SPOILER: Voor de vrouwen onder ons...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Leugens , Tijn.quote:
Waar kan je die krijgen?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:32 schreef El_Thijs het volgende:
Pizza is lekker.
Quattro Orgasmi of hoe het ook heet
Vispizzaquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:32 schreef El_Thijs het volgende:
Pizza is lekker.
Quattro Frommagi of hoe het ook heet
Ik durf nietquote:
Euuh misschien is het beter zo.quote:
Goed bezigquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:39 schreef complicate het volgende:
Damn, nu heb ik ook goesting in pizza, ik ga er eentje gaan halen.
We kunnen ook hier datenquote:
Proost.quote:
SPOILER: niet kijken als je zin hebtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I like the way you look at me with those beautiful eyes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I like the way you look at me with those beautiful eyes
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:45 schreef zeefje het volgende:
SPOILER: niet kijken als je zin hebtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:47 schreef zeefje het volgende:
Wil je me wat vertellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Nee hoor. Ik had zeefje bloempjes gestuurdquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:43 schreef sylvesterrr het volgende:
Waarom heeft men het steeds over bloemen?Zowel in dit topic (vorig deel) als in het datingtopic staat iets over bloemen.
Verder:
quote:
Ik heb dat idee gepantenteerd.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik had zeefje bloempjes gestuurd
Onderzoek loopt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb dat idee gepantenteerd.Aangezien je geen licentie hebt op mijn patent heb ik recht op alle winst...
Neem een drankje!quote:
oh? waar zit je danquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat zou ik nu graag naar de andere kant van het continent willen vliegen.
Dus het was succesvol?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb dat idee gepantenteerd.Aangezien je geen licentie hebt op mijn patent heb ik recht op alle winst...
oh waarom wil je daar nou weer heenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Randstad, en ik wil naar de brug tussen Europa en Azië.
Zeker, kom er al aanquote:
randstad zit ik ook hihiihquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Welk deel van Azië?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Triootje dan maar?quote:
?quote:
quote:
ik nu in zeeland maar woon bij rotterdamquote:
Ik werk in Amsterdam, maar ik zou ook een dagje op ons kantoor in Rotjeknor kunnen werken.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:00 schreef zeefje het volgende:
[..]
ik nu in zeeland maar woon bij rotterdam
randstad is groot he
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik werk in Amsterdam, maar ik zou ook een dagje op ons kantoor in Rotjeknor kunnen werken.
zquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik werk in Amsterdam, maar ik zou ook een dagje op ons kantoor in Rotjeknor kunnen werken.
zou kunnen jaquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
eetsequote:
Ik snap het serieus niet wat dit toevoegt. Die brugquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb niets in Azië te zoeken, ik wil alleen naar de brug tussen de twee continenten.
Ik heb in Belgie gewoond. Maar dat kennen ze in Belgisch Limburg niet.quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik snap het serieus niet wat dit toevoegt. Die brug
ik weet het ook nietquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Met die toevoeging zou je kunnen weten welke stad ik bedoel.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:45 schreef zeefje het volgende:
Waarom ben ik zo nieuwsgierig?SPOILER: niet kijken als je zin hebtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe je me aan zeef...
Istanboel...Heerlijke stadquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Met die toevoeging zou je kunnen weten welke stad ik bedoel.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:10 schreef yats het volgende:
[..]
Waarom ben ik zo nieuwsgierig?Wat doe je me aan zeef...
[..]
Istanboel...Heerlijke stad
Ik ben er zelf vier keer geweest. Top stad!quote:
oh okequote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik denk/hoop het.![]()
Meer zeg ik niet in dit topic.
Ik ben alweer 9 dagen terug van een heerlijke vakantie in Istanbul & roadtrip in Turkjje.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:13 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben er zelf vier keer geweest. Top stad!
Istanbulquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Met die toevoeging zou je kunnen weten welke stad ik bedoel.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:47 schreef zeefje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
In België gewoond en geen Vlaams kennen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:07 schreef yats het volgende:
En weer terug. Even 6 km in de benen.Helaas geen leeg hoofd.
[..]
Ik heb in Belgie gewoond. Maar dat kennen ze in Belgisch Limburg niet.
Ow, ik ken wel Vlaams, alleen dat woord niet.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:05 schreef complicate het volgende:
[..]
In België gewoond en geen Vlaams kennen.
Zo gaat het.quote:
Ok tis u vergeven.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:06 schreef yats het volgende:
[..]
Ow, ik ken wel Vlaams, alleen dat woord niet.
Een virtuele relatiequote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
We kunnen ook hier dateneen Fok!relatie hebben enzo.
Cybersex.quote:
Ik wil geen trio.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
We kunnen ook hier dateneen Fok!relatie hebben enzo.
Heel fijn ja...quote:
Dank jequote:
Je kan me opvrolijken met een vliegticket (TK1952 & TK1951).quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:14 schreef complicate het volgende:
Oh oh Syl is boos. Ik ga een liedje zoeken om hem op te vrolijken.
Dan kan ik je helaas niet opvrolijkenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je kan me opvrolijken met een vliegticket (TK1952 & TK1951).
Mmmmmmmmmm lekker! maak je dat klaar of jouw man?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:22 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Patat en kaassouflè
Comp: wat voorspel je voor vanavond?
Wat een leuke man heb jequote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mijn man heeft dat gefixt voor mij
Voor t voetbal natuurlijk!
Jaquote:
Straks ga ik nog denken dat je het meent.quote:
Hopelijk wil jij mij ook serieus nemen in deze relatiequote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:31 schreef complicate het volgende:
[..]
Straks ga ik nog denken dat je het meent.
Wat verwacht je dan van deze relatie?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hopelijk wil jij mij ook serieus nemen in deze relatie
2-1 voor belgië! Ik gun ze de overwinning!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:30 schreef complicate het volgende:
[..]
Wat een leuke man heb je
Wat ik voorspel, dat de rode duivels winnen natuurlijken je??
Aandacht, liefde, seks, intimiteit, leuke dingen doen samen, seks, had ik al seks gezegd? Seksquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan van deze relatie?
Kan hij een beetje koken dan?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:36 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
2-1 voor belgië! Ik gun ze de overwinning!
Mijn man kookt de laatste tijd vaak (wel noodgedwongen door mijn bekkeninstabiliteit maar toch)
Hihihi hij zei nemen...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hopelijk wil jij mij ook serieus nemen in deze relatie
virtueel leuke dingen samen doen? nou nouquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Aandacht, liefde, seks, intimiteit, leuke dingen doen samen, seks, had ik al seks gezegd? Seks
Ik zei altijd van niet, maar met de juiste aanwijzingen eet ik elke dag lekker!quote:
Nemenquote:
Je moet mannen ook opvoedenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik zei altijd van niet, maar met de juiste aanwijzingen eet ik elke dag lekker!
Ja, chatten, spelletjes doenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:37 schreef complicate het volgende:
[..]
virtueel leuke dingen samen doen? nou nou
De waarheidquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet mannen ook opvoeden![]()
Oh wacht wat zeg ik nu.
[..]
Ja, chatten, spelletjes doen
Dank u dank u, dat vind ik nu echt een mooi pronostiekquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:36 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
2-1 voor belgië! Ik gun ze de overwinning!
Mijn man kookt de laatste tijd vaak (wel noodgedwongen door mijn bekkeninstabiliteit maar toch)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel leuk dat hij sowieso kookt!1) No love without freedom, no freedom without love
Nu hopen dat mijn vriendin dit niet leestquote:
Kan je niet spelen met jouw vriendin dan?quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:40 schreef complicate het volgende:
[..]
Dank u dank u, dat vind ik nu echt een mooi pronostiek
Lijkt mij ook wel leuk, hebben we (geloof ik) een 1/2 finale met Ned-Bel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel leuk dat hij sowieso kookt!
Als alles goed gaat en iedereen doorgaat natuurlijk.S. 2014
J. 2016
haha primero ze is niet op fok en segundo ze kent jouw nick toch niet ?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu hopen dat mijn vriendin dit niet leest
Aaah dus er is dan toch een kans?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel leuk, hebben we (geloof ik) een 1/2 finale met Ned-Bel.
Als alles goed gaat en iedereen doorgaat natuurlijk.
Ja hoorquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:42 schreef complicate het volgende:
[..]
Kan je niet spelen met jouw vriendin dan?
Zo ver ik weet zit ze niet op Fok! en ze weet mijn nickname niet.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:43 schreef complicate het volgende:
[..]
haha primero ze is niet op fok en segundo ze kent jouw nick toch niet ?
Ah waarom heb je dan een ander vriendin nodig?quote:
Een voor in het weekend en in voor door de weeksquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah waarom heb je dan een ander vriendin nodig?
Ik neem je niet meer serieus.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een voor in het weekend en in voor door de weeks
Story of my lifequote:
Ik geloof je eigenlijk niet.quote:
Ik ben een typische Fok!ker die eenzaam op zijn zolderkamertje zitquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:54 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik geloof je eigenlijk niet.Mja ik ken je ook niet.
Ok, maar je hebt nu een vriendinquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben een typische Fok!ker die eenzaam op zijn zolderkamertje zit
Ze woont te ver om doordeweeks af te spreken. Dus we kunnen elkaar eigenlijk alleen in het weekend zienquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:57 schreef complicate het volgende:
[..]
Ok, maar je hebt nu een vriendinof zie je haar dan niet zo vaak?
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze woont te ver om doordeweeks af te spreken. Dus we kunnen elkaar eigenlijk alleen in het weekend zien
Zo zijn man en ik ook begonnen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze woont te ver om doordeweeks af te spreken. Dus we kunnen elkaar eigenlijk alleen in het weekend zien
Beetje jammer dat je niet even na het werk langs kan gaan.quote:
Via internet, datingsite je weet wel.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Zo zijn man en ik ook begonnen.
Vertel eens meer over dr?!
Ik ben niet nieuwsgierig, gewoon heel geintereseerd in mn medemens
Ik dacht aan iets anders.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:22 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Patat en kaassouflè
Comp: wat voorspel je voor vanavond?
vertelquote:
Edit ik snap het alquote:
Dan zou ie zin niet kloppen...quote:
Waar kende je haar ook alweer van?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Paiq, we zijn afgelopen samen naar graspop geweest en dat was leukquote:
hihihiquote:
Ja jammer voor je. Tkan opgelost worden door samen te wonen maar dat is nog te vroeg.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je niet even na het werk langs kan gaan.
Noem je mij nou n paard?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Taalfoutje.Zelfs het beste paard struikelt weleens...
Pff, daar wil ik voorlopig nog niet eens over nadenken.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja jammer voor je. Tkan opgelost worden door samen te wonen maar dat is nog te vroeg.
Ik zei op je neus, niet in je neusquote:
Speeddate of match? Het levert hier vooralsnog weinig op, al word ik gek genoeg vrijwel niet verwijderd zodra mijn foto's te zien zijn. Dus blijkbaar ben ik toch enigszins interessant. Alleen waarom dan niet daten? Of is dat mannenlogica?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Paiq, we zijn afgelopen samen naar graspop geweest en dat was leuk
Ze zijn al samen, maar hij kan haar helaas niet in de week zien door afstand. Maar ze hebben wel al een relatiequote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:16 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik zei op je neus, niet in je neus
Tijn, je hebt dit weekend dan pas jr 1e date gehad of lees ik verkeerd
Geen ideequote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:16 schreef yats het volgende:
[..]
Speeddate of match? Het levert hier vooralsnog weinig op, al word ik gek genoeg vrijwel niet verwijderd zodra mijn foto's te zien zijn. Dus blijkbaar ben ik toch enigszins interessant. Alleen waarom dan niet daten? Of is dat mannenlogica?
Maar nodig je die vrouwen dan wel eens uit om wat te gaan drinken?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:16 schreef yats het volgende:
[..]
Speeddate of match? Het levert hier vooralsnog weinig op, al word ik gek genoeg vrijwel niet verwijderd zodra mijn foto's te zien zijn. Dus blijkbaar ben ik toch enigszins interessant. Alleen waarom dan niet daten? Of is dat mannenlogica?
Snap ik hoorquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pff, daar wil ik voorlopig nog niet eens over nadenken.
Haha, over een jaar wil ik daar eens voorzichtig aan gaan denken. That is als we dan nog iets hebben.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Snap ik hoordaarom zei ik te vroeg hè.
Sterkte.quote:
quote:
Dus over een jaar hèquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha, over een jaar wil ik daar eens voorzichtig aan gaan denken. That is als we dan nog iets hebben.
Doe eens lief.quote:
Dan ga ik er over nadenken.quote:
Dat sowieso.quote:
Ik ben lief.quote:
Finale der lagen landenquote:
Oh maar niet te veel hè, soms moet je jouw hart laten spreken.quote:
Gaat niet gebeuren. Hoogstens halve finale.quote:
Dating2000?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:36 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Door die klote argentijnen mooi mn gtst gemist..... 1 programma wat ik kijk... #FWP!
Vrijgezellen: dating2000 zeg ik je
Yats dit is voor je!quote:
En waarom niet eigenlijk??quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Hoogstens halve finale.
Dat was een tip voor Yats.quote:
ah stom .quote:
Wat een stomme doos!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:39 schreef Faxie het volgende:
Die stomme doos die ik meer dan een half geleden ontvriend heb zit nu een link die ik haar gestuurd heb te liken... van september 2012![]()
gewoon vergetenquote:
Oh jammerquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Hoogstens halve finale.
[..]
Dating2000?
Was ze zo irritant dat je haar moest ontvrienden?quote:
Waarom raakt het jou?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kan toch niet meer reageren daar.
Vrouwen
Ze's stomquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Was ze zo irritant dat je haar moest ontvrienden?
En verder gewoon negeren hè
Stomme mensenquote:
beter kiepen houwequote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kan toch niet meer reageren daar.
Vrouwen
Relaxenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:39 schreef Crazy-M het volgende:
Zo, ook eindelijk maar eens relaxen op de bank.
Tjah vandaag lange dag gehadquote:
Heb je wat te lezenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:00 schreef aeque het volgende:
Holy fuck, je bent er even niet en we zijn gelijk 3 topics verder.
O Hellooooquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:00 schreef aeque het volgende:
Holy fuck, je bent er even niet en we zijn gelijk 3 topics verder.
Kun je geen samenvatting geven, anders mis ik gelijk weer zoveelquote:
Hoiquote:
Zeg doe eens lief tegen haar.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zou ik niet durven joh, dat zou een zware belediging voor alle paarden op de wereld zijn.
En fappenquote:
Je hebt het overleefd.quote:
Ik ga toch maar eens terug lezenquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zou ik niet durven joh, dat zou een zware belediging voor alle paarden op de wereld zijn.
oei wat een dagquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:03 schreef xFriendx het volgende:
Bah. Nare werkdag zo. Collega A is boos op mij omdat ik vertrouwelijke zaken (privé) zou doorvertellen aan collega B (die elkaar al niet zo liggen). Collega A wil alleen niet zeggen wat B dan wist dus ik kan mezelf ook niet verweren. Alleen maar zeggen dat ik het niet was. Dus kan nu ook niet weten of collega B het toch ergens opgepikt heeft of een wild guess doet. Beetje als met een horoscoop idee, als je het maar vaag houd maar wel in de richting kan je er alles van maken, dan ligt het aan de ontvanger (collega A dus) maar net hoe dat wordt opgepikt.
Voelde me er rot bij, aangezien ik dus geen flauw idee heb hoe dit in elkaar steekt. Rare is ook dat alles koek en ei was en een uur later al mis. Alsof ik dus binnen een uur meteen alles door mail/klets/app whatever.
Voor hetzelfde kunnen ze haar mail lezen of zit B gewoon te stoken. In geval van dat laatste....mission accomplished.
quote:
Nee hoorquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
De dating2000 is een tip voor iedereen die vrijgezel is en weinig succes heeft op de bekendere sites...
Ik had lexa en knuz gehad en kwam toen op dating2000 terecht..
(2010)Verliefd, (2010)verloofd, (2013) getrouwd en nu zwanger (augustus verwachten we de ooievaar)
Maar misschien ben ik bevooroordeeld
quote:
Girl powerquote:
Wie weet kan dit handig zijn voor Faxie en Yats.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
De dating2000 is een tip voor iedereen die vrijgezel is en weinig succes heeft op de bekendere sites...
Ik had lexa en knuz gehad en kwam toen op dating2000 terecht..
(2010)Verliefd, (2010)verloofd, (2013) getrouwd en nu zwanger (augustus verwachten we de ooievaar)
Maar misschien ben ik bevooroordeeld
Niet eens... Wel n idee trouwensquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee hoorik vermoed dat je geld van dating2000 krijgt
Hahaquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Niet eens... Wel n idee trouwens
Ja prima.quote:
Hoho vergeet mij niet.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Wie weet kan dit handig zijn voor Faxie en Yats.
T is een gratis site, maar dus wel minder bekend.quote:
Zie editquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja prima.In het bezit van een nieuwe gadget dus dan zijn wij mannen al vrij snel blij.
[..]
Hoho vergeet mij niet.
Nou ja, ik ga haar er niet minder om behandelen, aangezien ik weet dat ik niets heb vertelt (ik heb die collega B nota bene hele dag niet gesproken) dus ik blijf afgaan van een misverstand, wat hopelijk later toch nog boven komt drijven. Ga ik haar nu rot behandelen en het blijkt later toch een misverstand dan blijft het klote. Kan mij niet gaan verlagen in niveau.quote:
Nee hoor, want daar zitten vrouwenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Edit : en Aeque
Gratis is meestal een broedplaats voor fakers. Betalend is al gauw wat serieuzer. Gelukkig zijn er uitzonderingen op de regel.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
T is een gratis site, maar dus wel minder bekend.
(ik wilde geen geld uitgeven aan die datingsites...)
ah je hebt het al geprobeerd...quote:
Dat is ook zonde van je geld. Kan je beter uitgeven aan leuke dingenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
T is een gratis site, maar dus wel minder bekend.
(ik wilde geen geld uitgeven aan die datingsites...)
ik ben zo makkelijk niet te verslaanquote:
Goede instelling. Ik weet meestal niet wat ik moet doen in zulke situaties.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nou ja, ik ga haar er niet minder om behandelen, aangezien ik weet dat ik niets heb vertelt (ik heb die collega B nota bene hele dag niet gesproken) dus ik blijf afgaan van een misverstand, wat hopelijk later toch nog boven komt drijven. Ga ik haar nu rot behandelen en het blijkt later toch een misverstand dan blijft het klote. Kan mij niet gaan verlagen in niveau.
In het ergste geval is het contact heel oppervlakkig (was overigens gewoon vrienden niveau, niet meer) maar blijft er tenminste waardigheid over.
James Bondquote:
Geldquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is ook zonde van je geld. Kan je beter uitgeven aan leuke dingen
Bedankt.quote:
Nou ja, heb uiteraard gezegd dat ik het niet gedaan heb, maar ik niet een mening aan haar kan opdringen en als haar mening is dat ik het wel gedaan heb en een verklikker, tja....dan is dat haar zaak. It's all in the eye of the beholder zeg maar.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Goede instelling. Ik weet meestal niet wat ik moet doen in zulke situaties.
Klopt! Het is wel zoeken naar de serieuze mensen tussen de WOPpers....quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gratis is meestal een broedplaats voor fakers. Betalend is al gauw wat serieuzer. Gelukkig zijn er uitzonderingen op de regel.
Vraag aan gewoonmezelf87 om je in te schrijven, misschien heeft ze tipsquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik neem aan dat er vrouwen zitten. Dus het heeft weinig nut om te proberen
Klopt, maar eenzijdige liefde he...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:19 schreef complicate het volgende:
Maar wacht, waarom heb ik je in dat lijstje toegevoegd, ge waart toch verliefd op iemand?
oh leuk dat je een nieuwe hebt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:18 schreef aeque het volgende:
Een nieuwe telefoon. Mijn vervanging van mijn destijds goede telefoon was een regelrechte ramp. Liep vaak gewoon vast zonder reden...
pfft ik ben veel beterquote:
Ja en als ze dan wel jouw liefde zou beantwoorden "sorry schat ik ben nu actief op een datingsite"quote:
Ik ben in de war... Fax heb je vrouwenvrees of een afkeer van vrouwenvlees?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Vraag aan gewoonmezelf87 om je in te schrijven, misschien heeft ze tips
Want?quote:
Haha nou ik weet wel vrij zeker dat dat er niet in zit. Maar ik bedoelde het ook meer voor over een tijdje.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:22 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja en als ze dan wel jouw liefde zou beantwoorden "sorry schat ik ben nu actief op een datingsite"
Straks valt de date van faxie niet op faxie maar op Gewoonmezelf87quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:22 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik ben in de war... Fax heb je vrouwenvrees of een afkeer van vrouwenvlees?
Ik hou me niet aan het scriptquote:
Eigenlijk kan je in zulke situaties toch niet veel doen hè. Ik denk dat het dan beter is om gewoon mensen te laten denken wat ze willen zolang je jezelf in de spiegel durf kijken, dat is wat telt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nou ja, heb uiteraard gezegd dat ik het niet gedaan heb, maar ik niet een mening aan haar kan opdringen en als haar mening is dat ik het wel gedaan heb en een verklikker, tja....dan is dat haar zaak. It's all in the eye of the beholder zeg maar.
Wat vooral steekt is dat iemand nu iets denkt over mij waarvan ik zeker weet dat ik het niet gedaan heb. Voor de rest, als ik eerlijk ben tegen iemand en andersom, maar die persoon vind mij nog steeds geen aardig persoon of een eikel moet hij/zij dat weten. Ik snap prima dat niet de hele wereld mij tof vind.
Uh neequote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:19 schreef complicate het volgende:
Maar wacht, waarom heb ik je in dat lijstje toegevoegd, ge waart toch verliefd op iemand?
ja ma waarom ben je beter dan hem?quote:
Vrouwen hebben een afkeer voor mijquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:22 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik ben in de war... Fax heb je vrouwenvrees of een afkeer van vrouwenvlees?
Ging over Aeque, sorry voor de verwarring.quote:
Nee zie bovenstaande post.quote:
Ja, tis wat lastig dat het een collega is, die zie je iedere dag, maar als die niet concreet wil aangeven wat er gezegd is door die ander (dan kan ik ook enigzins beoordelen hoe het zit wellicht) dan zegt dat ook weer genoeg. Blijkbaar wordt ik dan nog minder vertrouwd dan de collega die ze niet mag gebaseerd op gebakken lucht. Nou ja, dan maar enkel collega's en hoi tot ziens.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Eigenlijk kan je in zulke situaties toch niet veel doen hè. Ik denk dat het dan beter is om gewoon mensen te laten denken wat ze willen zolang je jezelf in de spiegel durf kijken, dat is wat telt.
Weet je, je kan gewoon niet goed doen voor iedereen.
Stel je voor, ik zou dat grappig vinden.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Straks valt de date van faxie niet op faxie maar op Gewoonmezelf87
Heb ik hem ook al gezegd, maar hij gelooft mij nietquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dan kom je niet de juiste vrouwen tegen...
klinkt bijna als een script voor een filmquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Stel je voor, ik zou dat grappig vinden.
Ik zou dat sneu vinden voor een vrouw want ik ben niet vd vrouwenliefde...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Stel je voor, ik zou dat grappig vinden.
Erg lastig! en niet leuk voor de sfeer op werk, mja niks aan te doen, vrees ik. Gewoon omgaan met andere collega's.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:28 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, tis wat lastig dat het een collega is, die zie je iedere dag, maar als die niet concreet wil aangeven wat er gezegd is door die ander (dan kan ik ook enigzins beoordelen hoe het zit wellicht) dan zegt dat ook weer genoeg. Blijkbaar wordt ik dan nog minder vertrouwd dan de collega die ze niet mag gebaseerd op gebakken lucht. Nou ja, dan maar enkel collega's en hoi tot ziens.
Je weet niet wat je mistquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik zou dat sneu vinden voor een vrouw want ik ben niet vd vrouwenliefde...
whehehequote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
klinkt bijna als een script voor een film
Vrouwenliefde...? wat voor liefde?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik zou dat sneu vinden voor een vrouw want ik ben niet vd vrouwenliefde...
Wat weet jij daarvan , Tijn?quote:
Weet ik hoor, ik wou je plagen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Haha nou ik weet wel vrij zeker dat dat er niet in zit. Maar ik bedoelde het ook meer voor over een tijdje.
Gewoon aanmelden. Wie weet vind je een leuk iemand.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:37 schreef xFriendx het volgende:
Zit soms nog best wat tussen op die site. Hmm
Vaatwasser kopenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:36 schreef aeque het volgende:
Leuk hoor op jezelf wonen, alleen zo jammer dat je dan ook zelf de was moet doen en moet afwassen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
Ik ben man en ik ben hetero.quote:
Vertel mij watquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dan kom je niet de juiste vrouwen tegen...
Na 6234 dates eindelijk de stoute schoenen aangetrokken, Tijn?quote:
Kan inderdaad es doen. Nooit gedaan. Even opgeven en zien of er wat rinkelt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gewoon aanmelden. Wie weet vind je een leuk iemand.
Jaquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Na 6234 dates eindelijk de stoute schoenen aangetrokken, Tijn?
Ik had ook walvissen kunnen zeggen in plaats van paarden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar de meeste reageren met 'ik wil nog even kletsen voordat ik date' om dan daarna weinig meer te reageren. Dan heb ik liever dat ze eerlijk zeggen geen date te willen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Maar nodig je die vrouwen dan wel eens uit om wat te gaan drinken?
De wat?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:36 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Door die klote argentijnen mooi mn gtst gemist..... 1 programma wat ik kijk... #FWP!
Vrijgezellen: dating2000 zeg ik je
Het zegt me echt nietsquote:
Mwah, ik geef t gewoon op denk ik. Dat geeft meer rust.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Edit : en Aeque
Gelukkig dan maar.quote:
Je hebt gedate via fok?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:51 schreef xFriendx het volgende:
Als ik via Fok kan daten moet dat toch daar ook lukken op dating2000.
De rest ga ik maar niet uitleggenquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik had ook walvissen kunnen zeggen in plaats van paarden.Op een bepaalde manier ben ik dus toch lief geweest.
1) No love without freedom, no freedom without love
Euuuhquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:53 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja. Nou ja, er is geen date stuk op Fok geloof ik, maar wel gedate met Foksters ja.
Doe je goedquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:53 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja. Nou ja, er is geen date stuk op Fok geloof ik, maar wel gedate met Foksters ja.
Hier zijn we open we praten over alles en nog wat.quote:
Zo bijzonder is dat toch niet?quote:
Goed bezigquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:42 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Kan inderdaad es doen. Nooit gedaan. Even opgeven en zien of er wat rinkelt.
Niets geworden, maar toch. Eenmaal kreeg ik te horen dat ik in het echt spraakzamer was op Fok. Dat zal vaker juist andersom zijn denk ikquote:
Want?quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:38 schreef complicate het volgende:
[..]
Vaatwasser kopen
Als ik de ruimte en het geld er voor had misschien...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krijgen er hier nog meer mensen een kots-neiging bij het horen van het volkslied van de USA?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Voor jou niet nee. Jij hebt half fok al gedate.quote:
Ik vraag mij ook wel af hoe die mensen zijn irl.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Niets geworden, maar toch. Eenmaal kreeg ik te horen dat ik in het echt spraakzamer was op Fok. Dat zal vaker juist andersom zijn denk ik![]()
Maar mij nietquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:57 schreef yats het volgende:
[..]
Voor jou niet nee. Jij hebt half fok al gedate.
Oh?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:57 schreef yats het volgende:
[..]
Voor jou niet nee. Jij hebt half fok al gedate.
Ohquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Als ik de ruimte en het geld er voor had misschien...
Krijgen er hier nog meer mensen een kots-neiging bij het horen van het volkslied van de USA?
De mensen hier in dit topic ?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:57 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik vraag mij ook wel af hoe die mensen zijn irl.
Goed danquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:55 schreef complicate het volgende:
[..]
Hier zijn we open we praten over alles en nog wat.
Kijk tijn snapt hetquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed danborsten zijn lekker om mee te spelen
Manneke toch...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tis begonnenquote:
Dan zijn we weer nuchterquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:19 schreef sylvesterrr het volgende:
By the way, waarom zijn zoveel vrouwen na de daad zo preuts dat ze niet naakt gezien willen worden?Denk hierbij aan het 's ochtends wakker worden na een leuk nachtje.
Over het algemeenquote:
O hallo Engelquote:
Al wat gespeeld met jouw vriendin, Tijn?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ze gingen verliezen ?quote:
Dus je wordt preuts na de daad?quote:
Hi Complicatequote:
Daar ging mn cola voor de 2de keer deze avond door mn neus naar buitenquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ze gingen verliezen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |