*geeft knuffelquote:
Wie weet weegt ze 140 kilo. Ik ga de gok niet nemen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:12 schreef yats het volgende:
[..]
Beter je best doen, ik zie een uitdaging voor je
quote:
Zolang ik er in kan kneden is het goed.quote:
Oh ja open relaties.quote:
Ik heb een vermoeden wij ze is (een vriendin van mijn laatste ex) en als dat klopt ziet ze er best ok uit.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wie weet weegt ze 140 kilo. Ik ga de gok niet nemen.
kan nietquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zolang ik er in kan kneden is het goed.
Doe je dat dan?quote:
Ow hm....quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:14 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb een vermoeden wij ze is (een vriendin van mijn laatste ex) en als dat klopt ziet ze er best ok uit.
hihihiquote:
Geloof me, dat lukt. Ik heb flexibele vingers.quote:
Dat dus Fax. Niet geschoten is altijd mis, en als ze echt 140 kilo is mis je sowieso niet.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:14 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb een vermoeden wij ze is (een vriendin van mijn laatste ex) en als dat klopt ziet ze er best ok uit.
Nee...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:15 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik doe heeeel even een powernap, en dan gaan jullie ineens keisnel....
Dus is er al geneukt
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:16 schreef yats het volgende:
[..]
Nee...![]()
En nu ben ik echt weg. Even 5 km hardlopen om wat energie kwijt te raken en het hoofd leeg te maken.
Thijs is bezig met sturen van bloemen naar Zeefje, maar ondertussen wil Faxie met haar neuken. Aangezien faxie geen 3 maanden kan wachten zal ze toch doorgaan met Thijs, mits hij wat meer inzet toont. hihahoquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:15 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Dus is er al geneukt
Succes!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:16 schreef yats het volgende:
[..]
Nee...![]()
En nu ben ik echt weg. Even 5 km hardlopen om wat energie kwijt te raken en het hoofd leeg te maken.
Het is allemaal zo ingewikkeld soms.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:16 schreef complicate het volgende:
[..]
Thijs is bezig met sturen van bloemen naar Zeefje, maar ondertussen wil Faxie met haar neuken. Aangezien faxie geen 3 maanden kan wachten zal ze toch doorgaan met Thijs, mits hij wat meer inzet toont. hihaho
Je vergeet ik ben jou aan het hosselenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:16 schreef complicate het volgende:
[..]
Thijs is bezig met sturen van bloemen naar Zeefje, maar ondertussen wil Faxie met haar neuken. Aangezien faxie geen 3 maanden kan wachten zal ze toch doorgaan met Thijs, mits hij wat meer inzet toont. hihaho
Komt vast goedquote:
Fijn genot.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:16 schreef yats het volgende:
[..]
Nee...![]()
Oooh oke! Goeie samenvatting!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:16 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik geloof je nietquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je vergeet ik ben jou aan het hosselen
Genot? Eh...nee...niet echt...quote:
Vlaams jongen. Leer je vanzelf.quote:
genoegquote:
zo hardquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:15 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Dus is er al geneukt
je moest eens weten hoe flexibele vingers ik hebquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Geloof me, dat lukt. Ik heb flexibele vingers.
[..]
Dat dus Fax. Niet geschoten is altijd mis, en als ze echt 140 kilo is mis je sowieso niet.
dag serieuze manquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:16 schreef yats het volgende:
[..]
Nee...![]()
grouphugquote:
ik ga niet neuken. dat jij je nou elke dag laat volspuiten door je vriend hoef ik dat nog niet te doenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:16 schreef complicate het volgende:
[..]
Hardquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:19 schreef zeefje het volgende:
[..]
genoeg
[..]
zo hard
[..]
je moest eens weten hoe flexibele vingers ik heb
[..]
dag serieuze man
[..]
grouphug
[..]
ik ga niet neuken. dat jij je nou elke dag laat volspuiten door je vriend hoef ik dat nog niet te doen
quote:
Graag.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:19 schreef zeefje het volgende:
[..]
wtf, ruuustigquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:19 schreef zeefje het volgende:
ik ga niet neuken. dat jij je nou elke dag laat volspuiten door je vriend hoef ik dat nog niet te doen
I'm confused....quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:19 schreef zeefje het volgende:
[..]
genoeg
[..]
zo hard
[..]
[..]
dag serieuze man
[..]
grouphug
[..]
Dat dus.quote:
quote:
salade ! lekker met dit warme weerquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Oh ja eten... Moet nog wat verzinnen...
Zie DMquote:
Ik deel alles. Moet je wel even reagerenquote:
Pizza hier!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Oh ja eten... Moet nog wat verzinnen...
Gewoon lekker batsen dusquote:
smakelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |