Ja daar zat ik ook nog over te denken maar ik vond 98km wat ver fietsen.quote:
Beter wacht ie nog evenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:06 schreef edraket31 het volgende:
90% van mijn twitterfeed zijn nu berichten van hoopvolle gasten dat Voot vandaag wellicht op Mintpal komt
Dezelfde mensen die dat al weken hoopten voor SUPER zeker, wat ook nog even duurde toen?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:06 schreef edraket31 het volgende:
90% van mijn twitterfeed zijn nu berichten van hoopvolle gasten dat Voot vandaag wellicht op Mintpal komt
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:27 schreef DaMart het volgende:
.
Toen had ik 200 BRIT meer dan na mijn eerste aankoop op C-cex.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:52 schreef Nattekat het volgende:
BAM... en nu niet meer terugkopen
Vrijheid
Liever Duitsland want finale. Bovendien zie ik DLD Brazilië wel eruit wippen voor ons dus au revoir le Coq sportif!quote:
Goed punt. Al zou ik niet mee willen maken dat we van Duitsland zouden verliezen in de finalequote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:55 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Liever Duitsland want finale. Bovendien zie ik DLD Brazilië wel eruit wippen voor ons dus au revoir le Coq sportif!
Mooi land, maar jammer van de Fransozen inderdaad. Als we die nou ergens anders heen konden sturen zou ik vaker in Frankrijk komenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Fransen zijn een kutvolk, dus Duitsland wint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |