Ik zou er dan überhaupt komen... nu mijd ik het omdat er te veel Fransen wonen. En met te veel bedoel ik meer dan geenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:02 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Mooi land, maar jammer van de Fransozen inderdaad. Als we die nou ergens anders heen konden sturen zou ik vaker in Frankrijk komen
Nee, pump blijft uit en volume neemt weer af. Ik ga maar weer in andere coins zoeken.quote:
Mocht je in een notendop willen lezen wat Britcoin is: Dit artikel kwam een aantal keer in mijn Twittertijdlijn voorbij net, onder andere van het account van Bitcoinminersupply. Deze coin begint dus al wat meer aandacht te krijgen inmiddels...quote:
RZR buy op 42k gezet.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:47 schreef roislecxe het volgende:
Zo m'n RZR-buy is erdoor. Nu niet afzakken naar 40k ofzo he
Hier ook, niet verwacht :-) waar gaat jouw sell op? Ik twijfel op 11k te zetten voor 50 procent ervan.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:47 schreef roislecxe het volgende:
Zo m'n RZR-buy is erdoor. Nu niet afzakken naar 40k ofzo he
twitter:thekidcoin twitterde op vrijdag 04-07-2014 om 18:56:16Because of these threats and other BS I am now done - I do not have to dedicate my life to this coin, and am entitled to take time off reageer retweet
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:03 schreef DaMart het volgende:
Ik voorzie een (verdere) dump van FLT:twitter:thekidcoin twitterde op vrijdag 04-07-2014 om 18:56:16Because of these threats and other BS I am now done - I do not have to dedicate my life to this coin, and am entitled to take time off reageer retweet
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:03 schreef DaMart het volgende:
Ik voorzie een (verdere) dump van FLT:twitter:thekidcoin twitterde op vrijdag 04-07-2014 om 18:56:16Because of these threats and other BS I am now done - I do not have to dedicate my life to this coin, and am entitled to take time off reageer retweet
twitter:thekidcoin twitterde op vrijdag 04-07-2014 om 19:09:39Signing over and out - good luck all - really sad it came to this - thank those who threatened me for no reason I do not #flt, I just coded reageer retweet
Voorlopig geen sell. Kijk wel wat er gebeurt...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:52 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Hier ook, niet verwacht :-) waar gaat jouw sell op? Ik twijfel op 11k te zetten voor 50 procent ervan.
Neuh niet echt. Het wordt gewoon heel het weekend zeikweer met regen en amper zon.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:21 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Heb jij nog een stormfront in petto voor dit weekend?
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Neuh niet echt. Het wordt gewoon heel het weekend zeikweer met regen en amper zon.
Dus koop je nu voor 2300?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:32 schreef Nattekat het volgende:
Dat ik VOOT op 11 gekocht zou hebben als ik niet in BC zat... Gelukkig ben ik vrij nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |