Waarom raakt het jou?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kan toch niet meer reageren daar.
Vrouwen
Ze's stomquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Was ze zo irritant dat je haar moest ontvrienden?
En verder gewoon negeren hè
Stomme mensenquote:
beter kiepen houwequote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kan toch niet meer reageren daar.
Vrouwen
Relaxenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:39 schreef Crazy-M het volgende:
Zo, ook eindelijk maar eens relaxen op de bank.
Tjah vandaag lange dag gehadquote:
Heb je wat te lezenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:00 schreef aeque het volgende:
Holy fuck, je bent er even niet en we zijn gelijk 3 topics verder.
O Hellooooquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:00 schreef aeque het volgende:
Holy fuck, je bent er even niet en we zijn gelijk 3 topics verder.
Kun je geen samenvatting geven, anders mis ik gelijk weer zoveelquote:
Hoiquote:
Zeg doe eens lief tegen haar.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zou ik niet durven joh, dat zou een zware belediging voor alle paarden op de wereld zijn.
En fappenquote:
Je hebt het overleefd.quote:
Ik ga toch maar eens terug lezenquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zou ik niet durven joh, dat zou een zware belediging voor alle paarden op de wereld zijn.
oei wat een dagquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:03 schreef xFriendx het volgende:
Bah. Nare werkdag zo. Collega A is boos op mij omdat ik vertrouwelijke zaken (privé) zou doorvertellen aan collega B (die elkaar al niet zo liggen). Collega A wil alleen niet zeggen wat B dan wist dus ik kan mezelf ook niet verweren. Alleen maar zeggen dat ik het niet was. Dus kan nu ook niet weten of collega B het toch ergens opgepikt heeft of een wild guess doet. Beetje als met een horoscoop idee, als je het maar vaag houd maar wel in de richting kan je er alles van maken, dan ligt het aan de ontvanger (collega A dus) maar net hoe dat wordt opgepikt.
Voelde me er rot bij, aangezien ik dus geen flauw idee heb hoe dit in elkaar steekt. Rare is ook dat alles koek en ei was en een uur later al mis. Alsof ik dus binnen een uur meteen alles door mail/klets/app whatever.
Voor hetzelfde kunnen ze haar mail lezen of zit B gewoon te stoken. In geval van dat laatste....mission accomplished.
quote:
Nee hoorquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
De dating2000 is een tip voor iedereen die vrijgezel is en weinig succes heeft op de bekendere sites...
Ik had lexa en knuz gehad en kwam toen op dating2000 terecht..
(2010)Verliefd, (2010)verloofd, (2013) getrouwd en nu zwanger (augustus verwachten we de ooievaar)
Maar misschien ben ik bevooroordeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |