Girl powerquote:
Wie weet kan dit handig zijn voor Faxie en Yats.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
De dating2000 is een tip voor iedereen die vrijgezel is en weinig succes heeft op de bekendere sites...
Ik had lexa en knuz gehad en kwam toen op dating2000 terecht..
(2010)Verliefd, (2010)verloofd, (2013) getrouwd en nu zwanger (augustus verwachten we de ooievaar)
Maar misschien ben ik bevooroordeeld
Niet eens... Wel n idee trouwensquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee hoorik vermoed dat je geld van dating2000 krijgt
Hahaquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Niet eens... Wel n idee trouwens
Ja prima.quote:
Hoho vergeet mij niet.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Wie weet kan dit handig zijn voor Faxie en Yats.
T is een gratis site, maar dus wel minder bekend.quote:
Zie editquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja prima.In het bezit van een nieuwe gadget dus dan zijn wij mannen al vrij snel blij.
[..]
Hoho vergeet mij niet.
Nou ja, ik ga haar er niet minder om behandelen, aangezien ik weet dat ik niets heb vertelt (ik heb die collega B nota bene hele dag niet gesproken) dus ik blijf afgaan van een misverstand, wat hopelijk later toch nog boven komt drijven. Ga ik haar nu rot behandelen en het blijkt later toch een misverstand dan blijft het klote. Kan mij niet gaan verlagen in niveau.quote:
Nee hoor, want daar zitten vrouwenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Wie weet kan dit handig zijn voor Faxie en Yats.
Edit : en Aeque
Gratis is meestal een broedplaats voor fakers. Betalend is al gauw wat serieuzer. Gelukkig zijn er uitzonderingen op de regel.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
T is een gratis site, maar dus wel minder bekend.
(ik wilde geen geld uitgeven aan die datingsites...)
ah je hebt het al geprobeerd...quote:
Dat is ook zonde van je geld. Kan je beter uitgeven aan leuke dingenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
T is een gratis site, maar dus wel minder bekend.
(ik wilde geen geld uitgeven aan die datingsites...)
ik ben zo makkelijk niet te verslaanquote:
Goede instelling. Ik weet meestal niet wat ik moet doen in zulke situaties.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nou ja, ik ga haar er niet minder om behandelen, aangezien ik weet dat ik niets heb vertelt (ik heb die collega B nota bene hele dag niet gesproken) dus ik blijf afgaan van een misverstand, wat hopelijk later toch nog boven komt drijven. Ga ik haar nu rot behandelen en het blijkt later toch een misverstand dan blijft het klote. Kan mij niet gaan verlagen in niveau.
In het ergste geval is het contact heel oppervlakkig (was overigens gewoon vrienden niveau, niet meer) maar blijft er tenminste waardigheid over.
James Bondquote:
Geldquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is ook zonde van je geld. Kan je beter uitgeven aan leuke dingen
Bedankt.quote:
Nou ja, heb uiteraard gezegd dat ik het niet gedaan heb, maar ik niet een mening aan haar kan opdringen en als haar mening is dat ik het wel gedaan heb en een verklikker, tja....dan is dat haar zaak. It's all in the eye of the beholder zeg maar.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Goede instelling. Ik weet meestal niet wat ik moet doen in zulke situaties.
Klopt! Het is wel zoeken naar de serieuze mensen tussen de WOPpers....quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gratis is meestal een broedplaats voor fakers. Betalend is al gauw wat serieuzer. Gelukkig zijn er uitzonderingen op de regel.
Vraag aan gewoonmezelf87 om je in te schrijven, misschien heeft ze tipsquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik neem aan dat er vrouwen zitten. Dus het heeft weinig nut om te proberen
Klopt, maar eenzijdige liefde he...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:19 schreef complicate het volgende:
Maar wacht, waarom heb ik je in dat lijstje toegevoegd, ge waart toch verliefd op iemand?
oh leuk dat je een nieuwe hebt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:18 schreef aeque het volgende:
Een nieuwe telefoon. Mijn vervanging van mijn destijds goede telefoon was een regelrechte ramp. Liep vaak gewoon vast zonder reden...
pfft ik ben veel beterquote:
Ja en als ze dan wel jouw liefde zou beantwoorden "sorry schat ik ben nu actief op een datingsite"quote:
Ik ben in de war... Fax heb je vrouwenvrees of een afkeer van vrouwenvlees?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Vraag aan gewoonmezelf87 om je in te schrijven, misschien heeft ze tips
Want?quote:
Haha nou ik weet wel vrij zeker dat dat er niet in zit. Maar ik bedoelde het ook meer voor over een tijdje.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:22 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja en als ze dan wel jouw liefde zou beantwoorden "sorry schat ik ben nu actief op een datingsite"
Straks valt de date van faxie niet op faxie maar op Gewoonmezelf87quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:22 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik ben in de war... Fax heb je vrouwenvrees of een afkeer van vrouwenvlees?
Ik hou me niet aan het scriptquote:
Eigenlijk kan je in zulke situaties toch niet veel doen hè. Ik denk dat het dan beter is om gewoon mensen te laten denken wat ze willen zolang je jezelf in de spiegel durf kijken, dat is wat telt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nou ja, heb uiteraard gezegd dat ik het niet gedaan heb, maar ik niet een mening aan haar kan opdringen en als haar mening is dat ik het wel gedaan heb en een verklikker, tja....dan is dat haar zaak. It's all in the eye of the beholder zeg maar.
Wat vooral steekt is dat iemand nu iets denkt over mij waarvan ik zeker weet dat ik het niet gedaan heb. Voor de rest, als ik eerlijk ben tegen iemand en andersom, maar die persoon vind mij nog steeds geen aardig persoon of een eikel moet hij/zij dat weten. Ik snap prima dat niet de hele wereld mij tof vind.
Uh neequote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:19 schreef complicate het volgende:
Maar wacht, waarom heb ik je in dat lijstje toegevoegd, ge waart toch verliefd op iemand?
ja ma waarom ben je beter dan hem?quote:
Vrouwen hebben een afkeer voor mijquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:22 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik ben in de war... Fax heb je vrouwenvrees of een afkeer van vrouwenvlees?
Ging over Aeque, sorry voor de verwarring.quote:
Nee zie bovenstaande post.quote:
Ja, tis wat lastig dat het een collega is, die zie je iedere dag, maar als die niet concreet wil aangeven wat er gezegd is door die ander (dan kan ik ook enigzins beoordelen hoe het zit wellicht) dan zegt dat ook weer genoeg. Blijkbaar wordt ik dan nog minder vertrouwd dan de collega die ze niet mag gebaseerd op gebakken lucht. Nou ja, dan maar enkel collega's en hoi tot ziens.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Eigenlijk kan je in zulke situaties toch niet veel doen hè. Ik denk dat het dan beter is om gewoon mensen te laten denken wat ze willen zolang je jezelf in de spiegel durf kijken, dat is wat telt.
Weet je, je kan gewoon niet goed doen voor iedereen.
Stel je voor, ik zou dat grappig vinden.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Straks valt de date van faxie niet op faxie maar op Gewoonmezelf87
Heb ik hem ook al gezegd, maar hij gelooft mij nietquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dan kom je niet de juiste vrouwen tegen...
klinkt bijna als een script voor een filmquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Stel je voor, ik zou dat grappig vinden.
Ik zou dat sneu vinden voor een vrouw want ik ben niet vd vrouwenliefde...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Stel je voor, ik zou dat grappig vinden.
Erg lastig! en niet leuk voor de sfeer op werk, mja niks aan te doen, vrees ik. Gewoon omgaan met andere collega's.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:28 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, tis wat lastig dat het een collega is, die zie je iedere dag, maar als die niet concreet wil aangeven wat er gezegd is door die ander (dan kan ik ook enigzins beoordelen hoe het zit wellicht) dan zegt dat ook weer genoeg. Blijkbaar wordt ik dan nog minder vertrouwd dan de collega die ze niet mag gebaseerd op gebakken lucht. Nou ja, dan maar enkel collega's en hoi tot ziens.
Je weet niet wat je mistquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik zou dat sneu vinden voor een vrouw want ik ben niet vd vrouwenliefde...
whehehequote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
klinkt bijna als een script voor een film
Vrouwenliefde...? wat voor liefde?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik zou dat sneu vinden voor een vrouw want ik ben niet vd vrouwenliefde...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |