quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier op balkon, waar ik zit te thuiswerken, is het maar 26 graden.
ff op mijn balkon kijken, meestal is het daar nog warmer dan de normale buitentemp.quote:
wow, dat is best erg als het waar is....serieus... waar vond je deze info?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:54 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Of je leest dit even: http://highoncoins.com/cr(...)catoin-with-bittrex/
Nee joh, er ziet iemand te dumpen op mintpalquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niks crash, gewoon correctie na een pump.
O, ik keek op Bittrex en daar viel het wel mee, al schiet hij daar ook weer hard omlaag nu.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:57 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Nee joh, er ziet iemand te dumpen op mintpal
Zit jij nog in MIN? Of ben je al uit gestapt?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:57 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Nee joh, er ziet iemand te dumpen op mintpal
Mijn sell @ 7800 was zojuist getikt, nu is ie een stuk lager, bijna 6500. Das hard gegaan.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:58 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Zit jij nog in MIN? Of ben je al uit gestapt?
Dat laatste. Heb ik ook gedaan toen ik naar Amerika ging. Bleek achteraf een goede keuze, want de coins waar ik voor mijn vakantie in zat, waren hard gecrasht ondertussen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:59 schreef Joosie200 het volgende:
Wat zouden jullie doen als je op vakantie gaat en aldaar twee weken geen internet hebt? Gewoon posities open staan, sells neerzetten, desnoods stoploss? Of uitcashen voor je op vakantie gaat, je BTC in je wallet gooien en na twee weken zien hoe alles er weer voor staat? Ik neig naar het tweede namelijk, want in twee weken tijd kan er veel gebeuren op Trex en Mint alike.
Jij gaat voor de domste vraag van de dag?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:59 schreef Joosie200 het volgende:
Wat zouden jullie doen als je op vakantie gaat en aldaar twee weken geen internet hebt? Gewoon posities open staan, sells neerzetten, desnoods stoploss? Of uitcashen voor je op vakantie gaat, je BTC in je wallet gooien en na twee weken zien hoe alles er weer voor staat? Ik neig naar het tweede namelijk, want in twee weken tijd kan er veel gebeuren op Trex en Mint alike.
Het laatste, crypto kan snel gaan.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:59 schreef Joosie200 het volgende:
Ja ik zit er weer in vanaf 6700 ongeveer. Gister op 7500 verkocht dus nog geen paniek. Maar ik had eigenlijk verwacht dat hij nog wel verder zou stijgen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:58 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Mijn sell @ 7800 was zojuist getikt, nu is ie een stuk lager, bijna 6500. Das hard gegaan.
Gewoon van elke coin iets kopen. Gaat vast wel iets moon. Vooral geen sells zetten ook dan en al je BTC gebruikenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:59 schreef Joosie200 het volgende:
Hmm.. dus TFA is lang niet zo veilig, want zonder TFA krijg je idd een email die je moet bevestigenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:54 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Of je leest dit even: http://highoncoins.com/cr(...)catoin-with-bittrex/
zit er nog vol in, had eerste sell staan laag in de 8kquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:58 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Zit jij nog in MIN? Of ben je al uit gestapt?
gelukkig heb ik het nog niet op trex aangezet dan. ik heb het wel aan bij mintpal, maar daar krijg ik alsnog een email ter bevestiging en dan moet ik opnieuw inloggen + TFAquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:02 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hmm.. dus TFA is lang niet zo veilig, want zonder TFA krijg je idd een email die je moet bevestigen
Er zijn geen domme vragen, alleen domme antwoorden. Ik was al van plan uit te cashen, BTC offline te halen en lekker op vakantie er niet aan hoeven te denken. En dan na vakantie de boel weer opstartenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:00 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Jij gaat voor de domste vraag van de dag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |