quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:25 schreef edraket31 het volgende:
Ik zie de bui alweer hangen....Natte Poes haalt zijn sell weg in de hoop op 90k en ziet vervolgens de koers stokken bij 23,5 om weer op 20,2 te staan als ie thuis is van dat achtelijke stokje
Om vervolgens weer wekenlang vast te zitten
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:25 schreef edraket31 het volgende:
Ik zie de bui alweer hangen....Natte Poes haalt zijn sell weg in de hoop op 90k en ziet vervolgens de koers stokken bij 23,5 om weer op 20,2 te staan als ie thuis is van dat achtelijke stokje
Ik ookquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:25 schreef edraket31 het volgende:
Omdat ik vanochtend mijn BC verkocht heb om in andere coins te steken.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:18 schreef Nattekat het volgende:
Kan iemand mij zeggen waarom BC moont? Zo niet, dan ben ik ze snel kwijt.
aanvulling: of hij verkoopt ze op 22,6quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:25 schreef edraket31 het volgende:
iets met "rug tegen de muur"quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:27 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
waarom ben jij zo bezig met BC? wat is jouw voorliefde daarvoor?
Omdat dat al een paar keer gebeurd is en er dan een dikke sellorder komtquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:29 schreef brombeer_ het volgende:
Waarom zet er niemand even een buy wall neer op 6k bij MIN.
Eigenlijk zit ik er nog in...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:29 schreef edraket31 het volgende:
Kat: ik loop je te plagen.....wees blij dat je er vanaf bent.
Komen telkens weer meer sellorders van enkele btc.
Als t mag van je moeder: drink er vanavond een biertje op, sluis je vermogen naar Bittrex en doe de moneyparty met ons
Tot dusver nieuwe mobiel, komende zomervakantie en nog wat uitjes van gefinancierd, dan houd ik nog het eea over voor verder te handelen. Doelen? Studieschuld beperken en gewoon lekker kunnen leven/uitgeven.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:13 schreef peterselieplukkker het volgende:
Ok. een hele andere wending.... wat gaan jullie doen met de winst van crypto? hebben jullie een doel voor ogen?
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eigenlijk zit ik er nog in...
Sell te hoog gezet.
Het moet ook niet een lullig muurtje van maar 10 btc zijn ofzoquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:30 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Omdat dat al een paar keer gebeurd is en er dan een dikke sellorder komt
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eigenlijk zit ik er nog in...
Sell te hoog gezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |