Kan je niet spelen met jouw vriendin dan?quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:40 schreef complicate het volgende:
[..]
Dank u dank u, dat vind ik nu echt een mooi pronostiek
Lijkt mij ook wel leuk, hebben we (geloof ik) een 1/2 finale met Ned-Bel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel leuk dat hij sowieso kookt!
Als alles goed gaat en iedereen doorgaat natuurlijk.S. 2014
J. 2016
haha primero ze is niet op fok en segundo ze kent jouw nick toch niet ?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu hopen dat mijn vriendin dit niet leest
Aaah dus er is dan toch een kans?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel leuk, hebben we (geloof ik) een 1/2 finale met Ned-Bel.
Als alles goed gaat en iedereen doorgaat natuurlijk.
Ja hoorquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:42 schreef complicate het volgende:
[..]
Kan je niet spelen met jouw vriendin dan?
Zo ver ik weet zit ze niet op Fok! en ze weet mijn nickname niet.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:43 schreef complicate het volgende:
[..]
haha primero ze is niet op fok en segundo ze kent jouw nick toch niet ?
Ah waarom heb je dan een ander vriendin nodig?quote:
Een voor in het weekend en in voor door de weeksquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah waarom heb je dan een ander vriendin nodig?
Ik neem je niet meer serieus.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een voor in het weekend en in voor door de weeks
Story of my lifequote:
Ik geloof je eigenlijk niet.quote:
Ik ben een typische Fok!ker die eenzaam op zijn zolderkamertje zitquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:54 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik geloof je eigenlijk niet.Mja ik ken je ook niet.
Ok, maar je hebt nu een vriendinquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben een typische Fok!ker die eenzaam op zijn zolderkamertje zit
Ze woont te ver om doordeweeks af te spreken. Dus we kunnen elkaar eigenlijk alleen in het weekend zienquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:57 schreef complicate het volgende:
[..]
Ok, maar je hebt nu een vriendinof zie je haar dan niet zo vaak?
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze woont te ver om doordeweeks af te spreken. Dus we kunnen elkaar eigenlijk alleen in het weekend zien
Zo zijn man en ik ook begonnen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze woont te ver om doordeweeks af te spreken. Dus we kunnen elkaar eigenlijk alleen in het weekend zien
Beetje jammer dat je niet even na het werk langs kan gaan.quote:
Via internet, datingsite je weet wel.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Zo zijn man en ik ook begonnen.
Vertel eens meer over dr?!
Ik ben niet nieuwsgierig, gewoon heel geintereseerd in mn medemens
Ik dacht aan iets anders.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:22 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Patat en kaassouflè
Comp: wat voorspel je voor vanavond?
vertelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |