700 heb kunnen verkopen. De berichten leken weer positief bij een vrij lage koers, maar er was te weinig buy support.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:38 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: mijn opmerking over Maia heeft niets te maken met die andere coin. Was meer in de trant van: "mazzel dat je er niet ingestapt bent"
Nou ja hij hoeft alleen maar een goede dip te krijgen zodat ik in kan stappen (goedkoop graagquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:03 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Voorlopig niet Toot, veel te veel goed nieuws de laatste tijd.
Behalve dat Europese banken Bitcoin bij voorkeur niet aan mogen raken danquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:03 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Voorlopig niet Toot, veel te veel goed nieuws de laatste tijd.
Mooiquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Behalve dat Europese banken Bitcoin bij voorkeur niet aan mogen raken dan.
http://www.bloomberg.com/(...)-place-eba-says.html
Welke hoogte denk je dan aan?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou ja hij hoeft alleen maar een goede dip te krijgen zodat ik in kan stappen (goedkoop graag
Ergens voor betalenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gelukkig betalen we daar hier niet mee.
Laatste keer dat ie zo laag stond is half meiquote:
Moet jij 'ns oplettenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:20 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Laatste keer dat ie zo laag stond is half meiDenk niet dat je voor die prijs snel kunt instappen.
Dat is geen nieuwsquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Behalve dat Europese banken Bitcoin bij voorkeur niet aan mogen raken dan.
http://www.bloomberg.com/(...)-place-eba-says.html
Vibrator in vermomming?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:33 schreef Nattekat het volgende:
Kijk mijn creatie eens, compleet gefinancierd met BC
[ afbeelding ]
Nog geen tijd voor gehadquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:35 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Hoe staat het met mijn mooie peterselieplukkertje? (A)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |