Ik wil wel dansen met jou in bed. Dan koppelen we ook gelijkquote:
Ik date geen Fokkers huehuehuequote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:59 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik ben altijd eerlijk geweest en dat weet je
Leuk dat ik af en toe niets hoef uit te leggenquote:
Wat zeg je dat charmantquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:01 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik deel niet graag. Zijn penis is van mij en mijn vagina is voor hem.
Laat eens zien danquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:02 schreef zeefje het volgende:
[..]
ik ben een baas in het verpesten van fotos
Ach, ik ken je nu onderhand wel een beetje.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:03 schreef complicate het volgende:
[..]
Leuk dat ik af en toe niets hoef uit te leggenMerci Thijs!
En ik heb jou geinspireerd want je date nu ook geen fokster meer.quote:
vrouwelijk en mannelijk geslachtdeel klinkt wel charmanterquote:
Ik date helemaal niet meerquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:04 schreef complicate het volgende:
[..]
En ik heb jou geinspireerd want je date nu ook geen fokster meer.
"Niets zo charmant, als een spreuk van complicate aan de wand."quote:
Das wat minder Faxie.quote:
nee, meer familiefotos ik trek gvd altijd, bewust of onbewust, een gekke bekquote:
Jawel. Ik zag je laatst nog in de kroeg met 5 meisjes naar buiten gaan.quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Niets zo charmant, als een spreuk van complicate aan de wand."
Niets zo charmant, als de preut van complicate aan m'n handquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
quote:
waren shemalesquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jawel. Ik zag je laatst nog in de kroeg met 5 meisjes naar buiten gaan.
Dat valt wel mee hoorquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:04 schreef zeefje het volgende:
[..]
nee, meer familiefotos ik trek gvd altijd, bewust of onbewust, een gekke bek
Die hoef ik niet te zien, tenzij je een leuke zus hebtquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:04 schreef zeefje het volgende:
[..]
nee, meer familiefotos ik trek gvd altijd, bewust of onbewust, een gekke bek
Dat was m'n achterneef denk ikquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
verloofd en de andere is te jong.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die hoef ik niet te zien, tenzij je een leuke zus hebt
Faxie met 5 meisjesquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij bent niet monogaam?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil wel dansen met jou in bed. Dan koppelen we ook gelijk
En ze mochten allemaal met hun blote bips op de scanner.quote:
dan ben je gelukkig al dood en hoef je daar iig geen zrgen meer om te makequote:
BIPSquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En ze mochten allemaal met hun blote bips op de scanner.
quote:
Helaas komt punt twee eerder dan punt 1quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:00 schreef complicate het volgende:
[..]
Je bent een baas in relaties. maar niet in versieren.
Sorry, ligt aan mijn humeur nu.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:00 schreef El_Thijs het volgende:
Yatske, neem het niet allemaal zo serieus jong
Er staan twee uitnodigingen in het date topic. You're welcome faxquote:
En jij bent toch wel single?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:06 schreef zeefje het volgende:
[..]
verloofd en de andere is te jong.
sorry jongen
Ze leest hier toch niet meequote:
Oei. Zwemmenquote:
nog welquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En jij bent toch wel single?
[..]
Ze leest hier toch niet meedus
poepen?
Oh ja Thijsquote:
2? Alleen Rhub toch?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:08 schreef yats het volgende:
[..]
Helaas komt punt twee eerder dan punt 1
[..]
Sorry, ligt aan mijn humeur nu.
[..]
Er staan twee uitnodigingen in het date topic. You're welcome fax
C_C ookquote:
quote:
Lekkerquote:
Mooi verwoord.quote:
Ja hoor ik doe dat 2 keer per week. Dat is heel goed voor jouw billen, buik en armenquote:
krachttraining ookquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:12 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja hoor ik doe dat 2 keer per week. Dat is heel goed voor jouw billen, buik en armen
Beter je best doen, ik zie een uitdaging voor jequote:
*geeft knuffelquote:
Wie weet weegt ze 140 kilo. Ik ga de gok niet nemen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:12 schreef yats het volgende:
[..]
Beter je best doen, ik zie een uitdaging voor je
quote:
Zolang ik er in kan kneden is het goed.quote:
Oh ja open relaties.quote:
Ik heb een vermoeden wij ze is (een vriendin van mijn laatste ex) en als dat klopt ziet ze er best ok uit.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wie weet weegt ze 140 kilo. Ik ga de gok niet nemen.
kan nietquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zolang ik er in kan kneden is het goed.
Doe je dat dan?quote:
Ow hm....quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:14 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb een vermoeden wij ze is (een vriendin van mijn laatste ex) en als dat klopt ziet ze er best ok uit.
hihihiquote:
Geloof me, dat lukt. Ik heb flexibele vingers.quote:
Dat dus Fax. Niet geschoten is altijd mis, en als ze echt 140 kilo is mis je sowieso niet.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:14 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb een vermoeden wij ze is (een vriendin van mijn laatste ex) en als dat klopt ziet ze er best ok uit.
Nee...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:15 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik doe heeeel even een powernap, en dan gaan jullie ineens keisnel....
Dus is er al geneukt
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:16 schreef yats het volgende:
[..]
Nee...![]()
En nu ben ik echt weg. Even 5 km hardlopen om wat energie kwijt te raken en het hoofd leeg te maken.
Thijs is bezig met sturen van bloemen naar Zeefje, maar ondertussen wil Faxie met haar neuken. Aangezien faxie geen 3 maanden kan wachten zal ze toch doorgaan met Thijs, mits hij wat meer inzet toont. hihahoquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:15 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Dus is er al geneukt
Succes!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:16 schreef yats het volgende:
[..]
Nee...![]()
En nu ben ik echt weg. Even 5 km hardlopen om wat energie kwijt te raken en het hoofd leeg te maken.
Het is allemaal zo ingewikkeld soms.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:16 schreef complicate het volgende:
[..]
Thijs is bezig met sturen van bloemen naar Zeefje, maar ondertussen wil Faxie met haar neuken. Aangezien faxie geen 3 maanden kan wachten zal ze toch doorgaan met Thijs, mits hij wat meer inzet toont. hihaho
Je vergeet ik ben jou aan het hosselenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:16 schreef complicate het volgende:
[..]
Thijs is bezig met sturen van bloemen naar Zeefje, maar ondertussen wil Faxie met haar neuken. Aangezien faxie geen 3 maanden kan wachten zal ze toch doorgaan met Thijs, mits hij wat meer inzet toont. hihaho
Komt vast goedquote:
Fijn genot.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:16 schreef yats het volgende:
[..]
Nee...![]()
Oooh oke! Goeie samenvatting!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:16 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik geloof je nietquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je vergeet ik ben jou aan het hosselen
Genot? Eh...nee...niet echt...quote:
Vlaams jongen. Leer je vanzelf.quote:
genoegquote:
zo hardquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:15 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Dus is er al geneukt
je moest eens weten hoe flexibele vingers ik hebquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Geloof me, dat lukt. Ik heb flexibele vingers.
[..]
Dat dus Fax. Niet geschoten is altijd mis, en als ze echt 140 kilo is mis je sowieso niet.
dag serieuze manquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:16 schreef yats het volgende:
[..]
Nee...![]()
grouphugquote:
ik ga niet neuken. dat jij je nou elke dag laat volspuiten door je vriend hoef ik dat nog niet te doenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:16 schreef complicate het volgende:
[..]
Hardquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:19 schreef zeefje het volgende:
[..]
genoeg
[..]
zo hard
[..]
je moest eens weten hoe flexibele vingers ik heb
[..]
dag serieuze man
[..]
grouphug
[..]
ik ga niet neuken. dat jij je nou elke dag laat volspuiten door je vriend hoef ik dat nog niet te doen
quote:
Graag.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:19 schreef zeefje het volgende:
[..]
wtf, ruuustigquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:19 schreef zeefje het volgende:
ik ga niet neuken. dat jij je nou elke dag laat volspuiten door je vriend hoef ik dat nog niet te doen
I'm confused....quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:19 schreef zeefje het volgende:
[..]
genoeg
[..]
zo hard
[..]
[..]
dag serieuze man
[..]
grouphug
[..]
Dat dus.quote:
quote:
salade ! lekker met dit warme weerquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Oh ja eten... Moet nog wat verzinnen...
Zie DMquote:
Ik deel alles. Moet je wel even reagerenquote:
Pizza hier!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Oh ja eten... Moet nog wat verzinnen...
Gewoon lekker batsen dusquote:
smakelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |