SPOILER: Voor de vrouwen onder ons...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Leugens , Tijn.quote:
Waar kan je die krijgen?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:32 schreef El_Thijs het volgende:
Pizza is lekker.
Quattro Orgasmi of hoe het ook heet
Vispizzaquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:32 schreef El_Thijs het volgende:
Pizza is lekker.
Quattro Frommagi of hoe het ook heet
Ik durf nietquote:
Euuh misschien is het beter zo.quote:
Goed bezigquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:39 schreef complicate het volgende:
Damn, nu heb ik ook goesting in pizza, ik ga er eentje gaan halen.
We kunnen ook hier datenquote:
Proost.quote:
SPOILER: niet kijken als je zin hebtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I like the way you look at me with those beautiful eyes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I like the way you look at me with those beautiful eyes
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:45 schreef zeefje het volgende:
SPOILER: niet kijken als je zin hebtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:47 schreef zeefje het volgende:
Wil je me wat vertellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Nee hoor. Ik had zeefje bloempjes gestuurdquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:43 schreef sylvesterrr het volgende:
Waarom heeft men het steeds over bloemen?Zowel in dit topic (vorig deel) als in het datingtopic staat iets over bloemen.
Verder:
quote:
Ik heb dat idee gepantenteerd.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik had zeefje bloempjes gestuurd
Onderzoek loopt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb dat idee gepantenteerd.Aangezien je geen licentie hebt op mijn patent heb ik recht op alle winst...
Neem een drankje!quote:
oh? waar zit je danquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat zou ik nu graag naar de andere kant van het continent willen vliegen.
Dus het was succesvol?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb dat idee gepantenteerd.Aangezien je geen licentie hebt op mijn patent heb ik recht op alle winst...
oh waarom wil je daar nou weer heenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Randstad, en ik wil naar de brug tussen Europa en Azië.
Zeker, kom er al aanquote:
randstad zit ik ook hihiihquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Welk deel van Azië?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Triootje dan maar?quote:
?quote:
quote:
ik nu in zeeland maar woon bij rotterdamquote:
Ik werk in Amsterdam, maar ik zou ook een dagje op ons kantoor in Rotjeknor kunnen werken.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:00 schreef zeefje het volgende:
[..]
ik nu in zeeland maar woon bij rotterdam
randstad is groot he
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik werk in Amsterdam, maar ik zou ook een dagje op ons kantoor in Rotjeknor kunnen werken.
zquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik werk in Amsterdam, maar ik zou ook een dagje op ons kantoor in Rotjeknor kunnen werken.
zou kunnen jaquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
eetsequote:
Ik snap het serieus niet wat dit toevoegt. Die brugquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb niets in Azië te zoeken, ik wil alleen naar de brug tussen de twee continenten.
Ik heb in Belgie gewoond. Maar dat kennen ze in Belgisch Limburg niet.quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik snap het serieus niet wat dit toevoegt. Die brug
ik weet het ook nietquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Met die toevoeging zou je kunnen weten welke stad ik bedoel.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:45 schreef zeefje het volgende:
Waarom ben ik zo nieuwsgierig?SPOILER: niet kijken als je zin hebtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe je me aan zeef...
Istanboel...Heerlijke stadquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Met die toevoeging zou je kunnen weten welke stad ik bedoel.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:10 schreef yats het volgende:
[..]
Waarom ben ik zo nieuwsgierig?Wat doe je me aan zeef...
[..]
Istanboel...Heerlijke stad
Ik ben er zelf vier keer geweest. Top stad!quote:
oh okequote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik denk/hoop het.![]()
Meer zeg ik niet in dit topic.
Ik ben alweer 9 dagen terug van een heerlijke vakantie in Istanbul & roadtrip in Turkjje.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:13 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben er zelf vier keer geweest. Top stad!
Istanbulquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Met die toevoeging zou je kunnen weten welke stad ik bedoel.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:47 schreef zeefje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
In België gewoond en geen Vlaams kennen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:07 schreef yats het volgende:
En weer terug. Even 6 km in de benen.Helaas geen leeg hoofd.
[..]
Ik heb in Belgie gewoond. Maar dat kennen ze in Belgisch Limburg niet.
Ow, ik ken wel Vlaams, alleen dat woord niet.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:05 schreef complicate het volgende:
[..]
In België gewoond en geen Vlaams kennen.
Zo gaat het.quote:
Ok tis u vergeven.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:06 schreef yats het volgende:
[..]
Ow, ik ken wel Vlaams, alleen dat woord niet.
Een virtuele relatiequote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
We kunnen ook hier dateneen Fok!relatie hebben enzo.
Cybersex.quote:
Ik wil geen trio.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
We kunnen ook hier dateneen Fok!relatie hebben enzo.
Heel fijn ja...quote:
Dank jequote:
Je kan me opvrolijken met een vliegticket (TK1952 & TK1951).quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:14 schreef complicate het volgende:
Oh oh Syl is boos. Ik ga een liedje zoeken om hem op te vrolijken.
Dan kan ik je helaas niet opvrolijkenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je kan me opvrolijken met een vliegticket (TK1952 & TK1951).
Mmmmmmmmmm lekker! maak je dat klaar of jouw man?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:22 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Patat en kaassouflè
Comp: wat voorspel je voor vanavond?
Wat een leuke man heb jequote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mijn man heeft dat gefixt voor mij
Voor t voetbal natuurlijk!
Jaquote:
Straks ga ik nog denken dat je het meent.quote:
Hopelijk wil jij mij ook serieus nemen in deze relatiequote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:31 schreef complicate het volgende:
[..]
Straks ga ik nog denken dat je het meent.
Wat verwacht je dan van deze relatie?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hopelijk wil jij mij ook serieus nemen in deze relatie
2-1 voor belgië! Ik gun ze de overwinning!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:30 schreef complicate het volgende:
[..]
Wat een leuke man heb je
Wat ik voorspel, dat de rode duivels winnen natuurlijken je??
Aandacht, liefde, seks, intimiteit, leuke dingen doen samen, seks, had ik al seks gezegd? Seksquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan van deze relatie?
Kan hij een beetje koken dan?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:36 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
2-1 voor belgië! Ik gun ze de overwinning!
Mijn man kookt de laatste tijd vaak (wel noodgedwongen door mijn bekkeninstabiliteit maar toch)
Hihihi hij zei nemen...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hopelijk wil jij mij ook serieus nemen in deze relatie
virtueel leuke dingen samen doen? nou nouquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Aandacht, liefde, seks, intimiteit, leuke dingen doen samen, seks, had ik al seks gezegd? Seks
Ik zei altijd van niet, maar met de juiste aanwijzingen eet ik elke dag lekker!quote:
Nemenquote:
Je moet mannen ook opvoedenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik zei altijd van niet, maar met de juiste aanwijzingen eet ik elke dag lekker!
Ja, chatten, spelletjes doenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:37 schreef complicate het volgende:
[..]
virtueel leuke dingen samen doen? nou nou
De waarheidquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet mannen ook opvoeden![]()
Oh wacht wat zeg ik nu.
[..]
Ja, chatten, spelletjes doen
Dank u dank u, dat vind ik nu echt een mooi pronostiekquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:36 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
2-1 voor belgië! Ik gun ze de overwinning!
Mijn man kookt de laatste tijd vaak (wel noodgedwongen door mijn bekkeninstabiliteit maar toch)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel leuk dat hij sowieso kookt!1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |