SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________________________________________________Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
echt een profisitequote:Op woensdag 2 juli 2014 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De Buitenspelers International. Met hightech site
http://www.debuitenspelers.nl/
Die boeken zijn allemaal ook erg simpel geschreven.quote:
http://www.vi.nl/webshop.htmquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De Buitenspelers International. Met hightech site
http://www.debuitenspelers.nl/
Maakt dat uit?quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:47 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Die boeken zijn allemaal ook erg simpel geschreven.
En met lettergrootte 20quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:47 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
voorzichtig gesponsord boekjequote:Op woensdag 2 juli 2014 21:47 schreef Pandaplint het volgende:
Is dat trouwens het Gillette font op de cover?
Oh ja dat las ik. Met het geld van het boekie dus waarschijnlijk. Ik had geen idee dat dat ZO goed verdiende eigenlijk.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:47 schreef Evertjan het volgende:
[..]
stond pas echter dat hij een appartement cash heeft betaald
Michel van Egmond kan echt wel goed schrijven hoor.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:47 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet. Ze zijn geschreven op een manier voor mensen die niet veel lezen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:48 schreef Heufd het volgende:
[..]
Michel van Egmond kan echt wel goed schrijven hoor.
Die stond voor lul. xdquote:
ben benieuwd of Michel van Egmond ook nog wel wat verdient dan...quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja dat las ik. Met het geld van het boekie dus waarschijnlijk. Ik had geen idee dat dat ZO goed verdiende eigenlijk.
zinnen van maximaal 6 woorden toch?quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:50 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet. Ze zijn geschreven op een manier voor mensen die niet veel lezen.
Zal toch wel? En hoeveel is dan de vraag. Dat vertellen ze niet.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:50 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ben benieuwd of Michel van Egmond ook nog wel wat verdient dan...
Hij doneert alles aan het goede doel denk ik.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:50 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ben benieuwd of Michel van Egmond ook nog wel wat verdient dan...
Grote letters, veel witte pagina's.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:51 schreef snellejelle het volgende:
[..]
zinnen van maximaal 6 woorden toch?
Ja en 50 blz op normale lettergroottequote:Op woensdag 2 juli 2014 21:51 schreef snellejelle het volgende:
[..]
zinnen van maximaal 6 woorden toch?
Prima showtje idd: een dikke 8quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:52 schreef michiel_merk het volgende:
begint er weer wat op te lijken , leuke show vandaag
Waarom heet hij dan Eddy Zoey?quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:53 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij heet eigenlijk Eddy Frederik Morsink en zijn vader heeft nog gevoetbald bij SC Heracles
Gamergirlquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:53 schreef Karina het volgende:
Ik ga maar even gamen of zoBen uit mijn ritme nu.
potje Fifa?quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:53 schreef Karina het volgende:
Autistquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:53 schreef Karina het volgende:
je hebt wel een coole FF uiquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kom maar niet verder bij plants vs zombies, heel irritant.
[..]
350k netto. Beiden.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Zal toch wel? En hoeveel is dan de vraag. Dat vertellen ze niet.
Thx, was NOS aan het terug kijken maar wat saai die hele aflevering over Robbenquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:26 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)efd-1e554409fe9a.mp4
quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:26 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)efd-1e554409fe9a.mp4
Deze anekdote ken ik al.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:12 schreef Ties02 het volgende:
Ja, Johan vertelde een prachtige anekdote over Piet de Visser en zijn hond
Nsb'er.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:03 schreef DrDentz het volgende:
die hedendaagse Robin Hood van de SP vond ik niet zo interessant.
Hee. Bedankt. Die kende ik nog niet. TOP!quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:03 schreef Kopiko het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie cameo van El Sierd (anno 1989) in NOS-docu!
Te zien rond 04:45:
http://nos.nl/video/66775(...)misgaan-in-1990.html
Gijp zou toch moeten weten dat er zonder al die sponsors geen VI is. Ik snap niet goed waarom mensen daar nu over vallen. Ik heb voor de grap vanavond een aflevering uit 2010 zitten kijken en daarin zaten al die gesponsorde items ook.quote:vd Gijp zijn blik sprak op dat moment voordat hij de naam snickers zei boekdelen.
Ik zou me wat minder druk maken om zijn uitstraling en wat meer over zijn gevaarlijke ideeën.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:01 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Je mag mensen niet op hun uiterlijk beoordelen enzovoort enzovoort dat weet ik allemaal wel, maar hoe kan iemand die de uitstraling heeft van een buschauffeur lijsttrekker worden bij een politieke partij? Dat kost je toch gewoon zetels, uiteindelijk, als je zo'n man op je posters zet? Jeminee zeg.
Want RTL7 heeft geen programmering? Ook daar waren er wedstrijden die begonnen e.d.quote:Op donderdag 3 juli 2014 03:28 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Wat me wel opviel is dat het publiek dichter op de tafel leek te zitten, gijp vrolijker was, de afleveringen minder gestructureerd leken te zijn en vaak langer duurde. Omdat ze op RTL7 zaten hoefde ze geen rekening te hoide
Daar begon de show pas vaak na de laatste wedstrijd. Dan maakt het geen reet uit of je om 12 uur of om half 1 stopt. In het ergste geval moesten ze een aflevering van Dwergwerpen of Truckers On Ice skippen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 06:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Want RTL7 heeft geen programmering? Ook daar waren er wedstrijden die begonnen e.d.
Danny Dyer en Sexcetera lieten zich anders niet zo makkelijk skippen hoor. Skip skip skip.quote:Op donderdag 3 juli 2014 08:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daar begon de show pas vaak na de laatste wedstrijd. Dan maakt het geen reet uit of je om 12 uur of om half 1 stopt. In het ergste geval moesten ze een aflevering van Dwergwerpen of Truckers On Ice skippen.
Ik denk dat het meer te maken heeft met hebzucht dan noodzaak. Zouden ze echt niet zonder die self-actie een programma een kunnen maken?quote:Op donderdag 3 juli 2014 03:28 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Gijp zou toch moeten weten dat er zonder al die sponsors geen VI is. Ik snap niet goed waarom mensen daar nu over vallen. Ik heb voor de grap vanavond een aflevering uit 2010 zitten kijken en daarin zaten al die gesponsorde items ook.
Wat me wel opviel is dat het publiek dichter op de tafel leek te zitten, gijp vrolijker was, de afleveringen minder gestructureerd leken te zijn en vaak langer duurde. Omdat ze op RTL7 zaten hoefde ze geen rekening te hoide
Hoezo minder kijkers?quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:33 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer te maken heeft met hebzucht dan noodzaak. Zouden ze echt niet zonder die self-actie een programma een kunnen maken?
Ze proberen het tot het uiterste uit te melken maar dat lijkt nu averechts te gaan werken. Ik denk dat als ze niet vastzaten aan die contracten ze wel een aantal items hadden laten vallen. Minder kijkers kost veel meer geld dan een itempje weglaten.
Dat moet wel een topdag geweest zijn, toen. Schelveccio en El Sierdquote:Op donderdag 3 juli 2014 03:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het hoogtepunt van de show is natuurlijk al Sierd, maar dat hij nu ook nog een anekdote over de Schel in huis heeft is al helemaal prachtig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
twitter:wilfredgenee twitterde op donderdag 03-07-2014 om 16:36:37Gelukkig is jan Boskamp afgetraind en in topvorm! #VIOranje http://t.co/2sef2Z0pTD reageer retweet
Waarom denkt iedereen dat toch? Het is toch spotgoedkoop om te fabriceren?quote:Op donderdag 3 juli 2014 03:28 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Gijp zou toch moeten weten dat er zonder al die sponsors geen VI is.
Na het WK begint Tour du Jour.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:41 schreef JenHermes het volgende:
Maaruh, zaterdag begint Tour de Jour? Is Genee dan 2 x per dag op tv te zien met z,n plakhaar of hoe gaan ze dit doen?
En zaterdag begint de tour al?quote:
Ze gaan over de tour lullen tijdens VI Oranje, dus dat wordt achteraf de mp4 downloaden en alles van die saaie dopingsport skippen.quote:
had ik nog niet moeten doenquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:29 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Broekie uit en languit op de bank.
Oranje?quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:38 schreef Karina het volgende:
Nou ik ben heel langzaam naar mijn pc gelopen want ik heb net mijn teennagels gelakt___
En het is mooi weer. Ik zat net ook nog op balkon tijdens het 'verven'quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:43 schreef JaneDoe het volgende:
morgen weer wedstrijdjes, dan zal t ook drukker zijn
morgen mn nageltjes ook alvast lakkenquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
En het is mooi weer. Ik zat net ook nog op balkon tijdens het 'verven'
Ja, leukquote:
Oh, dat is die lulhannes.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:49 schreef Karina het volgende:
Zoey wordt ook oud zeg, met zijn grijze baard. Hij lijkt Eric Karton wel.
Rensie, ouwe pik.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:49 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben 8 dagen weggeweest maar wat is er in die tussentijd gebeurd? Het lijkt zo suf.... kritiek gehad
Dit niet wetenquote:
Doe even normaal joh. Je weet donders goed dat Gijp zijn relatie net voorbij isquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:52 schreef Karina het volgende:
Ah lekker poeppraatjes.
En wat is dat voor hemd van Gijp, van zijn vriendin geleend of zo.
LR was deze.... slechte uitzending mi mang.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe even normaal joh. Je weet donders goed dat Gijp zijn relatie net voorbij is
Ik zag er eentje achter Gijp volgens mijquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:42 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Wie is die Fok!ker achter Boskamp?
Dit is het niveau van RTL4 + geen wedstrijden, maar ik vind het prima vermaak voor op de achtergrond hoor.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
LR was deze.... slechte uitzending mi mang.
Laatste blok en ja.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:53 schreef RensAjacied het volgende:
Waren er nog legendarische krantjes en Sierd items de afgelopen week?
VIDEO'S GRAAG!quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is het niveau van RTL4 + geen wedstrijden, maar ik vind het prima vermaak voor op de achtergrond hoor.
[..]
Laatste blok en ja.
Sierd ging copacobana zingen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:53 schreef RensAjacied het volgende:
Waren er nog legendarische krantjes en Sierd items de afgelopen week?
Mensen zijn in een bad met azijn gevallen na een paar mindere uitzendingen, maar dat gaat wel weer over.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat is dit man? Is er een ruzie geweest?
Oh ja daarna was hij helemaal buiten adem ookquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:56 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
en vertelde als een hijgende alberto anekdotes
Dacht ik ook alquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:01 schreef Karina het volgende:
Die achter Genee is zeker een FOK!ker. Rechtsachter beetje dik.
JAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:01 schreef Karina het volgende:
Goh weer een red mijn vakantie programma.
Je bent inderdaad dik.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:01 schreef Karina het volgende:
Je weet wel beter he!quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent inderdaad dik.
HAH!
sorry
FOK!kers die naar VI gaanquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:01 schreef Karina het volgende:
Van Gaal heeft een paal.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Sterke tekst. Het rijmt allemaal netjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |