Hoe speelt dat nou zonder frame ratequote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:52 schreef Vlaggenroof het volgende:
watch dogs ps4 versie is veeeel beter dan de ps3 versie. veel soepeler, geen frame rate, minder laadtijden.
ik bedoel de frame rate issues. die waren er echt overdreven veel op de ps3. kwa graphics merk ik geen verschil eigenlijk, maar de stad voelt wel iets levendiger aan. bij de ps3 zag ik alleen mensen lopen, hier zingen mensen of snoeien de tuinquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:27 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Hoe speelt dat nou zonder frame rate?
Niks te doen?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 06:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Even je vorige post ontleden, zeg het maar als er iets niet klopt
[..]
-Je vindt Bart Smit een slechte zaak omdat je daar 1 controller hebt gekocht die toen, zoals de meeste controllers, kapot ging?
-Vervolgens heb je 2 nieuwe controllers gekocht bij de Intertoys en dat is een goede zaak omdat ze nog niet kapot zijn? Ondanks het feit dat dat er 2 zijn ipv 1 en je ze nog maar veel korter in je bezit hebt? Je ging niet gewoon terug naar Bart Smit om je kapotte om te ruilen?
Intertoys krijgt volgens jouwe andere controllers van Sony dan de Bart Smit?
[..]
Ik hoop dat je hiermee gamen bedoeld.
[..]
Ehm![]()
Heb ik je post zo redelijk goed 'vertaald'?
Snipers zijn overpoweredquote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:23 schreef gonzo1979 het volgende:
Na heel lang wachten bij Bol eindelijk mijn PS4 een paar weken terug ook binnen gekregen. Net Killzone Shadow Fall aan het spelen, de shotgun is wel erg overpowerd haha
PSN ID is xray_gonzo
quote:
Euhm, niet?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:44 schreef Maraca het volgende:
[..]![]()
Soms is het fijn om even niet dood te gaan in een game of volledig ingemaakt te worden![]()
Daarover gesproken: is al bekend wanneer The Sims 4 uitkomt op de PS4?
Heb het op de PS3(ps+) gespeeld en gekocht voor de PS4 want het was tof!quote:Op zondag 6 juli 2014 02:43 schreef elshaarawy92 het volgende:
Zo hard te twijfelen of ik NBA wil kopen voor de halve prijs. Maar de grootste twijfel is of ik nooit meer disc's ga halen. Fifa 14 sowieso verkopen
Als je een beetje een degelijke PC hebt zou ik NBA2k14 daarop 'halen'. De PS4-versie is enorm afgeraffeld. Slechte servers, gekut met die VC's, waardeloze menu's, weinig (online) modes en vooral ook achterlijk lange laadtijden. De graphics zijn wel prachtig, maar er zijn voor de PC genoeg Mods om het verschil te compenseren.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:43 schreef elshaarawy92 het volgende:
Zo hard te twijfelen of ik NBA wil kopen voor de halve prijs. Maar de grootste twijfel is of ik nooit meer disc's ga halen. Fifa 14 sowieso verkopen
Vaak met indies, je moet vaak even voorbij de graphics kijken. Vaak met liefde gemaakte games.quote:
Het spel komt uit voor de PC en Mac op 6 september. Over de consoleversies hebben ze niks gezegd dus het lijkt me vrij duidelijkquote:
Tip 1: Koop Battlefield 4 voor de multiplayer (en misschien de Premium uitbreiding, maar dan moet je eerst kijken of het wat voor je is)quote:Op zondag 6 juli 2014 13:09 schreef Thizzlor het volgende:
Vandaag dan toch maar besloten een PS4 te gaan halen (mede dankzij de Bart Smit aanbieding). Hebben jullie nog wat goede tips aan games die er nu uit zijn en andere algemene tips voor het gebruik van een PS4? Begrijp ik nou goed dat je een US account kan maken om goedkoper games te kopen?
Thanks voor de tips, met tip 5 uiteraard als beste tipquote:
Voortaan altijd je games kopen waar dat het goedkoopst is. De ene keer is dat in de VS, de andere keer hier. Op het moment heeft bijvoorbeeld alleen de EU een "Big in Japan" sale, waar Japanse games sterk afgeprijsd zijn. De VS heeft die sale niet. En de volgende keer is het weer omgekeerd. Gewoon slim shoppen dus.quote:Op zondag 6 juli 2014 13:38 schreef Thizzlor het volgende:
[..]
Thanks voor de tips, met tip 5 uiteraard als beste tipHeb die andere games al op de PC though, was meer opzoek naar vette exclusives of iets dergelijks. Voortaan al mijn games dus uit de US store kopen? En harde schijf wacht ik nog wel even mee, dat is weer een investering voor later.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |