SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________________________________________________[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
wel eens, zeker bij dit soort landen/spelers.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:43 schreef Maver24 het volgende:
Stoor me stierlijk aan dat je niet eens normaal weet hoe iemand heet en hoe je het uitspreekt.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou nog niet dood gevonden willen worden in een dusdanige menigte.
Ja toch. Nog twee consumptiemunten ook en als je zelfs dan nog trek/dorst hebt komen ze het wel langs brengen. Je eigen lekkere butlerquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:46 schreef Adames het volgende:
ach, wat kost het om daar te zitten, net een tientje?
bord vol eten erbij, dan zou ik er ook wel eens tussen willen zitten
Het is een schande.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:50 schreef zeebeschuit het volgende:
Waarom kiezen ze altijd de stomste selfies.
Op www.sambaselfies.nl staan 10x leukere foto's![]()
Corrupte bende, en dan durven af te geven op de Fifaquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:52 schreef Ties02 het volgende:
Ze hebben nergens meer om over te praten ofzo? Armoedig dit
Het is je wellicht ontgaan maar er is geen voetbal vandaag of morgen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:52 schreef Ties02 het volgende:
Ze hebben nergens meer om over te praten ofzo? Armoedig dit
Zend dan iets anders uit of zo? Hebben ze zelf ook even pauze.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is je wellicht ontgaan maar er is geen voetbal vandaag of morgen.
Nou juist meer ruimte om een extra lange docu van Sierd uit te zendenquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is je wellicht ontgaan maar er is geen voetbal vandaag of morgen.
Denk dat ze dat nu juist wel doen eigenlijkquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:56 schreef Keukendrol het volgende:
Mensen die niet weten dat die hoogtepunten net voor de reclame bedoeld zijn om te voorkomen dat kijkers naar ome Sjek overschakelen.
Maar daarna is er alsnog reclame.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:56 schreef Keukendrol het volgende:
Mensen die niet weten dat die hoogtepunten net voor de reclame bedoeld zijn om te voorkomen dat kijkers naar ome Sjek overschakelen.
Daar ben ik het dan wel weer mee eens. Wellicht kan hij ons nog meenemen in het Braziliaanse politieke stelsel.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:55 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nou juist meer ruimte om een extra lange docu van Sierd uit te zenden
Dat verschaffen ze zichzelf hier toch mee, of zou jij vandaag helemaal geen VI willen zien?quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Zend dan iets anders uit of zo? Hebben ze zelf ook even pauze.
Ze zitten er wel. Dus echt rust hebben ze niet.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat verschaffen ze zichzelf hier toch mee, of zou jij vandaag helemaal geen VI willen zien?
*fris en fruitigquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze zitten er wel. Dus echt rust hebben ze niet.
Nou misschien zou dat niet zo gek zijn, dan is het vrijdag weer fris en leuk (hoop je dan).
Jeroen van Koningsberger zijn hele leven is een act.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:03 schreef Vasion het volgende:
Overacting van Jeroen van Koningsbrugge in dat programma
Dit ligt gevoelig na jouw eerdere uitlatingen over mijn persoonquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jeroen van Koningsberger zijn hele leven is een act.
Gramulanion kan hierover meepraten.
Met Boskamp de beste gast.quote:
Reken maar.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Jong is gewoon een gigantisch gemis.
Echt klote dat Strootman/De Jong er niet bij zijn.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Jong is gewoon een gigantisch gemis.
Dit herken ik.quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:09 schreef Ties02 het volgende:
Jan Boskamp bij de afvallers? Dat lijkt me sterk
quote:
Hij had het over zijn spaarrekening.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wij hebben een hele goede bank.
Wijnaldum, Veltman, Verhaegh, Kongolo.
quote:Het grote publiek heeft dit WK James Rodriguez ontdekt. De Colombiaan is de sensatie van het WK in Brazilië. Volgens scout Piet de Visser is de aanvallend ingestelde middenvelder klaar voor de Europese top. Het prijskaartje om de nek van de 22-jarige international kan echter een struikelblok vormen.
"Ik heb Rodriguez al op z'n vijftiende zien spelen. In Colombia, met het elftal van 'onder vijftien'. Geweldige speler, mooie trap, goede techniek, maar het bewegen zonder bal wilde niet lukken. Ook bij Porto niet en zelfs bij Monaco had hij daar nog problemen mee", zegt De Visser tegenover het Algemeen Dagblad. "Op dit WK is dat talent ontbolsterd. Nu is hij ook klaar voor de Europese top."
hond Bobbyquote:
Zonde dat Veltman geen kans krijgtquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ernie Brandts ook.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:19 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik vond die anekdote van Wilfred daarna een stuk leuker
En wat heb jij bereikt in je leven?quote:
Zjenee had nog even moeten vragen of dat dezelfde honden waren als met Ernie Brandts toen.quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik gok erop dat het een uitkeringstrekker is.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:35 schreef Smoofie het volgende:
Overbetaalde voetballers en de schrijnende situatie in Brazilië. 100% dat dit voorbij komt gelinked aan SP idealen.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent zelf triest.
Zo. Even in de hoek gezet.
veltman is wel lekker hoorquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:
bepaaltquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:17 schreef SPIRO het volgende:
Robben deed niet lang mee,nee duhh die bepaald zijn eigen training wel!!
Valt wel mee. Sierd wilde de anekdote horen terwijl we die allemaal woord voor woord uit ons hoofd kennen. Zoals het een ware VI Hooligan betaamt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze zijn door hun anekdotes heen...misschien is het programma daardoor ook wel minder.
zou er zeker samen mee rukken, nohommoquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar heb jij posters van aan je plafond hangen, ouwe snoeperd.
Bedankt, Hans.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:25 schreef gijsman het volgende:
ik vergelijk jullie met een stelletje hersenloze hooligans die stuk voor stuk een groot overeenkomst met bokito hebben.
en niet kunnen wachten om op vak p vak 410 etc etc dezelfde hersenloze dingen te doen.
zo kansloos is dit topic.
verdientquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:27 schreef gijsman het volgende:
en de moderator die dit gedaan heeft verdiend het niet eens om een mod te zijn en dat is zo nodig NOG kanslozer.
Machtsmisbruik dient hard te worden aangepakt. Je beseft dat je gewoon een klacht kunt indienen he?quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:27 schreef gijsman het volgende:
en de moderator die dit gedaan heeft verdiend het niet eens om een mod te zijn en dat is zo nodig NOG kanslozer.
Yoooo ullllquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:27 schreef gijsman het volgende:
koekoekquote:
open er een topic in feedback overquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:27 schreef gijsman het volgende:
Balequote:Op woensdag 2 juli 2014 21:28 schreef JackHerrer het volgende:
Welke voetballer verdient 20000 per half uur volgens Roemer?
Het blijft natuurlijk een miezerig onderkruipsel.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:28 schreef Vasion het volgende:
Echt een trieste opmerking van Genee over die feun
de reactie is gewijzigd door jou! wijzig het maar opnieuw als je geen klacht wil hebbenquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Machtsmisbruik dient hard te worden aangepakt. Je beseft dat je gewoon een klacht kunt indienen he?
Sorry man. Ik wist niet dat je boos werd :Squote:Op woensdag 2 juli 2014 21:30 schreef gijsman het volgende:
[..]
de reactie is gewijzigd door jou! wijzig het maar opnieuw als je geen klacht wil hebben
Gert Jakobs niet meer bij Tour du Jour?quote:Vanaf 14 juli zendt RTL 7 elke dag Tour du Jour uit om 20:30 uur, twee weken lang. Onder leiding van Wilfred Genee zullen de vaste gasten Michael Boogerd en Eddy Planckaert de etappe van de dag doornemen.
Dat was vorig jaar al niet meer.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:34 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Gert Jakobs niet meer bij Tour du Jour?
vorig jaar ook al nietquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:34 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Nee die is niet serieus genoeg of zoquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:34 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
TOPSHOWquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:34 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sterke grappen ook. Mikey zijn opname programma werkte niet heel goed toentertijd.
Goed je best doen.quote:
Als je een amateur bent.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Niks eten, in de zon zitten dan lukt het zelfs met een paar biertjes
quote:
100.000 x 5 euro per boekje??quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij is Wim uit de schuldsanering.
Hoeft niet meer voor 100 euro per week rond te komenquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij is Wim uit de schuldsanering.
Dat is de man Jort!quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:43 schreef zeebeschuit het volgende:
Ca. 3euro per boekie voor wim.
Reken maar uit !
opslag naar 125.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoeft niet meer voor 100 euro per week rond te komen
10quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoeft niet meer voor 100 euro per week rond te komen
+- 200.000 euro?quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:43 schreef zeebeschuit het volgende:
Ca. 3euro per boekie voor wim.
Reken maar uit !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |