Klopt, er zijn weinig tot geen ps4 sales. Maar veel ps4 games zijn wel flink afgeprijsdquote:Op woensdag 2 juli 2014 18:11 schreef Yi-Long het volgende:
Goede TT wel...
Anyway, geen PSN sales voor de PS4 deze week? Stond weer een hele lijst voor PS3 en Vita, maar wil nu ook wel eens wat vaker PS4 sales zien, zoals Tomb Raider ofzo.
Misschien jaquote:
Nee nog nietquote:
ik heb 'm een half uur geleden besteldquote:Op woensdag 2 juli 2014 18:38 schreef Cikx het volgende:
Iemand die The Last of Us Remastered gaat halen? Wil hem eigenlijk helemaal uitspelen op de hoogste moeilijkheidsgraad, lijkt me wel een toffe ervaring.
Je kunt hem ook goedkoper via de US Store kopen toch?quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:39 schreef utopie het volgende:
[..]
ik heb 'm een half uur geleden besteldwas van plan om 'm uit de store te halen zodra die beschikbaar is maar denk dat je dan al gauw 10 euro meer betaald
Ga 'm denk ik wel halen ja. Heb het hele spel sowieso nog niet gespeeld. Wel de concurrent voor de Xbox 360 toen (State of Decay). Was een erg leuk spel maar wel vol met bugs. Denk dat The Last of Us een topper gaat wordenquote:Op woensdag 2 juli 2014 18:38 schreef Cikx het volgende:
Iemand die The Last of Us Remastered gaat halen? Wil hem eigenlijk helemaal uitspelen op de hoogste moeilijkheidsgraad, lijkt me wel een toffe ervaring.
Uiteindelijk zal ik hem ongetwijfeld aanschaffen, maar ben voorlopig nog flink met de backlog bezig (straks weer verder met Far Cry 3, of Valkyria Chronicles, dus ik zal hem zeker niet voor meer dan 30 euro kopen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:38 schreef Cikx het volgende:
Geweldig spel, ja! Samen met Heavy Rain, de enige game die ik op de PS3 heb gespeeld. Rest ook allemaal 360. Zelfs geen Uncharted gespeeld, hopelijk maakt dat weinig uit voor de Uncharted 4.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:41 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Ga 'm denk ik wel halen ja. Heb het hele spel sowieso nog niet gespeeld. Wel de concurrent voor de Xbox 360 toen (State of Decay). Was een erg leuk spel maar wel vol met bugs. Denk dat The Last of Us een topper gaat worden
Far Cry 3 is ook een topper.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:41 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal ik hem ongetwijfeld aanschaffen, maar ben voorlopig nog flink met de backlog bezig (straks weer verder met Far Cry 3, of Valkyria Chronicles, dus ik zal hem zeker niet voor meer dan 30 euro kopen.
Was Nederlandse taal een bewuste keuze?quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:50 schreef Vlaggenroof het volgende:
Heb ik AC4 gekocht, kom ik al 4 bugs tegen.
1 wachter die in de grond is gezakt. 1 wachter in de muur ( met een '' gezien'' logo boven hem maar hij doet niks ) een stilstaande wachter voor mijn neus in ''gezocht'' toestand, en letterlijk tussen wal en schip beland.
[ afbeelding ]
Daar heb ik tot nu toe helemaal geen last van.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:50 schreef Vlaggenroof het volgende:
1 wachter die in de grond is gezakt. 1 wachter in de muur ( met een '' gezien'' logo boven hem maar hij doet niks ) een stilstaande wachter voor mijn neus in ''gezocht'' toestand, en letterlijk tussen wal en schip beland.
[ afbeelding ]
Hoop toch dat ACU beter is wat dit betreft.. vooral als er '1000' man op zo'n plein staan.
Ik vind het fijner spelen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:53 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Was Nederlandse taal een bewuste keuze?
Ik kan daar zo slecht tegen he, games in het Nederlands...
"Rekruteer piraten"
"Ongezien zwemmen"
Zover ik weet op de ps3 had ik ook nergens last van.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:54 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Daar heb ik tot nu toe helemaal geen last van.
Relax, dude. Het was niet mijn bedoeling om je te beledigen - ik was immers niet serieus.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:22 schreef utopie het volgende:
[..]
Misschien ja![]()
Echter snap ik het verband niet helemaal wanneer iemand zegt ''misschien moet je eens werk gaan zoeken!'' op dat je zo'n beetje alle ps4 spellen hebt. Dat is zo'n beetje hetzelfde als; ''Welke kleur koe? koelkast!'' te zeggen. Maar ach, het is emokid maar en jij die daarop ingaat. Twee losers bij elkaar
quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:36 schreef utopie het volgende:
[..]
Nee nog nietdenk zo'n beetje vannacht/morgen pas. Ik had er net over gelezen op het playstation forum
http://community.eu.plays(...)td-p/21662015/page/4
lees vooral de laatste reacties
Dit is iets wat ik mij ook vraag. Ik heb zo'n beetje heel de nederlandse store leeg getrokken. Als ik nu een game uit de US store haal kan ik dan gewoon de nederlandse versies en de US versies op 1 en al dezelfde PSN spelen ?quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:17 schreef Retarded het volgende:
Ik heb nu 2 accounts op mn ps4, een NL en een US. Hoe doe ik het nou zo dat de us mn master wordt zodat ik games van de us store kan kopen, maar wel kan spelen met mn nl account?
Net door sony playstation op facebook;quote:
edit; ik heb nu net gekeken en ze zijn te downloaden nu!quote:Sony PlayStation
4 min. ·
PS PLUS UPDATE | Your July games will be live in the PS Store today! Bumper month! And lots of new discounts! Woah. What are you going to play first? Full details > http://bit.ly/1pJF9Rf
Includes:
- Strider
- Dead Space 3
- Towerfall Ascension
- Doki Doki Universe,
- Vessel and
- LEGO Batman 2: DC Superheroes
Je moet naar settings gaan, dan naar PSNSM en daar moet ergens de optie staan activate as your primary PS4.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:17 schreef Retarded het volgende:
Ik heb nu 2 accounts op mn ps4, een NL en een US. Hoe doe ik het nou zo dat de us mn master wordt zodat ik games van de us store kan kopen, maar wel kan spelen met mn nl account?
Thanksquote:Op woensdag 2 juli 2014 19:20 schreef utopie het volgende:
[..]
Net door sony playstation op facebook;
[..]
edit; ik heb nu net gekeken en ze zijn te downloaden nu!
Je US acc ook binden aan je PS4 geloof ikquote:Op woensdag 2 juli 2014 19:19 schreef utopie het volgende:
[..]
Dit is iets wat ik mij ook vraag. Ik heb zo'n beetje heel de nederlandse store leeg getrokken. Als ik nu een game uit de US store haal kan ik dan gewoon de nederlandse versies en de US versies op 1 en al dezelfde PSN spelen ?
oke bedankt, zal zo gelijk even kijken hoe dat moetquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:10 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je US acc ook binden aan je PS4 geloof ik
Njéhquote:
Onderhoud dus ik mag niet op PSNquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:40 schreef utopie het volgende:
de nieuwe PSN games zijn ook niks trouwensTowerfall Ascension, Strider en Loci Doci ofzo
alle 3 drie keer niks. Ik heb ze dan ook maar weer na 5 minuten spelen verwijderd
[..]
Njéh![]()
OT: BF4 blijft toch het mooiste spel wat er is tot nu toe
meen je dat nou serieus dat je bound by flame het mooiste spel vindt of heb je nog geen bf4, tomb raider etc gespeeld?quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:44 schreef wdn het volgende:
[..]
Onderhoud dus ik mag niet op PSN
Nee, bound by flame is het mooiste spel op de PS4 tot nu toe
25 uur erin zitten nu en het einde komt er aan het ik zo het idee.
Speelt heerlijk weg als je maar op tijd blokt
5 minuten is kort maar kan genoeg zijnquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:45 schreef PBateman1978 het volgende:
Tsja, als je games 5 minuten de kans geeft snap ik wel waarom je vrijwel alle ps4 games hebt maar niet weet wat je moet spelen.
TR heb ik op de PS3; niet op de PS4.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:47 schreef utopie het volgende:
[..]
meen je dat nou serieus dat je bound by flame het mooiste spel vindt of heb je nog geen bf4, tomb raider etc gespeeld?
Dan vindt je een spel snel mooi. Voor zover ik weet wordt bound by flame vet afgezeken en is het met een 5.3 beoordeeld op metacritics en met een mager 6je door users
Oke nicequote:Op woensdag 2 juli 2014 21:48 schreef wdn het volgende:
[..]
5 minuten is kort maar kan genoeg zijn
Geen idee hoe lang ik WD heb gespeeld bijvoorbeeld (net voorbij het moment dat je uit de safe-house komt en mensen kunt scannen). Maar dit is zo niet mijn stijl game
Oh TR ben ik gek opquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:50 schreef utopie het volgende:
[..]
Oke niceik hou dan meer van games als BF4, The last of us, uncharted, gta v, tomb raider etc. Misschien verklaard dat ook wel waarom ik de PS+ games tot nu toe (op dead nation en Outlast na dan) geen reet aan vind
Je hebt altijd idioten die dat gewoon kopen, dus we zullen het voorlopig nog wel zo houden...quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:41 schreef Henrys het volgende:
Zijn ze wel helemaal lekker bij Sony EU. Fifa 14 en BF4 kosten 70 euro op PSN en in de US PSN 60 dollar![]()
Betaalt gewoon meer dan 1.5x zoveel. Gaat niemand toch kjopen
Wilde laatst toch nog Fez kopen, maar was al weer terug naar 10 euro, terwijl ik eerder die week had gekeken en toen stond dat de actie nog wel tot 5-6 Juli zou duren ofzo, dus dat was even jammer, maar goed, komt vanzelf wel weer opnieuw in de aanbieding, en anders in de PS+...quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:13 schreef utopie het volgende:
[..]
Klopt, er zijn weinig tot geen ps4 sales. Maar veel ps4 games zijn wel flink afgeprijsd
Had precies dat gevoel net.. Geweldig die Koude Oorlog sfeer. Vind het overigens erg tof tot nu toe. Heerlijk die combie van retro in een nieuw jasje, even back to basics. Had overigens een checkpoint na de eerste baas maar moest bij resume game die baas dunnerjes opnieuw doen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:15 schreef Mystikvm het volgende:
Valiant Hearts uitgespeeld, was echt tof. Hele goede game met goed einde.
Strider net even geprobeerd, wel aardig. Typisch jaren '80, toen ninja's nog in hun eentje communistische supersteden gevuld met robotsoldaten infiltreerden. Waar zijn die tijden gebleven?
Ja, ik had geen PS3, dus het spel is nieuw voor me. Na alle goeie verhalen ben ik vreselijk benieuwd.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:38 schreef Cikx het volgende:
Heb de game op PS3 uitgespeeld inclusief DLC maar op Hard en dan heb je nog steeds de beschikking over the Listen Mode... Ben van plan om de game op de PS4 op Grounded (die later via DLC is toegevoegd) uit te spelen:quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:38 schreef Cikx het volgende:
Hopelijk kan ik ook de commentaar van de game directors en voice actors aanzetten tijdens de cutscenes, lijkt me wel leuk om te beluisteren!quote:■Easy: For beginners. More ammo, crafting supplies, melee weapons, and healing items are spawned in the world. Also, the enemies are quite easy to kill.
■Normal: Supplies spawn at a normal rate. Enemies are strong, but not as strong as in Hard. Sharp melee weapons spawn later in the game.
■Hard: Supplies are rare to come by, and non-infected enemies are more aggressive and use cover very often. Melee weapons, such as the Pipe and Hatchet, are very rarely seen.
■Survivor: For players that want a considerable challenge. Supplies are extremely rare to find. Game hints, prompts, and Listening Mode are disabled. All enemies do double damage.
■Grounded: For the toughest of the hardcore. Supplies are next to non-existent. Game hints,prompts, and Listening Mode are disabled. All enemies do triple damage. The HUD is disabled. Enemy AI is extremely sharp, more so than survivor.
Instant buyquote:Op woensdag 2 juli 2014 18:38 schreef Cikx het volgende:
Hier staat ie ook in de pre-order.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:38 schreef Cikx het volgende:
Had gelezen dat ACU geen (of iig veeeel minder) bugs zou bevatten.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:50 schreef Vlaggenroof het volgende:
[ afbeelding ]
Hoop toch dat ACU beter is wat dit betreft.. vooral als er '1000' man op zo'n plein staan.
Doki doki is leukquote:Op donderdag 3 juli 2014 08:33 schreef Morri het volgende:
Overigens heeft de PS4 nog een derde gratis spel, zag ik: Doki-dori Universe. Het is een cross buy.
En dat weet wie? Oh wacht, dat zegt een PR-manager van Ubisoftquote:Op donderdag 3 juli 2014 10:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Had gelezen dat ACU geen (of iig veeeel minder) bugs zou bevatten.
Dit spel gaat een pareltje wordenquote:Op donderdag 3 juli 2014 10:33 schreef Lastpost het volgende:
Prachtige beelden weer. Zou er haast m'n PC voor upgraden.![]()
Het gaat niet altijd om de graphics bij zulke spellen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:37 schreef PBateman1978 het volgende:
Toch vind ik DriveClub er beter uit zien.
Nee dat beweerde ik ook niet.quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:41 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Het gaat niet altijd om de graphics bij zulke spellen.
Physics vind ik vele malen belangrijker. En van wat ik begrepen heb is Project Cars meer richting een simulatie racer, en Driveclub meer richting een arcade.
Hoe dan ook, ik ga ze beide halen want tot nu toe heb ik nog geen fatsoenlijke racing game op de PS4 gezien
Mwah zelfs dat vind ik niet het geval. En dat heeft zo'n gigantisch arcade-gevoel, nee voor mij gaat Project Cars 'm worden hoor.quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:37 schreef PBateman1978 het volgende:
Toch vind ik DriveClub er beter uit zien.
Ik heb de gameplay beelden gezien en zelfs nog zonder de weers-effecten vind ik DC er beter uit zien.quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:42 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Mwah zelfs dat vind ik niet het geval. En dat heeft zo'n gigantisch arcade-gevoel, nee voor mij gaat Project Cars 'm worden hoor.
Ook die gameplay beelden van de E3, holy shit.![]()
Ik snap niet helemaal hoe ik deze game gemist heb tijdens die E3 persconferentiesquote:Op donderdag 3 juli 2014 10:42 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Mwah zelfs dat vind ik niet het geval. En dat heeft zo'n gigantisch arcade-gevoel, nee voor mij gaat Project Cars 'm worden hoor.
Ook die gameplay beelden van de E3, holy shit.![]()
DC zit sowieso als veredelde demo bij Plus natuurlijk, mocht ie bevallen upgrade ik die vermoedelijk ook wel als race-fan. En ik hoop dat NFS weer met een oldskool variant komt waarbij je ook politie kunt zijn en ook gewoon met vrienden kunt racen, ook een instant-buy in dat geval.quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb de gameplay beelden gezien en zelfs nog zonder de weers-effecten vind ik DC er beter uit zien.Maar kwestie van smaak natuurlijk.
DC wordt de PGR van deze generatie, daar heb ik wel vertrouwen in iig.
Ja dat is waar maar ik ga gelijk voor de volledige versie.quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:50 schreef Lastpost het volgende:
[..]
DC zit sowieso als veredelde demo bij Plus natuurlijk, mocht ie bevallen upgrade ik die vermoedelijk ook wel als race-fan. En ik hoop dat NFS weer met een oldskool variant komt waarbij je ook politie kunt zijn en ook gewoon met vrienden kunt racen, ook een instant-buy in dat geval.
Die game heeft een te hoog net-niet gehalte voor mij, allemaal niet zo lekker uitgewerkt als in de vroegere games. Sowieso wil ik dergelijke arcade-games gewoon lekker op de bank kunnen doen met maten.quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja dat is waar maar ik ga gelijk voor de volledige versie.
In NFS Rivals kun je ook politie zijn, heb je die al geprobeerd? Best tof nml!
Burnout 3 en Flatout zijn 2 heerlijke racers die ik op eerste xbox en xbox 360 veel gespeeld heb. Zo'n soort racegame wil ik op de PS4!quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:16 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Die game heeft een te hoog net-niet gehalte voor mij, allemaal niet zo lekker uitgewerkt als in de vroegere games. Sowieso wil ik dergelijke arcade-games gewoon lekker op de bank kunnen doen met maten.
Dan liever a la Burnout 2 Takedown, dat vind ik echt 't hoogtepunt van de serie.quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:30 schreef Retarded het volgende:
[..]
Burnout 3 en Flatout zijn 2 heerlijke racers die ik op eerste xbox en xbox 360 veel gespeeld heb. Zo'n soort racegame wil ik op de PS4!
Snel Ps4's kopen!quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:06 schreef utopie het volgende:
wtf moment van de dag; zojuist 2 overboekingen binnen gekregen, 1 van ¤1052 en 1 van ¤5273 terwijl dat niet voor mij bedoeld is
quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:06 schreef utopie het volgende:
wtf moment van de dag; zojuist 2 overboekingen binnen gekregen, 1 van ¤1052 en 1 van ¤5273 terwijl dat niet voor mij bedoeld is
Op je spaarrekening zetten en niks mee doen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:06 schreef utopie het volgende:
Waar vandaan kwamen die overboekingen dan?quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:06 schreef utopie het volgende:
Die heb ik weer gigantisch veel gespeeldquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dan liever a la Burnout 2 Takedown, dat vind ik echt 't hoogtepunt van de serie.
Vanaf deel 3 kon je ineens aan ''traffic checking'' doen wat voor mij veel spanning weghaalde. (vanaf deel 3 kon je andere auto's raken zonder te crashen)
En laten we Burnout Paradise gewoon helemaal niet benoemen...
Ieder zijn ding.quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:31 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Die heb ik weer gigantisch veel gespeeldSorry
Truequote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dit omdat hij voor de PS4 ontwikkeld is en niet als port
lollercopterquote:Op donderdag 3 juli 2014 10:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dit omdat hij voor de PS4 ontwikkeld is en niet als port
Van een kappers akademie uit amsterdamquote:Op donderdag 3 juli 2014 12:24 schreef rene90 het volgende:
[..]
Waar vandaan kwamen die overboekingen dan?
Dan is het wel de vraag hoe jij in godsnaam in hun betalingssysteem komt natuurlijk, maar oké dat is een ander verhaal, netjes gehandeldquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:49 schreef utopie het volgende:
[..]
Van een kappers akademie uit amsterdamwas niet voor mij bestemd en dat geld kan je sowieso terug betalen. Heb dan ook maar met hun gebeld en ze bedankten mij voor de eerlijkheid voor het terugstorten
een foutje is snel gemaakt blijkt maar weer
Ja ik had ze gebeld en ze belden mij een half uur later terug om het te onderzoeken. Geen idee verder maar volledige bedrag is terug. Voelde me voor heel even rijkquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:51 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dan is het wel de vraag hoe jij in godsnaam in hun betalingssysteem komt natuurlijk, maar oké dat is een ander verhaal, netjes gehandeld
Gewoon een weekje wachten, kijken hoeveel er nog bij komt...quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:53 schreef utopie het volgende:
[..]
Ja ik had ze gebeld en ze belden mij een half uur later terug om het te onderzoeken. Geen idee verder maar volledige bedrag is terug. Voelde me voor heel even rijk![]()
! Ik woon in friesland en had nooit eerder van ze gehoord! Cijfertje te veel of te weinig of een ander cijfertje waardoor ze het naar mij gestort hadden denk ik hehe
Die Grounded Mode klinkt in ieder geval al als een hoop frustratie.quote:Op donderdag 3 juli 2014 08:53 schreef Stinkdeken het volgende:
[..]
Heb de game op PS3 uitgespeeld inclusief DLC maar op Hard en dan heb je nog steeds de beschikking over the Listen Mode... Ben van plan om de game op de PS4 op Grounded (die later via DLC is toegevoegd) uit te spelen:
[..]
Hopelijk kan ik ook de commentaar van de game directors en voice actors aanzetten tijdens de cutscenes, lijkt me wel leuk om te beluisteren!
Het is geen spel voor een demo vind ik. Het gaat vooral om het meeslepende verhaal en dat krijg je natuurlijk niet echt mee in een demo.quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hier staat ie ook in de pre-order.
Had de demo op de Ps3 gespeeld, vond er weinig aan toen, en had hem overgeslagen (en stiekem hoopte ik al op een ps4 release, gezien die toen al thuis stond)
Nu wetende dat iedereen die game zo op handen en voeten draagt, en hij op de Ps4 komt, heb ik hem toch maar even besteld. Ik wil ook wel eens weten hoe tof ie nou is.
Grounded lijkt mij echt awesome(heb survivor+ ook al bijna uitgespeeld op de PS3)quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:41 schreef Cikx het volgende:
[..]
Die Grounded Mode klinkt in ieder geval al als een hoop frustratie.
[..]
Het is geen spel voor een demo vind ik. Het gaat vooral om het meeslepende verhaal en dat krijg je natuurlijk niet echt mee in een demo.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:58 schreef utopie het volgende:
Ik kan trouwens niet wachten tot gtav eindelijk op de ps4 komt
Nou ikzelf heb een keer meegemaakt dat ik geld verkeerd had overgemaakt en dit nooit meer terug heb ontvangen.Ook niet na contact met diegene waar het rekeningnummer van was.Dus denk als je had gewild had je het kunnen houden hahaquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:49 schreef utopie het volgende:
[..]
Van een kappers akademie uit amsterdamwas niet voor mij bestemd en dat geld kan je sowieso terug betalen. Heb dan ook maar met hun gebeld en ze bedankten mij voor de eerlijkheid voor het terugstorten
een foutje is snel gemaakt blijkt maar weer. Er stond bij; Crediteuren betaling. Zal wel voor een bestelling zijn geweest voor kappers accessoires ofzo
Ja maar dan voel je je niet goed denk ik, tenminste dat zou ik hebbenquote:Op donderdag 3 juli 2014 15:21 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Nou ikzelf heb een keer meegemaakt dat ik geld verkeerd had overgemaakt en dit nooit meer terug heb ontvangen.Ook niet na contact met diegene waar het rekeningnummer van was.Dus denk als je had gewild had je het kunnen houden haha
Dan kun je altijd nog een stap verder gaan, hebben wij een keer mogen doen. Hoop gedoe en tijdrovend.quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:21 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Nou ikzelf heb een keer meegemaakt dat ik geld verkeerd had overgemaakt en dit nooit meer terug heb ontvangen.Ook niet na contact met diegene waar het rekeningnummer van was.Dus denk als je had gewild had je het kunnen houden haha
ik heb dat ookquote:Op donderdag 3 juli 2014 15:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik word echt helemaal gestoord van die piepende L2/R2 knoppen.![]()
Nog meer mensen last van?
quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Echte mannen wachten op The Witcherquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:58 schreef utopie het volgende:
Ik kan trouwens niet wachten tot gtav eindelijk op de ps4 komt
Nee nergens last vanquote:Op donderdag 3 juli 2014 15:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Yep. Alleen L2, en de L1 ook iets stroever dan het hoort. Andere controller (uit Hong Kong) wel prima.quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
BF4, hands down.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:40 schreef rumiii het volgende:
Ik weet dat eigenlijk niemand op deze 'discussie' zit te wachten, dus alvast mijn excuses. Aan welk van de volgende twee games beleven jullie het meeste plezier; Call of Duty Ghosts of Battlefield 4?
Is het een code die je krijgt of is het een disc?quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:53 schreef over_hedge het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/k(...)ss/9200000022053989/
8 euro voor killzone season pass. en met de code: CRM-250-INP-LPK39AW gaat er nog 2.50 van af.
Wat een kut spelquote:Op donderdag 3 juli 2014 08:33 schreef Morri het volgende:
Overigens heeft de PS4 nog een derde gratis spel, zag ik: Doki-dori Universe. Het is een cross buy.
WTF thanks ik ga nu bestellenquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:53 schreef over_hedge het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/k(...)ss/9200000022053989/
8 euro voor killzone season pass. en met de code: CRM-250-INP-LPK39AW gaat er nog 2.50 van af.
gwn lange kabelquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:45 schreef elshaarawy92 het volgende:
Iemand een idee met controllers opladen? Is er een oplaadstation met usb aansluiting ipv stekker? Moet ik gewoon het beste nog een lange kabel halen of zo'n dual shock station maar ik wil niet met stekker aansluiting
hang m altijd aan m'n laptopquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:45 schreef elshaarawy92 het volgende:
Iemand een idee met controllers opladen? Is er een oplaadstation met usb aansluiting ipv stekker? Moet ik gewoon het beste nog een lange kabel halen of zo'n dual shock station maar ik wil niet met stekker aansluiting
Ik sluit de controller altijd via USB aan mijn TVquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:45 schreef elshaarawy92 het volgende:
Ja heb ik ook last van. Voornamelijk de L2 knop.quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik heb bij de Gamemania zo'n lange kabel met twee mini-usb aansluitingen gekocht.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:45 schreef elshaarawy92 het volgende:
20% korting klinkt wel verleidelijk, maar weet niet of het 't nog waard is. Nieuwe Battlefield komt binnenkort ook uit.Twijfel, twijfel....quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:21 schreef PBateman1978 het volgende:
20% korting op BF4 Premium nu en de nieuwe Dragon's Teeth DLC is er voor Premium leden op 15 juli a.s.
Nieuwe BF is geen reet aan en zou eigenlijk niet eens BF mogen heten, in mijn ogen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:22 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Ik heb bij de Gamemania zo'n lange kabel met twee mini-usb aansluitingen gekocht.
Dan kan je twee controllers tegelijk opladen. Werkt perfect
[..]
20% korting klinkt wel verleidelijk, maar weet niet of het 't nog waard is. Nieuwe Battlefield komt binnenkort ook uit.Twijfel, twijfel....
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nieuwe BF is geen reet aan en zou eigenlijk niet eens BF mogen heten, in mijn ogen.
Het leek mij eerlijk gezegd wel een leuk spelquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nieuwe BF is geen reet aan en zou eigenlijk niet eens BF mogen heten, in mijn ogen.
Daar heb je gelijk in. Het is gewoon een mix van dit:quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het is zeker niet slecht, de multiplayer modi tot nu toe zijn wel leuk, maar het voelt gewoonweg melkerij. Volle prijs, bf4 is net gefixt, meh.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik koop ze gewoon in Nederland en heb ik ze de volgende dag in huisquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:38 schreef Che_ het volgende:
Kopen jullie extra controllers in NL of bestellen uit het buitenland?
geen idee maar ik heb sites hier voorbij zien komen met linkjes waar de controllers 45-50 dollar waren ofzo en zelfs links waar ze vanuit hong kong geïmporteerd worden. Nou kwaliteit gegarandeerdquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:46 schreef n8n het volgende:
Waar zijn ze goedkoper dan? Ik heb geen haast dit dat, wacht toch tot broforce uitkomt
Het lijkt alsof je er om de week 1 koopt.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:48 schreef utopie het volgende:
[..]
geen idee maar ik heb sites hier voorbij zien komen met linkjes waar de controllers 45-50 dollar waren ofzo en zelfs links waar ze vanuit hong kong geïmporteerd worden. Nou kwaliteit gegarandeerd[ afbeelding ]
Doe mij maar een controller van 60-65 pleuries uit nederland en de volgende dag in huis
Ik heb er tot nu toe twee gekocht hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
Het lijkt alsof je er om de week 1 koopt.
En dan lekker 60 euro betalen voor controllers die binnen een paar weken kraken en slijten.
als ik de r2 knopmindruk soms kraakt die. Verder geen problemen ermee.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:54 schreef utopie het volgende:
[..]
Ik heb er tot nu toe twee gekocht hoorEn bij beiden heb ik vanaf day one geen problemen ondervonden (piepende en krakende knoppen en rubbertjes die slijten zoals sommige mensen van jullie beweren
)
op 1 na dan die door de kamer gesmeten is tijdens een potje FIFA en die nu wel kapot is
Het is maar net hoe je het bekijkt. Maar 'Het lijkt alsof je er om de week 1 koopt.' is wel een beetje heel erg overdreven [ afbeelding ]
Desalniettemin geef ik gewoon reactie op zijn vraag.
Ik heb altijd prima controllers gehad dan. Misschien ligt het aan een bepaalde serie controllers die problemen geeft ofzo?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:57 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
als ik de r2 knopmindruk soms kraakt die. Verder geen problemen ermee.
ik heb mijn ps4 pas een paar weken. Het is niet storend verder ofzo, het is ook als ik de r2 op een bepaalde manier indruk.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:01 schreef utopie het volgende:
[..]
Ik heb altijd prima controllers gehad dan. Misschien ligt het aan een bepaalde serie controllers die problemen geeft ofzo?
Ik had gister wel even dat ik dacht dat mijn controller aan het flippen was want de lightbar zat vet groen en oranje te flikkeren. Maar ik kwam er toen even later dat het door Tomb Raider kwam (wanneer ik zo'n fakkel aan had staan)![]()
! Achteraf is dat wel heel leuk bedacht imo!
ik ben het trouwens wel met anderen eens dat ik de controller wel waardeloos vind en er goedkoop uit vind zien. Hij is wel mooi.. maar ik heb het dan vooral over de naden. Ze hadden er beter 1 geheel van kunnen makenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:06 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
ik heb mijn ps4 pas een paar weken. Het is niet storend verder ofzo, het is ook als ik de r2 op een bepaalde manier indruk.
Het zijn er meer en dat zag er soepel uit.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:50 schreef Vlaggenroof het volgende:
hier ook, al ligt hij fijner in de hand dan de ps3 controller, ik voel erg het verschil tussen het ruwe en het gladde.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:13 schreef utopie het volgende:
[..]
ik ben het trouwens wel met anderen eens dat ik de controller wel waardeloos vind en er goedkoop uit vind zien. Hij is wel mooi.. maar ik heb het dan vooral over de naden. Ze hadden er beter 1 geheel van kunnen makenDie naden voel je wel wanneer je de controller vast hebt.
Ik zit te wachten tot er een nieuwe controller uitkomt die wél goed afgewerkt is en ook fijn in de hand ligt
Ik koop ze meestal wanneer ik naar Hong Kong ga. Heb er vorig najaar 1 voor ongeveer 30 euro gekocht daar, maar ik geloof dat de officiele prijs in de buurt van 40 euro zit. Vaak kun je ze dan wel ergens goedkoper scoren.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:38 schreef Che_ het volgende:
Kopen jullie extra controllers in NL of bestellen uit het buitenland?
Zijn deze ergens te bestellen?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik koop ze meestal wanneer ik naar Hong Kong ga. Heb er vorig najaar 1 voor ongeveer 30 euro gekocht daar, maar ik geloof dat de officiele prijs in de buurt van 40 euro zit. Vaak kun je ze dan wel ergens goedkoper scoren.
link doet het nietquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
http://www.yi-longbudgetstore.hk
SPAM! Report aangemaakt!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
http://www.yi-longbudgetstore.hk
Moet ook wel met de snelheid waarmee jij door je controllers heen gaanquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:48 schreef utopie het volgende:
[..]
geen idee maar ik heb sites hier voorbij zien komen met linkjes waar de controllers 45-50 dollar waren ofzo en zelfs links waar ze vanuit hong kong geïmporteerd worden. Nou kwaliteit gegarandeerd[ afbeelding ]
Doe mij maar een controller van 60-65 pleuries uit nederland en de volgende dag in huis
das waarquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:57 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Moet ook wel met de snelheid waarmee jij door je controllers heen gaan
ik! Totdat destiny er is wssquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:38 schreef rumiii het volgende:
Battlefield 4 is leuker dan verwacht
Wie speelt het vaak?
Misschien kan je dan de Neckermann terugbetalenquote:Op woensdag 2 juli 2014 18:22 schreef utopie het volgende:
[..]
Misschien ja![]()
Echter snap ik het verband niet helemaal wanneer iemand zegt ''misschien moet je eens werk gaan zoeken!'' op dat je zo'n beetje alle ps4 spellen hebt. Dat is zo'n beetje hetzelfde als; ''Welke kleur koe? koelkast!'' te zeggen. Maar ach, het is emokid maar en jij die daarop ingaat. Twee losers bij elkaar
quote:
zijn er niet, wordt verstuurd naar een antwoordnummerquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]![]()
![]()
Vraagje: Als je je defecte controller naar Sony op moet sturen, hoe zit het dan met portokosten?
Ah, dankquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:29 schreef bakacakes het volgende:
[..]
zijn er niet, wordt verstuurd naar een antwoordnummer
SCE Returns
Antwoordnummer 1533
6000 WB WEERT
Ik had zelf een wijndoos gebruikt (voor 1 fles) en de rest met kranten opgevuld. Maar als je het aanvraagt zullen ze je alles uitleggen over de verzending. Dan krijg je ook het adres in een mailtjequote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ah, dank![]()
Ik ga een extra grote doos uitkiezen om hem in te versturen.
Ja, dat heb ik al gedaan. Alleen hadden ze niets over de portokosten vermeld. En ik moest 20 minuten naar een stom muziekje luisteren voor ik iemand aan de lijn had.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:39 schreef bakacakes het volgende:
[..]
Ik had zelf een wijndoos gebruikt (voor 1 fles) en de rest met kranten opgevuld. Maar als je het aanvraagt zullen ze je alles uitleggen over de verzending. Dan krijg je ook het adres in een mailtje
Zelfde voor mij, maar ik wist dat een antwoordnummer nooit portokosten heeft. Ik heb op het moment ook nog één DS4 van de eerste lichting met slap rubber erop, wat een beetje bladert maar nog niet scheurt. Ik wacht nog even voordat ik deze omruil.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik al gedaan. Alleen hadden ze niets over de portokosten vermeld. En ik moest 20 minuten naar een stom muziekje luisteren voor ik iemand aan de lijn had.
Verder goede service, ze gaven gelijk aan dat de eerste lichting DS4's een fabricagefout hadden en dat dat probleem bij de laatste lichting opgelost was.
Het enige nadeel is dat ik 10 dagen geen controller heb, omdat ik mijn bundel bij een webshop gekocht heb.
Gelukkig is er Tour de France, WK en ga ik nog 3 daagjes weg.
Bijna alle winkels ruilen ze om en anders kan je het gewoon met aankoopbewijs (garantie) naar Sony sturen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:19 schreef Fokker101 het volgende:
Weet iemand ook als je controller kraakt/piept dat je dan naar de winkel kan gaan om een nieuwe te gaan halen of zeggen ze dan ja, bekijk het.
Echt he,quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:08 schreef Shadeauw het volgende:
Wattefok is Doki Doki voor stoner game
En die "dialogue" duurt tergend lang allemaal. Jezus wat een kutgame
Towerfall kan me ook niet echt boeien. Zal zo strider proberen, maar heb de moeite eigenlijk al opgegeven
-edit-
Nope
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Spoileralert haha![]()
leef de leven
Piept die ook?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:22 schreef Lastpost het volgende:
Ik moet ook nog steeds terug met m'n controllers. Beiden via Bart Smit gescoord, ene bij m'n bundel (webshop) en de andere gewoon in de winkel. Ga maar gewoon een poging wagen.
Ik zou naar de winkel gaan en zeggen dat de kapotte daar vandaan komt. Ook als 'ie eigenlijk van hun webshop vandaan komt. Dan is de kans groot dat je gelijk een vervangende krijgt (als 'ie op voorraad is)quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:22 schreef Lastpost het volgende:
Ik moet ook nog steeds terug met m'n controllers. Beiden via Bart Smit gescoord, ene bij m'n bundel (webshop) en de andere gewoon in de winkel. Ga maar gewoon een poging wagen.
Vanaf day 1 was duidelijk dat er veel problemen met de DS4 waren, bonnetje kan je maar het beste goed bewaren.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:18 schreef Santello het volgende:
Heb geen bon meer voor mijn controller
grips liggen eruit
Even je vorige post ontleden, zeg het maar als er iets niet kloptquote:
-Je vindt Bart Smit een slechte zaak omdat je daar 1 controller hebt gekocht die toen, zoals de meeste controllers, kapot ging?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:40 schreef elshaarawy92 het volgende:
Bart smit slechtste zaak ooit. Had daar 1 controller gekocht piep/krakend geluid. Was een tijdje geleden heb toen bij Intertoys nieuwe gehaald. Beide controllers werken zoals het hoort.
Ik hoop dat je hiermee gamen bedoeld.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:40 schreef elshaarawy92 het volgende:
hoop met jullie een keer coop te doen
Ehmquote:
Je weet dat Intertoys en Bart Smit net als Media Markt en Saturn gewoon van hetzelfde bedrijf is?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:40 schreef elshaarawy92 het volgende:
Bart smit slechtste zaak ooit. Had daar 1 controller gekocht piep/krakend geluid. Was een tijdje geleden heb toen bij Intertoys nieuwe gehaald. Beide controllers werken zoals het hoort. Jammer dat de rode/blauwe controllers moeilijk verkrijgbaar zijn. Bol.com zag ik voor 120 euro een blauwe
Morgen Season Pass Killzone binnen hoop met jullie een keer coop te doen en Rijst
Hehe ze zijn beiden naar de klote, m'n vriendin heeft stage gelopen bij een van de filialen dus ik probeer het daar gewoon. Wil m'n controllers echt geen periode kwijt zijn, dan haal ik gewoon direct een nieuwe en verzend ik de 2e pas als de eerste terug binnen is.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 06:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik zou naar de winkel gaan en zeggen dat de kapotte daar vandaan komt. Ook als 'ie eigenlijk van hun webshop vandaan komt. Dan is de kans groot dat je gelijk een vervangende krijgt (als 'ie op voorraad is)
Kan ik in de tussentijd geen 2 weekjes een controller te leen krijgen van jou? Ben ook Rotterdammer en wou vandaag mijn enige controller op gaan sturen naar Sonyquote:Op zaterdag 5 juli 2014 08:25 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Hehe ze zijn beiden naar de klote, m'n vriendin heeft stage gelopen bij een van de filialen dus ik probeer het daar gewoon. Wil m'n controllers echt geen periode kwijt zijn, dan haal ik gewoon direct een nieuwe en verzend ik de 2e pas als de eerste terug binnen is.
En weer 29,99quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:26 schreef elshaarawy92 het volgende:
NBA 2K14 voor PS4 voor ¤29,99
Was gisteren alweer terug naar de reguliere prijs van ¤52,99 geschopt, maar nu weer eventjes ¤29,99.
ben te laat
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 08:46 schreef AQuila360 het volgende:
Blijven die DS4 controllers zo slecht? Of was dat alleen de 1e batch?
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Verder goede service, ze gaven gelijk aan dat de eerste lichting DS4's een fabricagefout hadden en dat dat probleem bij de laatste lichting opgelost was.
Dat scheelt weer!quote:
Donequote:Op zaterdag 5 juli 2014 10:16 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wie hier had ook alweer Awesomenauts?
Stuur ff een berichtje dan voeg ik je toe
Of voeg mij toe: Robbus15
Media Marktquote:Op zaterdag 5 juli 2014 08:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je weet dat Intertoys en Bart Smit net als Media Markt en Saturn gewoon van hetzelfde bedrijf is?
edit: en vroeger Van Leest en FRS en ook Kruidvat en Trekpleister![]()
Productie fout,Sony kennende komen er nieuwe uit met verbeteringen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 08:46 schreef AQuila360 het volgende:
Blijven die DS4 controllers zo slecht? Of was dat alleen de 1e batch?
Hoe speelt dat nou zonder frame ratequote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:52 schreef Vlaggenroof het volgende:
watch dogs ps4 versie is veeeel beter dan de ps3 versie. veel soepeler, geen frame rate, minder laadtijden.
ik bedoel de frame rate issues. die waren er echt overdreven veel op de ps3. kwa graphics merk ik geen verschil eigenlijk, maar de stad voelt wel iets levendiger aan. bij de ps3 zag ik alleen mensen lopen, hier zingen mensen of snoeien de tuinquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:27 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Hoe speelt dat nou zonder frame rate?
Niks te doen?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 06:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Even je vorige post ontleden, zeg het maar als er iets niet klopt
[..]
-Je vindt Bart Smit een slechte zaak omdat je daar 1 controller hebt gekocht die toen, zoals de meeste controllers, kapot ging?
-Vervolgens heb je 2 nieuwe controllers gekocht bij de Intertoys en dat is een goede zaak omdat ze nog niet kapot zijn? Ondanks het feit dat dat er 2 zijn ipv 1 en je ze nog maar veel korter in je bezit hebt? Je ging niet gewoon terug naar Bart Smit om je kapotte om te ruilen?
Intertoys krijgt volgens jouwe andere controllers van Sony dan de Bart Smit?
[..]
Ik hoop dat je hiermee gamen bedoeld.
[..]
Ehm![]()
Heb ik je post zo redelijk goed 'vertaald'?
Snipers zijn overpoweredquote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:23 schreef gonzo1979 het volgende:
Na heel lang wachten bij Bol eindelijk mijn PS4 een paar weken terug ook binnen gekregen. Net Killzone Shadow Fall aan het spelen, de shotgun is wel erg overpowerd haha
PSN ID is xray_gonzo
quote:
Euhm, niet?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:44 schreef Maraca het volgende:
[..]![]()
Soms is het fijn om even niet dood te gaan in een game of volledig ingemaakt te worden![]()
Daarover gesproken: is al bekend wanneer The Sims 4 uitkomt op de PS4?
Heb het op de PS3(ps+) gespeeld en gekocht voor de PS4 want het was tof!quote:Op zondag 6 juli 2014 02:43 schreef elshaarawy92 het volgende:
Zo hard te twijfelen of ik NBA wil kopen voor de halve prijs. Maar de grootste twijfel is of ik nooit meer disc's ga halen. Fifa 14 sowieso verkopen
Als je een beetje een degelijke PC hebt zou ik NBA2k14 daarop 'halen'. De PS4-versie is enorm afgeraffeld. Slechte servers, gekut met die VC's, waardeloze menu's, weinig (online) modes en vooral ook achterlijk lange laadtijden. De graphics zijn wel prachtig, maar er zijn voor de PC genoeg Mods om het verschil te compenseren.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:43 schreef elshaarawy92 het volgende:
Zo hard te twijfelen of ik NBA wil kopen voor de halve prijs. Maar de grootste twijfel is of ik nooit meer disc's ga halen. Fifa 14 sowieso verkopen
Vaak met indies, je moet vaak even voorbij de graphics kijken. Vaak met liefde gemaakte games.quote:
Het spel komt uit voor de PC en Mac op 6 september. Over de consoleversies hebben ze niks gezegd dus het lijkt me vrij duidelijkquote:
Tip 1: Koop Battlefield 4 voor de multiplayer (en misschien de Premium uitbreiding, maar dan moet je eerst kijken of het wat voor je is)quote:Op zondag 6 juli 2014 13:09 schreef Thizzlor het volgende:
Vandaag dan toch maar besloten een PS4 te gaan halen (mede dankzij de Bart Smit aanbieding). Hebben jullie nog wat goede tips aan games die er nu uit zijn en andere algemene tips voor het gebruik van een PS4? Begrijp ik nou goed dat je een US account kan maken om goedkoper games te kopen?
Thanks voor de tips, met tip 5 uiteraard als beste tipquote:
Voortaan altijd je games kopen waar dat het goedkoopst is. De ene keer is dat in de VS, de andere keer hier. Op het moment heeft bijvoorbeeld alleen de EU een "Big in Japan" sale, waar Japanse games sterk afgeprijsd zijn. De VS heeft die sale niet. En de volgende keer is het weer omgekeerd. Gewoon slim shoppen dus.quote:Op zondag 6 juli 2014 13:38 schreef Thizzlor het volgende:
[..]
Thanks voor de tips, met tip 5 uiteraard als beste tipHeb die andere games al op de PC though, was meer opzoek naar vette exclusives of iets dergelijks. Voortaan al mijn games dus uit de US store kopen? En harde schijf wacht ik nog wel even mee, dat is weer een investering voor later.
Vorige Gamescom vertelde men bij die stand dat de PC eerst aan bod komt en daarna de consoles aan de beurt zouden komen maar dat het wel even kon duren voordat die releases kwamen. Welke consoles gaven ze alleen niet aan, maar ik twijfel er niet aan dat de next-gen varianten hier sowieso van toepassing zijn.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Daarover gesproken: is al bekend wanneer The Sims 4 uitkomt op de PS4?
Nog niet gespeeld. Ik speel alleen maar FIFA. Ik koop wel alle andere games. Wanneer ik ze ook daadwerkelijk ga spelen...geen ideequote:Op zaterdag 5 juli 2014 06:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Vanaf day 1 was duidelijk dat er veel problemen met de DS4 waren, bonnetje kan je maar het beste goed bewaren.
Hoe speelt Thief trouwens?
Kan niet wachten!quote:Op zondag 6 juli 2014 14:28 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Vorige Gamescom vertelde men bij die stand dat de PC eerst aan bod komt en daarna de consoles aan de beurt zouden komen maar dat het wel even kon duren voordat die releases kwamen. Welke consoles gaven ze alleen niet aan, maar ik twijfel er niet aan dat de next-gen varianten hier sowieso van toepassing zijn.
Vermoed dat men dit jaar nog wel meer weet te vertellen.
Echt geen last van. Google die error krijg je vast wel antwoorden(indien niet zoek de engelse error op!)quote:Op zondag 6 juli 2014 15:16 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik heb laatst ook een US account aangemaakt maar ik kan nooit inloggen daar op
Ik krijg steeds de melding "Kan niet aanmelden met de aanmeldings-id van een andere speler."
quote:Op zondag 6 juli 2014 13:19 schreef Shadeauw het volgende:
Tip 3: Maak een US account aan, je kunt via de US store inderdaad spellen kopen die veel goedkoper zijn dan hier in NL. Die spellen kun je op de NL account gewoon spelen.
quote:
Nee volgens mij niet. Maak er gewoon nog eentje aan met een US adres. Zoals ik zei, spellen die je koopt met dat US account kan je gewoon op je main account spelenquote:
Aanvullend: New York (geen VAT op digitale transacties)quote:Op zondag 6 juli 2014 16:11 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet. Maak er gewoon nog eentje aan met een US adres. Zoals ik zei, spellen die je koopt met dat US account kan je gewoon op je main account spelen
Persoonlijk vind ik ze kutquote:
Hmm ja dat vreesde ik al toen ik wat gameplay zag. Jammer.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:03 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik ze kutZe voelen aan als dertien in een dozijn 2D platform games...
Maar net zo als met elk spel, je moet er van houden denk ik.
Dit dus, 5min gespeeld.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:03 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik ze kutZe voelen aan als dertien in een dozijn 2D platform games...
Maar net zo als met elk spel, je moet er van houden denk ik.
Verwijderen hoefde eigenlijk niet.. wel nicequote:Op zondag 6 juli 2014 20:08 schreef Rijst het volgende:
Strider was wel lachen. Beetje naar rechts rennen en op vierkantje spammen.
Na 10minuten ermee gekapt en verwijdert
Was 't een mooie steen waar je onder lag?quote:Op zondag 6 juli 2014 20:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb nu pas door dat GTA5 uutkomt op de PS4, weet iemand wanneer precies, heb gehoord september
Door die WK-gekte hier in Belgie...quote:Op zondag 6 juli 2014 21:02 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Was 't een mooie steen waar je onder lag?
Release staat op herfst 2014. Exacte datum is nog niet bekend.
Hoe kom je op augustus? Het komt in februari 2015 uit.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Echt geen last van. Google die error krijg je vast wel antwoorden(indien niet zoek de engelse error op!)
Heeft iemand de game Dying Light al bekeken? Komt in augustus uit en ziet er wel leuk uit
Oh kwam het ergens tegen stond dus de verkeerde datum bijquote:Op zondag 6 juli 2014 21:22 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Hoe kom je op augustus? Het komt in februari 2015 uit.
E3 presentatie van Sony. Paar weken geleden dus.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Door die WK-gekte hier in Belgie...
Wanneer hadden ze dat wel bekend gemaakt
Is die ook op PS3?quote:Op zondag 6 juli 2014 23:44 schreef elshaarawy92 het volgende:
lol speel nu towerfall voor de eerste keer.. fcking vet spel geluiden zijn geinig en kleuren etc. controller heeft roze lampje lol nooit gezien. Ik ga serieus elke spel downloaden die gratis is en demo's/free to play. Daarnaast ga ik nog games kopen die korting hebben. Lego demo is ook geniaalIk speel eigenlijk alleen Fifa en Killzone maarja
![]()
Datum van release is 30-11-2014 voor GTA V op next gen en pc.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:02 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Was 't een mooie steen waar je onder lag?
Release staat op herfst 2014. Exacte datum is nog niet bekend.
Je weet dat ie pas in de herfst uit komt?quote:Op zondag 6 juli 2014 23:56 schreef elshaarawy92 het volgende:
Fcking laat releasedatum....
Iedereen wil nu al eigenlijk genieten maarja. Ik heb Vice City & San Andreas gespeeld. En natuurlijk ook GTA 4 enz. Nu ik een PS4 heb zit ik te twijfelen of ik GTA 5 wil halen.. Op Youtube zie ik allemaal leuke video's van GTA 5
Het probleem is dat ik nog moet beginnen en wennen. De missies nog moet doen en of multiplayer echt iets voor mij is. Daarnaast heb ik niet zoveel vrienden die GTA 5 of zelfs een PS4 hebbenGamemania had een inruilactie ¤250 maar toch kochten ze geen PS4
Ja lang wachten dus. Ze zeggen dat de graphics zowiezo beter worden dan op de PS3.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:05 schreef HosselBaas het volgende:
[..]
Je weet dat ie pas in de herfst uit komt?
Niet alleen dat.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:35 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Ja lang wachten dus. Ze zeggen dat de graphics zowiezo beter worden dan op de PS3.
shit man, dat is best een groot probleem. Sterkte ermee!quote:Op zondag 6 juli 2014 23:56 schreef elshaarawy92 het volgende:
Het probleem is dat ik nog moet beginnen en wennen.
Ik heb juist gehoord dat de graphics op de PS3 beter zouden zijn.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:35 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Ze zeggen dat de graphics zowiezo beter worden dan op de PS3.
Inderdaad.quote:Op maandag 7 juli 2014 10:25 schreef wolfrolf het volgende:
Flink kansloos dat de Netflix app op de PS4 nog niet is gefixed zodat 5.1 audio beschikbaar komt.
Klopt! jammer genoeg komt hij niet naar de Ps2.quote:Op maandag 7 juli 2014 10:26 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik heb juist gehoord dat de graphics op de PS3 beter zouden zijn.
Soms besef ik mij dat ik mij nog in de vorige eeuw bevind. Ik heb niet eens 5.1.quote:Op maandag 7 juli 2014 10:37 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Inderdaad.
Daarom gebruik ik de Netflix uit de US store, die is namelijk wel geüpdatet
Boeiuh, ik haal hem voor mijn DS. Dan ziet ie er beter uit EN hij is draagbaar, en op 2 schermen!quote:Op maandag 7 juli 2014 10:26 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik heb juist gehoord dat de graphics op de PS3 beter zouden zijn.
PESquote:Op maandag 7 juli 2014 13:19 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Wat is mooie game om met 2 players (lees: thuis met 2 controllers) te spelen (geen fifa).
Fifa!quote:Op maandag 7 juli 2014 13:19 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Wat is mooie game om met 2 players (lees: thuis met 2 controllers) te spelen (geen fifa).
quote:
quote:
19 augustus, Diablo 3. Couch co-op. In de tussentijd heb ik niet echt een goede suggestie.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:19 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Raymen Legendsquote:Op maandag 7 juli 2014 13:19 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Die shit kan ik toch gewoon nu kopen?quote:Op maandag 7 juli 2014 13:46 schreef Yi-Long het volgende:
Pixeljunk Shooter is toch ook local co-op!? Misschien Trine 2? Als je PS+ had gehad, had je beide games nu gratis kunnen spelen.
Beide games zijn nu weer verdwenen uit de PS+ actie. Je kunt ze uiteraard gewoon los kopen, maar goed, dat moet je zelf even bepalen aan de hand van reviews en video's enzo.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:49 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Die shit kan ik toch gewoon nu kopen?
Dan heb je er wat goede 2 playergames bij zitten?
Dead Nation is gaaf met 2 spelers.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:19 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ratchet & Clankquote:Op maandag 7 juli 2014 13:19 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Losse receiver of een set waar de sub een receiver in gebouwd heeft.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:16 schreef Zuivelkoe het volgende:
Hoe fixen jullie 5.1 dan? De enige manier die ik kan bedenken is met een receiver via hdmi en speakers of met zo'n 350 euro logitech set en dan via optical. Zit hier op mijn studentenkamer met een logitech setje van 70e
Yupquote:Op maandag 7 juli 2014 14:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Kun je trouwens gewoon trophies halen zonder een online verbinding om vervolgens wanneer je online bent de trophies te laten syncen.
WTF manquote:Op maandag 7 juli 2014 14:19 schreef Solique het volgende:
Mijn PS4 is weer terug naar RMA.
Derde keer al, zo moeilijk om een PS4 te fixen blijkbaar
Niemand bij Sony weet ook wat het is.quote:
Zit nog een adder aan, ik heb hem beschadigd terug ontvangen.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Het voordeel hiervan is wel dat je na je 3e keer je gewoon een nieuwe PS4 kunt eisen. Je hebt ze namelijk genoeg de tijd gegeven om het product naar conformiteit te repareren.
Binnen 6 maanden van koop ligt de bewijslast vanwege de omkeringsregel bij de verkopende partij. Als ze kunnen aantonen dat ze het beschadigd hebben ontvangen en in die hoedanigheid hebben teruggestuurd en anders ligt de aansprakelijkheid bij de gebruiker.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:26 schreef Solique het volgende:
[..]
Zit nog een adder aan, ik heb hem beschadigd terug ontvangen.![]()
Sony claimt dat ik het zelf gedaan heb, moet nu foto's sturen.
Echt belachelijk man.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:25 schreef Solique het volgende:
[..]
Niemand bij Sony weet ook wat het is.
Videokaart is al vervangen, tweede keer videokaart, hdmi aansluiting en aansturing.
Ben benieuwd wat ze nu gaan doen.
Beta nu al startenquote:Op maandag 7 juli 2014 16:19 schreef Disker91 het volgende:
Eens kijken wat voor info we krijgen vandaag. Het is Bungie Day, dus stiekem hoop ik op leuke Destiny informatie (en een limited edition).
Helaas een "grap"quote:Op maandag 7 juli 2014 16:33 schreef Cikx het volgende:
Was die beta nu voor alle PS+ bezitters of was dat een grap?
Er gaan geruchten dat de Japanse PS+ de bèta wel krijgt. Dit is nog niet zeker. Zou persoonlijk ook niet snappen waarom Japan een uitzondering zal moeten zijn. En anders kan men nog altijd een Japans account aanmaken.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:33 schreef Cikx het volgende:
Was die beta nu voor alle PS+ bezitters of was dat een grap?
Spijtig had hem toch wel graag willen proberen.quote:
Als ze de servers willen testen oid zou het toch logischer zijn dat iedereen het krijgt en niet alleen Japan. Maar helaas.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:48 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat de Japanse PS+ de bèta wel krijgt. Dit is nog niet zeker. Zou persoonlijk ook niet snappen waarom Japan een uitzondering zal moeten zijn. En anders kan men nog altijd een Japans account aanmaken.
Alfa wel geprobeerd dan?quote:Op maandag 7 juli 2014 16:54 schreef Cikx het volgende:
[..]
Spijtig had hem toch wel graag willen proberen.
[..]
Als ze de servers willen testen oid zou het toch logischer zijn dat iedereen het krijgt en niet alleen Japan. Maar helaas.
Nope, was ik te laat voor. Wel veel ervan gezien op Youtube. Sommige zeggen dat het schieten geweldig aanvoelt en anderen zijn er weer minder over te spreken. Denk dat ik het toch zelf moet spelen om erover te kunnen oordelen als de meningen zo verdeeld zijn.quote:
Wat!quote:Op maandag 7 juli 2014 10:37 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Inderdaad.
Waar en hoe duur(of gewoon PSN store)?quote:Op maandag 7 juli 2014 18:11 schreef Koopsie het volgende:
Weet iemand dit?![]()
Ik heb zojuist Battlefield Premium gekocht maar kan nergens de mappen downloaden..
edit: gevonden, server is beetje traag
quote:Op maandag 7 juli 2014 16:19 schreef Disker91 het volgende:
Eens kijken wat voor info we krijgen vandaag. Het is Bungie Day, dus stiekem hoop ik op leuke Destiny informatie (en een limited edition).
Psn store 49.99 vast wel ergens goedkoper te vinden maargoed.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Waar en hoe duur(of gewoon PSN store)?
Bij bol.com maar volgens mij al uitverkocht.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:58 schreef videonatic het volgende:
Is er een nederlandse retailer waar je de witte ps4 al kunt bestellen?
Leuke foto dank je, had al een bericht aangemaakt maar ik ga deze nog toevoegen, zit geen watermerk in zoals bij IGN, die groot verslag doet.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:01 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.polygon.com/20(...)dition-ghost-limited
Delivered.
Idem, komt zo ook onlinequote:
in de store nog downloaden?quote:Op maandag 7 juli 2014 18:11 schreef Koopsie het volgende:
Weet iemand dit?![]()
Ik heb zojuist Battlefield Premium gekocht maar kan nergens de mappen downloaden..
edit: gevonden, server is beetje traag
En verdomd!quote:Op maandag 7 juli 2014 10:37 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Inderdaad.
kuuutquote:Op maandag 7 juli 2014 20:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Bij bol.com maar volgens mij al uitverkocht.
Ik kreeg dat in de store niks te downloaden was + als ik handmatig zocht moest ik gewoon betalenquote:
Dat was die met Destiny toch? Het nieuws is dat hij zonder Destiny komt.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Sterker nog al lang besteld. Wanneer die binnen is gaat de zwarte de verkoop in.
Dat was al lang bekend. Ook dat er een standalone uit zou komen. Maar als je het per direct op 9 september al wilt hebben dan kon je deze dus al reserveren en de game apart verkopen. Zou je evenveel kosten (of zelfs goedkoper) als de losse bundel zelf.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:56 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dat was die met Destiny toch? Het nieuws is dat hij zonder Destiny komt.
Okay dat was nieuw voor mij. Witte ziet er erg mooi uit maar zou ws. nogal afsteken tegen de rest van mijn spullen.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dat was al lang bekend. Ook dat er een standalone uit zou komen. Maar als je het per direct op 9 september al wilt hebben dan kon je deze dus al reserveren en de game apart verkopen. Zou je evenveel kosten (of zelfs goedkoper) als de losse bundel zelf.
Kan niemand zeggen als deze nog niet uit isquote:Op maandag 7 juli 2014 22:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Er komt ook een witte PS4 headset van Sony. Iemand enig idee of de geluidskwaliteit hiervan goed is met betrekking tot het gamen zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |