Die heb ik ook. Lekker dus?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:17 schreef Ferdii het volgende:
Eerste flesje wit is geopend. Pierre baptiste sauvignon vionier.
Smaakt top
Ik kan bevestigen dat het een uur geleden nog werkte. (en intussen heb ik de bestelling van zaterdag hier al staanquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:29 schreef 44rdbei het volgende:
Ga ik vanavond eens proberen, hopen dat het nog werkt en dat ze er inmiddels geen stokje voor hebben gestoken.
zaterdag besteld, vandaag binnen.quote:
Bezorgen toch tot 18.30?quote:
Komt later.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:18 schreef Tim86 het volgende:
Wijn is binnen hier
En die van mijn moeder ook. Bij beide zat er alleen geen acceptgiro bij? En dat was wel mijn betaalwijze...even wachten op een aparte rekening ofzo dan I guess..
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ja maar in de app stond dat ze tussen 16:00 en 18:00 zouden komen
Ah op die manier.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:18 schreef Autodrop het volgende:
[..]
Factuur komt achteraf per post.
https://www.wijnvoordeel.nl/Betaling:_:230.html
Heb deze ook binnen, redelijk te drinken tochquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:46 schreef maulibu het volgende:
Eerste doos binnen: Pierre Baptiste Sauvignon Viognier. Codes op de achterkant leren dat deze wijn gebotteld is door Superunie in Beesd en dus, zoals te verwachten, een simpel supermarktwijntje is in een fles die ik voorbij zou lopen.
Zit ik ook aan te denken hebberig als ik ben.quote:
Want?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:36 schreef tofastTG het volgende:
Je moet ze overigens wel snel opzuipen zeg. :p
Nja, ze zijn niet meer heel lang houdbaar laat ik het zo zeggen.quote:
Goedkope witte wijn zeker? Die van 4 euro per doos?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:40 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Nja, ze zijn niet meer heel lang houdbaar laat ik het zo zeggen.
Zo zit ik ook al.quote:
In elk geval Rood kan rustig wat langer liggen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:36 schreef tofastTG het volgende:
Definieer snel? Heb de ballen verstand van wijn moet ik zeggen..(wit heb ik)quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:36 schreef tofastTG het volgende:
November haha, ze waren eigenlijk bedoeld als cadeautjes. Hou zelf niet zo van wijn namelijk. Maar goed, voor 4 euro.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Definieer snel? Heb de ballen verstand van wijn moet ik zeggen..(wit heb ik)
Het is ook wel weer lullig om wijn die over de datum is al cadeautje weg te geven.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:43 schreef hottentot het volgende:
[..]
In elk geval Rood kan rustig wat langer liggen.
Bestel een magnum voor 5 euroquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:59 schreef tofastTG het volgende:
[..]
November haha, ze waren eigenlijk bedoeld als cadeautjes. Hou zelf niet zo van wijn namelijk. Maar goed, voor 4 euro.
Dat jaartal wat er op staat is niet de houdbaarheidsdatumquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:01 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Het is ook wel weer lullig om wijn die over de datum is al cadeautje weg te geven.
Ik ben ook geen totale debiel natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat jaartal wat er op staat is niet de houdbaarheidsdatum
Oh nvm. 10,95 voor 1 fles is wel te duur hoorquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:02 schreef CrashO het volgende:
[..]
Bestel een magnum voor 5 euro(die kan per 1 ja)
@ Piet hieronder
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ALLSAFEquote:
of incognitoschermquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:05 schreef CrashO het volgende:
[..]
ALLSAFE
TN465
HC389
SA389
BK389
ES389
HL389
Uitzoeken maar
Even zorgen dat je via deze link op de site komt (anders doet gratis verzenden het soms niet) en leef je uit.
Eventueel even nieuwe browser of je cookies weggooien
@ 10.95 is te duur. Ga via die linkScheelt je verzendkosten, dan is het gewoon 5 eu
Er staat serieus een houdbaarheidsdatum opquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:59 schreef tofastTG het volgende:
[..]
November haha, ze waren eigenlijk bedoeld als cadeautjes. Hou zelf niet zo van wijn namelijk. Maar goed, voor 4 euro.
Ja het is wel de witte overigens.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:07 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Er staat serieus een houdbaarheidsdatum op
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:03 schreef APK het volgende:
Ook nog maar een doosje besteld: Cerro Anon Rioja DOC Crianza, 6 voor ¤15.94.
Medaille gewonnen in Korea, moet wel goed zijn
Nu nog een zolderkamer regelen en ik hoef drie maanden niet meer naar buiten
Je weet dat Zuid-Korea zo'n beetje het meest normale Aziatische land is?quote:
Dat bedoel ik niet. Het is niet het meest logische land voor een wijnkeurmerk. Eerder Spanje, Italië, Californië of Frankrijk. Eventueel nog Chili. En dan vergeet ik vast nog iets.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je weet dat Zuid-Korea zo'n beetje het meest normale Aziatische land is?
En als je ooit een knappe Aziaat treft heb je zo'n 90% kans dat het een Zuid-Koreaan(se) is
Achsoquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Het is niet het meest logische land voor een wijnkeurmerk. Eerder Spanje, Italië, Californië of Frankrijk. Eventueel nog Chili. En dan vergeet ik vast nog iets.
Knappe Aziaten vind ik trouwens eerder in Indonesië of de Fillipijnen.
Knappe Aziaten? Hoax.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Het is niet het meest logische land voor een wijnkeurmerk. Eerder Spanje, Italië, Californië of Frankrijk. Eventueel nog Chili. En dan vergeet ik vast nog iets.
Knappe Aziaten vind ik trouwens eerder in Indonesië of de Fillipijnen.
nou weer een foto van je wijf gestuurd?quote:
Nee tuurlijk niet.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nou weer een foto van je wijf gestuurd?![]()
quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:10 schreef larry_flynt het volgende:
Mensen lukt het jullie wel om een pakket van 4 euro te vinden
Is dat een lekkere witte wijn?quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
iets meer, wel te drinken
Ik twijfel.quote:
3,94 voor een doosquote:Op woensdag 2 juli 2014 12:10 schreef larry_flynt het volgende:
Mensen lukt het jullie wel om een pakket van 4 euro te vinden
Thanks! Zoek eigenlijk roodquote:Op woensdag 2 juli 2014 12:38 schreef CrashO het volgende:
[..]
3,94 voor een doos
*Ze zijn actief dingen aan het bijwerken. Want vanmorgen stond deze er nog niet
Ook met iDEAL betaald? Want die ik meteen heb betaald met iDEAL, heb ik ook nog niet..quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:47 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb zaterdag 2 bestellingen gedaan, maar nog niets ontvangen
Ik heb 2 bestellingen gedaan, beiden met iDeal betaald. Van de ene bestelling kreeg ik te horen dat het later wordt geleverd en over de andere bestelling hoor ik niets.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Ook met iDEAL betaald? Want die ik meteen heb betaald met iDEAL, heb ik ook nog niet..
Ik had zaterdag een doos bestelt (iDeal) en had deze dinsdag gewoon binnen (zonder verzendbericht)quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Ook met iDEAL betaald? Want die ik meteen heb betaald met iDEAL, heb ik ook nog niet..
Welke smaak wijnquote:Op woensdag 2 juli 2014 12:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb 2 bestellingen gedaan, beiden met iDeal betaald. Van de ene bestelling kreeg ik te horen dat het later wordt geleverd en over de andere bestelling hoor ik niets.
Ik heb net de rode bestelt hiervan.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:38 schreef CrashO het volgende:
[..]
3,94 voor een doos
Twee weken geleden nog 10 euro voor de doos betaald, nu 4 euro. Och blijft geen geld hahahaquote:Op woensdag 2 juli 2014 12:57 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik heb net de rode bestelt hiervan.
Dat kan nietquote:Op woensdag 2 juli 2014 12:57 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik heb net de rode bestelt hiervan.
Haha ok, de tempranillo.quote:
Een witte, maar ik weet niet meer welkequote:Op woensdag 2 juli 2014 12:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Welke smaak wijn? Misschien ligt het daar wel aan.
Bij mij gaat het om 6 x Picadora - Cabernet Sauvignon Merlot.
quote:************************************************************
* Uw bestelling is aanvaard
Bewaar dit ontvangstbewijs in uw archieven
Deze e-mail bevestigt uw geplaatste bestelling bij Wijnvoordeel B.V..
Betaalgegevens
--------------
Beneficiary : Wijnvoordeel B.V.
Address : Postbus 156
NL-8400 AD Gorredijk
Website-adres : http://www.wijnvoordeel.nl
UID : 005062295
Besteldatum : 28/06/2014 20:56:02
Referentie van de bestelling : 1049518
Ogone Betaalreferentie : 1087534614
Totaal : 9.94 EUR
Aanrekeningmethode : iDEAL NL75INGB00xxxxxxxxxxx
Status : Betaling gelukt
Autorisatiecode : 050001607521691
Hoe is die wijn?quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:58 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Twee weken geleden nog 10 euro voor de doos betaald, nu 4 euro. Och blijft geen geld hahaha
Sorry, al een doosje op.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]![]()
![]()
Het is besteld, oelewapper, niet bestelt.
Ik heb twee mails ontvangen. Zo eentje als jij post, maar ervoor ook een bevestiging van de bestelling met daarin wat ik besteld heb.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een witte, maar ik weet niet meer welke![]()
In mijn bevestigingsmails stond ook alleen maar dit, terwijl in de bevestigingsmail van de andere bestelling stond wat ik besteld had.
[..]
Ik weet hetquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En dat is een excuus om je eigen taal niet meer machtig te zijn? Slecht excuus
Wordt tijd danquote:
En jij hebt ook nog niets ontvangen?quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb twee mails ontvangen. Zo eentje als jij post, maar ervoor ook een bevestiging van de bestelling met daarin wat ik besteld heb.
Doosje besteld van deze prijswinnaarquote:Op woensdag 2 juli 2014 12:38 schreef CrashO het volgende:
[..]
3,94 voor een doos
Sssssstquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:20 schreef larry_flynt het volgende:
Ik snap niet dat het niet wordt aangepast. Dit moet wijnvoordeel toch handenvol geld kosten?
Misschien hebben ze het nog niet door? Ze zijn ook actief aan het adverteren op de radio, dus misschien denken ze dat het daar vandaan komt (de hoeveelheid orders) maar hebben de bedragen nog niet gezienquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:20 schreef larry_flynt het volgende:
Ik snap niet dat het niet wordt aangepast. Dit moet wijnvoordeel toch handenvol geld kosten?
Maar voor < 4 euro per doos. Inclusief bezorging door postNL, kan toch geen cent winst achter zitten?quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:24 schreef Pietverdriet het volgende:
Het kan dat men dringend cash nodig heeft, of dat men onverkoopbare voorraad weg wil hebben,
Zitten wijnen bij die tot 2016 houdbaar zijn.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:24 schreef Pietverdriet het volgende:
Het kan dat men dringend cash nodig heeft, of dat men onverkoopbare voorraad weg wil hebben,
Maar dan nog is het verzenden voor een bedrijf al zeker 5 euro per pakket + 1,30 voor aangetekend, dus bij een totale prijs van 3,94 kan dat niet uit.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:24 schreef Pietverdriet het volgende:
naar de stort brengen is duurderquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maar dan nog is het verzenden voor een bedrijf al zeker 5 euro per pakket + 1,30 voor aangetekend, dus bij een totale prijs van 3,94 kan dat niet uit.
Ongetwijfeld waar, maar 3,95 per fles + gratis verzenden is dan een mooie actie, het is die 20 euro cadeaubon die ze nekt op dat moment.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
naar de stort brengen is duurder
In het eerste geval mogen ze wel ff een factuur doen bij de bestelling die ik met achteraf betalen heb ontvangenquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:24 schreef Pietverdriet het volgende:
nog maar 5 keer gezegd dat die later opgestuurd word.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:28 schreef Anne het volgende:
[..]
In het eerste geval mogen ze wel ff een factuur doen bij de bestelling die ik met achteraf betalen heb ontvangen.
Lol. Dus dan hebben ze 2 cent (bij die dozen van 3,94) per fles voor de verzendkosten + de fles wijn te dekken. Seems legitquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:28 schreef Pagan het volgende:
De accijns alleen al voor wijnen van 8.5-15% alcohol is al 63 eurocent per 3/4 liter.
Bron
Dus? Beweer ik ergens dat dit niet zo is?quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
nog maar 5 keer gezegd dat die later opgestuurd word.
Misschien hebben ze later pas dringend geld nodig.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Dus? Beweer ik ergens dat dit niet zo is?
Later is namelijk tegenstrijdig met dringend.
Ja ik. Die heb ik net besteld.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:49 schreef 44rdbei het volgende:
iemand weleens gehoord van Bodegas Vinedos Contralto?
3,94 voor 6 flessen
Ik wil ook zo'n voorspellende gavequote:Op woensdag 2 juli 2014 13:50 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Misschien hebben ze later pas dringend geld nodig.
Dat dacht ik ook ja.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:58 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik nu ook![]()
voor 4 euro durf ik het wel aan.
Gebruik een van de andere codesquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:00 schreef Ferdii het volgende:
ik krijg hem niet besteld
"u heeft al gebruik gemaakt van deze actie, neem contact op met de klantenservice"
Andere actiecode gebruiken?quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:00 schreef Ferdii het volgende:
ik krijg hem niet besteld
"u heeft al gebruik gemaakt van deze actie, neem contact op met de klantenservice"
is al gelukt ja, hij sorteert niet op code, maar op de actie waar het vandaan komt. Enkele codes hebben dezelfde actie term en dan geeft hij dus aan dat hij al gebruikt isquote:
Vaag. Ik heb de bovenste 4 codes al gebruikt (op hetzelfde) adres en had geen problemenquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:04 schreef Ferdii het volgende:
is al gelukt ja, hij sorteert niet op code, maar op de actie waar het vandaan komt. Enkele codes hebben dezelfde actie term en dan geeft hij dus aan dat hij al gebruikt is
mischien had ik die betreffende code al wel gebruiktquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:05 schreef CrashO het volgende:
[..]
Vaag. Ik heb de bovenste 4 codes al gebruikt (op hetzelfde) adres en had geen problemen
Dit dus.quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:31 schreef djkoelkast het volgende:
Zodra die wijn 40 euro per doos gaat kosten koopt toch niemand er wat
quote:Trek de fles(sen) maar open! Want wie een "geheime" kortingscode gebruikt op een Nederlandse wijnwebshop kan extreem goedkoop wijn kopen. Is dit een foutje of een slimme marketingtruc?
De afgelopen dagen bezweek de website Wijnvoordeel.nl regelmatig onder de grote hoeveelheid bezoekers. Niet heel gek, want met kortingscodes die je van internet kunt plukken, gaat er zo’n 20 euro van de prijs af. Voor een doosje Chardonnay uit Californië betaal je dan uiteindelijk ¤ 6,94. Dat komt neer op ¤1,15 per wijnfles. Dat lijkt eigenlijk te mooi om waar te zijn…
Psst! Hier is voordeel
"We krijgen veel vragen of het geen foutje is", zegt Jan den Bakker van Wijnvoordeel.nl. "Maar dat is het niet. We hebben deze manier van marketing zelf bedacht. Het idee erachter is dat mensen aan elkaar door vertellen dat ze zeer voordelig bij Wijnvoordeel besteld hebben."
En het idee werkt, want Nederland doet dat momenteel massaal. Den Bakker: "De afgelopen dagen hebben we er heel veel nieuwe klanten bij gekregen. Deze manier van marketing kost ons ook geld. Maar uiteindelijk denken wij dat we er meer aan verdienen."
Kortingscodes
Als je op 'kortingscode Wijnvoordeel.nl' googelt, vliegt de korting je tegemoet op bijvoorbeeld Kortingscode.nl of Actiecode.nl. Wijnvoordeel.nl zelf geeft ook kortingscodes, voor bijvoorbeeld gratis verzending.
Ultieme reclame
Bram Koster van Marketingfacts deelt deze gedachte. Volgens hem is dit de ultieme manier van reclame maken. "Door dit soort acties willen bedrijven een snelle groei doormaken en een bepaalde markt claimen. Je kan er van uit gaan dat Wijnvoordeel.nl dé webshop voor wijnen wil zijn. Zalando heeft op dezelfde manier de online kledingmarkt veroverd. Het bedrijf strooide de afgelopen twee jaar met kortingscodes om zoveel mogelijk klanten te werven. Nu Zalando de markt heeft geclaimd, is het ook gestopt met de massale kortingsacties."
Liefdeloze wijn
Hartstikke fijn zo’n goedkoop wijntje. Maar is-ie ook lekker? Sommelier Yuri Koster heeft zijn twijfels. "Waarschijnlijk zijn dit de goedkoopste wijnen in de markt. Die zijn vaak niet met liefde gemaakt." Volgens de sommelier zit deze wijn niet in houten vaten, maar in plastic vaten met houtsnippers.
Koster: "Deze wijnshop heeft waarschijnlijk een exclusieve deal met de wijnproducent. Daardoor kunnen de prijzen laag worden gehouden. Maar de wijnfabrikant is dan wel geheel afhankelijk van de webshop."
Wel goed voor de naamsbekendheid, maar ik denk niet dat men er blijft bestellen als het straks wel 9,99 per fles, minimum van 6, 8 euro verzendkosten is. Dan moeten ze gewoon slootwijnen tegen harkprijzen blijven aanbiedenquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:47 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Dit dus.
Iedereen komt enkel af op goedkoop, thats it
4 posts boven je...?quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:21 schreef Mord_Sith het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/e(...)ier-euro-hoe-kan-dat
[..]
En die schenk je ook aan oom jan die snel een glaasje naar binnen kiepert alsof het limonade is? En vervolgens roept dat ie wel te pruimen was?quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik koop geen slootwaterwijn maar wel bij het Duitse zusje van deze site. De premium wijn van ilja gort, is mijn rode huiswijn.
Heb daar veel van liggen inmiddels, maar goed ook want ze hebben hem niet meer
Leuke naamsbekendheid idd. Maar het gros van de mensen die wijn kopen willen goedkope slobber. De mensen die wat meer willen uitgeven hebbem vaak al een vast adresje en zullen door een actie als dit niet snel overstappenquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wel goed voor de naamsbekendheid, maar ik denk niet dat men er blijft bestellen als het straks wel 9,99 per fles, minimum van 6, 8 euro verzendkosten is. Dan moeten ze gewoon slootwijnen tegen harkprijzen blijven aanbieden
La Tulipe de la Garde Premium Merlot is dat?quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik koop geen slootwaterwijn maar wel bij het Duitse zusje van deze site. De premium wijn van ilja gort, is mijn rode huiswijn.
Heb daar veel van liggen inmiddels, maar goed ook want ze hebben hem niet meer
Dat soort mensen nodig ik niet uit om te komen eten/borrelenquote:Op woensdag 2 juli 2014 15:54 schreef Ferdii het volgende:
[..]
En die schenk je ook aan oom jan die snel een glaasje naar binnen kiepert alsof het limonade is? En vervolgens roept dat ie wel te pruimen was?
De 2009 is erg goed ontvangen. Mooi dat je nog een voorraad hebt.quote:
de 2009 heb ik nog maar een fles of 10 van, de 2011 moet nog een paar jaar liggen, maar daar heb ik er nog 120 vanquote:Op woensdag 2 juli 2014 16:13 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
De 2009 is erg goed ontvangen. Mooi dat je nog een voorraad hebt.
120? Wat voor kast van een woning heb jij dan wel niet?quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
de 2009 heb ik nog maar een fles of 10 van, de 2011 moet nog een paar jaar liggen, maar daar heb ik er nog 120 van
Toen we een huis kochten waren er een paar belangrijke eisen, oa een home office kunnen inrichten, en een flinke wijnkelder. Het hele huis is onderkelderd, inclusief de garages.quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:17 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
120? Wat voor kast van een woning heb jij dan wel niet?
Ik heb nu 2 doosjes wijn en dat vind ik voor een student best veel al.
Hoe weet je trouwens wat een ligwijn is en wat niet?
De kunst is natuurlijk ze op het goede moment open te trekken.quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Toen we een huis kochten waren er een paar belangrijke eisen, oa een home office kunnen inrichten, en een flinke wijnkelder. Het hele huis is onderkelderd, inclusief de garages.
Zit nu op een slordige 400 flessen schat ik.
En of iets een ligwijn is, pff, ervaring en proberen.
Klassieke italianen zoals Chianti Classico, Barolo, Brunello, de betere rioja, goede bordeaux, doen het regelmatig erg goed.
Ben ik het niet mee eensquote:Op woensdag 2 juli 2014 16:44 schreef Ferdii het volgende:
In tegenstelling tot wat veel mensen denken zijn er niet zoveel ligwijnen.
de gebieden die piet noemt vat het wel aardig samen. En dan niet de flesjes van 6,95. Denk eerder vanaf 20+ van goede jaartallen.
Restaurant eigenaren staan bekend om hun gierigheidquote:Op woensdag 2 juli 2014 17:12 schreef Deezertje het volgende:
Echte bazen bestellen zonder verzendkosten.
Trouwens, zie op Twitter veel foto's van meiden van een jaar of 16 met hun doosje wijn... alcohol verkopen mag toch pas vanaf je 18e en tot je 25ste moeten ze om je ID vragen? Blijkbaar niet online, want de pakketbezorger geeft 't gewoon afZo komt de jeugd de zomer wel door... Maar er zijn ook al restaurants gespot die 6 flessen wijn voor 4 euro halen en deze dan op de kaart zetten voor 3,95 per GLAS. Dat zijn pas echt criminelen!
Zijn weinig mensen die rijk worden van een restaurant te runnen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:27 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Restaurant eigenaren staan bekend om hun gierigheidzeker de lokale Grieken, jappen, Argentijnen etc
Veel betalen, weinig kwaliteit krijgen
Ja, want de kosten voor de fles zijn de enige kosten die ze hebben!quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:12 schreef Deezertje het volgende:
Echte bazen bestellen zonder verzendkosten.
Trouwens, zie op Twitter veel foto's van meiden van een jaar of 16 met hun doosje wijn... alcohol verkopen mag toch pas vanaf je 18e en tot je 25ste moeten ze om je ID vragen? Blijkbaar niet online, want de pakketbezorger geeft 't gewoon afZo komt de jeugd de zomer wel door... Maar er zijn ook al restaurants gespot die 6 flessen wijn voor 4 euro halen en deze dan op de kaart zetten voor 3,95 per GLAS. Dat zijn pas echt criminelen!
Vandaar dat de site zo traag is momenteelquote:
Via die link uit de OP vallen ze bij mij weg (iets met cookiesquote:Op woensdag 2 juli 2014 18:25 schreef Jimbo het volgende:
jammer dat je nu de verzendkosten moet betalen
Link uit de op gevolgd?quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:08 schreef Skaai het volgende:
Hij geeft bij mij aan dat ik voor minimaal 50 euro moet bestellen?
Overigens gisteren een doosje rosé binnengekregen
Ja, hij blijft 't aangeven.quote:
Ze hebben vanmiddag (miss heeft het wat te maken dat ze nu ook bij RTL geweest zijnquote:
de rode die ik nu voor me heb staan is anders verdomd goed te pruimenquote:Op woensdag 2 juli 2014 18:49 schreef CrashO het volgende:
[..]
Via die link uit de OP vallen ze bij mij weg (iets met cookies) en iets duurs erbij en weer verwijderen helpt ook. 5min geleden nog voor 3.94 een doos witte wijn bestelt en een doos rose ook voor 3.94
Zal vast niet te zuipen zijn maar is voor de visite.![]()
Eentje van 4 euro de doos?quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:34 schreef Jimbo het volgende:
de rode die ik nu voor me heb staan is anders verdomd goed te pruimen
goldish noir (verschrikkelijke vrouwen flesquote:Op woensdag 2 juli 2014 19:35 schreef CrashO het volgende:
[..]
Eentje van 4 euro de doos?
Heb hier ook een doos staan van 19 euro en dat is puik spul. Maar voor die andere van 65 cent de fles zijn mijn verwachtigen minder hoog
Gewoon 1 voor 1 uit onderstaande lijst proberen? Alles met een G ervoor heb ik al gebruikt (en heeft dus ooit gewerktquote:
Het goedkoopste wat ik kon vinden was telkens 10 euro. Heb je een link naar de 4 euro dingen dan?quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:07 schreef larry_flynt het volgende:
Volgende wijnen besteld=
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van de rode 6 flessen voor 10 euro en vandaag nog een doos voor 4 euro. Van de andere twee ieders één doos voor 4 euro. Komt vast wel een keer op.
https://www.wijnvoordeel.(...)yMm78CFSflwgodlh0ALwquote:Op woensdag 2 juli 2014 19:56 schreef Mirel het volgende:
[..]
Het goedkoopste wat ik kon vinden was telkens 10 euro. Heb je een link naar de 4 euro dingen dan?
En voor de echte noobs, deze link is met het filter tot 4 euroquote:Op woensdag 2 juli 2014 19:57 schreef Karina het volgende:
[..]
https://www.wijnvoordeel.(...)yMm78CFSflwgodlh0ALw
Zojuist de TN465, gelukt dus! Doosje van die Goldish Pink, eigenlijk wil ik nog meer bestellen. Gaat me vast lukkenquote:
Ah bedankt! Ik hoef nu alleen maar ¤4,00 te betalen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:00 schreef Skaai het volgende:
[..]
Zojuist de TN465, gelukt dus! Doosje van die Goldish Pink, eigenlijk wil ik nog meer bestellen. Gaat me vast lukken
Ze hebben er nog maar 1 haha. Deze rode heb ik nog niet. Gotte get them all!quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:59 schreef CrashO het volgende:
[..]
En voor de echte noobs, deze link is met het filter tot 4 euro
Heb 'm net voor mijn ouders besteld mwuhahaquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:03 schreef Deezertje het volgende:
Zit al een week te twijfelen of ik de Picadora - Cabernet Sauvignon Merlot moet nemen. Want zelfs voor 4 euro lijkt ie 3,99 euro te veel
quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:57 schreef Karina het volgende:
[..]
https://www.wijnvoordeel.(...)yMm78CFSflwgodlh0ALw
Thanks! Ik vond het raar, toen ik filterde op laagste prijs kreeg ik dingen van 10.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:59 schreef CrashO het volgende:
[..]
En voor de echte noobs, deze link is met het filter tot 4 euro
Het zou wel kunnen dat de wijn die je kiest even is uitverkocht, ik had rosé besteld maar moet er nog 2 weken op wachten (wel met de korting).quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:21 schreef Mirel het volgende:
[..]
[..]
Thanks! Ik vond het raar, toen ik filterde op laagste prijs kreeg ik dingen van 10.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:25 schreef larry_flynt het volgende:
Nu 4 dozen onderweg... Ik stop maar :p
Ik drink nu de wittequote:
Ah, ik heb die nog voor 9,95quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:34 schreef Trusten het volgende:
Zoo...ze hadden de boel weer lekker aangevuld zeg! Meteen maar nog een pakket besteld van de 6 zomerwijnen. Die Galope Merlot die daarin zit is zo lekker! Helaas was het pakket 10 minuten later alweer 46,56 in plaats van de eerdere 29,95
die noir is goed te doenquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:57 schreef Skaai het volgende:
Ik twijfel nog tussen een doosje Californische Chardonnay of toch een doosje van die Goldish Noir. Allebei vind ik te, heb nu al 2 doosjes in mijn bezit.
Ze zijn dus niet bezorgd.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Mijn 2 bestellingen zijn bij de onderburen bezorgd. die niet thuis zijn nu
quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:10 schreef Skaai het volgende:
Shit Jimbo, heb net die Chardonnay besteld. Zal ik dan toch....?
Nog een keer aanklikken met nieuwe code.quote:
IKEA doet deze week goede zaken heb ik gehoord...quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:21 schreef Skaai het volgende:
Krijg je er ook een groter wijnrek bij? Want dat heb ik nu wel nodig
Ik zou even in de gaten houden of dat zomerpakket weer aangeboden gaat worden voor 29,99. Daar zit deze (https://www.wijnvoordeel.(...)gnon-Merlot::67.html ) in en die is echt heel lekker!quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:14 schreef P8 het volgende:
Iemand die een rode wijn uit het lijstje kan aan- of afraden?
Ik vermoed dat het die hotelcheque is waarbij je verplicht in het hotel moet ontbijten en dineren, zou me er niet teveel van voorstellenquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:35 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Iemand toevallig ervaring met die cheque die erbij zit?
En of er een hotelletje in berlijn bij zit?
quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:31 schreef Skaai het volgende:
Skv ik heb meerdere bestellingen gedaan. Ik krijg straks 3 verschillende bezorgers denk ik
Ik vertrouw die dingen eigenlijk nooit.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:37 schreef Trusten het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het die hotelcheque is waarbij je verplicht in het hotel moet ontbijten en dineren, zou me er niet teveel van voorstellen
Het gaat om deze, het is verder wel te vertrouwen en je kan wel voordelig uit zijn alsnog maar je moet goed de kleine letters lezenquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:38 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik vertrouw die dingen eigenlijk nooit.
Ik zal hem in de gaten houden, thanksquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:33 schreef Trusten het volgende:
[..]
Ik zou even in de gaten houden of dat zomerpakket weer aangeboden gaat worden voor 29,99. Daar zit deze (https://www.wijnvoordeel.(...)gnon-Merlot::67.html ) in en die is echt heel lekker!
https://www.wijnvoordeel.(...)erwijnen::26444.html
Staat nog steeds in de tekst dat je hem voor 29,99 gaat kopen dus zal me niks verbazen als hij er daar morgen weer voor op staat
Nee, klopt, alleen nog iDeal, Vanmiddag al.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ben ik nou zo dom of kun je alleen nog maar met ideal betalen als keuze optie?
ah thanks.. zat nog steeds random alles te klikken in de hoop op *poef* nieuwe optiesquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:17 schreef Pagan het volgende:
[..]
Nee, klopt, alleen nog iDeal, Vanmiddag al.
ik heb net een half uur geleden zonder ideal besteld...quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:17 schreef Pagan het volgende:
[..]
.quote:U heeft al gebruik gemaakt van deze actie. Neem aub contact op met de klantenservice
Same herequote:Op woensdag 2 juli 2014 22:19 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
ik heb net een half uur geleden zonder ideal besteld...
(Eventueel cookies wissen) en dan één van de andere kortingscodes gebruikenquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik krijg zelfs deze melding.
jammer
Ik ookquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:19 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
ik heb net een half uur geleden zonder ideal besteld...
Oei, jij baas. Ik heb drie kistjes bijbesteld. Kan ik de zomer in. Op hoop van zegen dat de wijn te zuipen is overigens..quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:31 schreef Skaai het volgende:
Skv ik heb meerdere bestellingen gedaan. Ik krijg straks 3 verschillende bezorgers denk ik
Ik kon ook alleen maar met iDeal betalen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:17 schreef Pagan het volgende:
[..]
Heb vier dozen op afbetaling gekocht....quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ah op factuur kan ik wel als ik het op het huisnr van de buren doe.
alleen omdat ik al 2 doosjes op factuur heb denk ik dat ze automatisch nu eerst geld willen zien
iDeal is nog de enige optie.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:40 schreef Ferdii het volgende:
Bij mij blokkeerde hij na 3 doosjes.
En was iDeal de enige optie
Oh ik heb vandaag twee rekeningen binnen van 9,94 ik betaal dus ook geen bezorgkosten.quote:
Je kan ze van mij kopen voor 4 euro per flesquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:01 schreef APK het volgende:
Verdommer, ik had de bezorgdatum gewijzigd naar zaterdag hebben ze het vandaag toch weer aangeboden en is het retour gestuurd
[ afbeelding ]
Jij rijdt nu zeker als freelancer rond voor PostNL?quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:05 schreef Soury het volgende:
Je kan ze van mij kopen voor 4 euro per fles
Ja zoiets.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:07 schreef APK het volgende:
[..]
Jij rijdt nu zeker als freelancer rond voor PostNL?
Wat stom! Ik ben d'r bang voor dat ik straks naast mijn wijn grijp haha. Vraag me af of je dan een nieuwe bezorging krijgt of dat je geld retour krijgt.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:01 schreef APK het volgende:
Verdommer, ik had de bezorgdatum gewijzigd naar zaterdag hebben ze het vandaag toch weer aangeboden en is het retour gestuurd
[ afbeelding ]
Er staat nu wel een extra melding op MijnPost.nl oid, maar ik vrees dat dat de code voor de retourzending is.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:15 schreef Skaai het volgende:
[..]
Wat stom! Ik ben d'r bang voor dat ik straks naast mijn wijn grijp haha. Vraag me af of je dan een nieuwe bezorging krijgt of dat je geld retour krijgt.
Post.nl geeft toch een tijd aan van 4 uur, per mail een dag van te voren? Of heb je geen goede buren.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:17 schreef APK het volgende:
[..]
Er staat nu wel een extra melding op MijnPost.nl oid, maar ik vrees dat dat de code voor de retourzending is.
Ik had het aan een buurman aan de overkant van de straat gevraagd, maar die had een andere postcode dus dat mocht niet.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:22 schreef Soury het volgende:
Post.nl geeft toch een tijd aan van 4 uur, per mail een dag van te voren? Of heb je geen goede buren.
Wat raar? Ik neem vaak pakketjes aan van buren. Wel dezelfde postcode maar als je het kenbaar maakt zou het geen probleem moeten zijn, mits ze vreselijk om moeten rijden.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:26 schreef APK het volgende:
[..]
Ik had het aan een buurman aan de overkant van de straat gevraagd, maar die had een andere postcode dus dat mocht niet.
Daarom -ruim op tijd- de bezorgingsdatum gewijzigd naar zaterdag, dat kon ik gewoon aanklikken en het werd bevestigd.
Ik had een briefje op de voordeur kunnen hangen: 'Relwater voor aankomende vrijdag gaarne bezorgen aan de overkant. Is maar 5 meter extra lopen en dan krijg jij als bezorger je centjes'.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat raar? Ik neem vaak pakketjes aan van buren. Wel dezelfde postcode maar als je het kenbaar maakt zou het geen probleem moeten zijn, mits ze vreselijk om moeten rijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Codes voor 20 euro korting:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cheers
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2014 20:00:57 ]
Voor die paar euro... gewoon doenquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:10 schreef Skaai het volgende:
Shit Jimbo, heb net die Chardonnay besteld. Zal ik dan toch....?
quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:54 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Kan even duren, maar ik heb al 10 dozen binnen gekregen.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:54 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Kan even duren, maar ik heb al 10 dozen binnen gekregen.
Een dessertwijn droog verwachten????quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:38 schreef VeX- het volgende:
Die Goldisch Blanc is, zoals verwacht, simpel en te zoet. Dessertwijn. Had hem droger verwacht.
Zuipt verder wel lekker weg.
Nee nog drogerquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Een dessertwijn droog verwachten????
Nee, ik had verwacht dat deze wijn droger was aangezien er dry op stond.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Een dessertwijn droog verwachten????
eens. Een goeie slobberwijnquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:38 schreef VeX- het volgende:
Die Goldisch Blanc is, zoals verwacht, simpel en te zoet. Dessertwijn. Had hem droger verwacht.
Zuipt verder wel lekker weg.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:57 schreef spiritusbus het volgende:
Mijn verzamelijn codes enzo.
Links voor gratis verzending:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Codes voor 20 euro korting:Kan een modje deze extra codes in de op zetten? Mag mijn post niet meer wijzigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cheers
hardcoholic
Dat bedoelde ik eigenlijk maar vertrouwen klinkt anders.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:39 schreef Trusten het volgende:
[..]
Het gaat om deze, het is verder wel te vertrouwen en je kan wel voordelig uit zijn alsnog maar je moet goed de kleine letters lezen
http://luxuryhotelcadeauvoucher.com/
"De 1e persoon betaalt bij aankomst in het hotel de arrangementsprijs en boekingskosten zoals vermeld op de website, de 2e persoon gaat tegen inlevering van de ondertekende voucher gratis mee. U betaald in plaats van de totaal waarde van het arrangement bijvoorbeeld ¤ 370,- de helft ¤ 185,- wanneer u in bezit bent van de voucher. "
Je krijgt hem nu ook bij de Etos als je 15 euro besteed, dus dat zegt wel wat over de werkelijke waarde
Die heb ik ook besteld.quote:
Gelukkig, want er zijn nog twee dozen onderwegquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:39 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Die heb ik ook besteld.
Beter dan je had verwacht.
De tweede zin was een vraagquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:43 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Gelukkig, want er zijn nog twee dozen onderweg
Ja prima wijn. Prima prijs/kwaliteit!quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:39 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Die heb ik ook besteld.
Beter dan je had verwacht?
Vorige week woensdag besteld en toen stond ie als leverbaar op de site.quote:Wanneer uw bestelling niet op voorraad is wordt er contact met u opgenomen over de levertijd. Mocht de levertijd voor u niet acceptabel zijn dan wordt de bestelling automatisch geannuleerd.
Top!quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:10 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Ja prima wijn. Prima prijs/kwaliteit!
Kom op joh, alsof we hier vinologen hebben die een wijn van ¤2 per fles gaan analyseren.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:02 schreef Geralt het volgende:
Iemand toevallig die de Casa Safra Ucles DO Verdejo kent?
Is dat een beetje lekker weg te kloeken tijdens een filmpje met wat nootjes of iets erbij?
Ja weet ik, nu is ie weer een tientje en niet op voorraad. Leuk en alles, maar ik heb een orderbevestiging van 10 euro voor 6 flessen van die zooi. Dus stuur maar op godverdommequote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:04 schreef APK het volgende:
[..]
Kom op joh, alsof we hier vinologen hebben die een wijn van ¤2 per fles gaan analyseren.
Gewoon kopen en drinken
Better be home als PostNL zegt dat ze komenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja weet ik, nu is ie weer een tientje en niet op voorraad. Leuk en alles, maar ik heb een orderbevestiging van 10 euro voor 6 flessen van die zooi. Dus stuur maar op godverdomme
Krijg ik een track en trace of wat?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:06 schreef APK het volgende:
[..]
Better be home als PostNL zegt dat ze komen
Gister binnengekregen maar nog niet geproefdquote:
Trek dit weekend eens open als je wiltquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:12 schreef yosander het volgende:
[..]
Gister binnengekregen maar nog niet geproefd
Wellicht morgen, heb een flesje koud staanquote:
Gewoon van wijnvoordeel zelf?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:34 schreef Deezertje het volgende:
De eerste reclamepost is alweer binnen.. daar gaat het ze dus ook om.
Alleen de aangeboden wijnen heb ik bijna allemaal al...Niet gekeken op aankoopgeschiedenis dus. En je betaalt 3,99 per fles, verzendkosten zijn niet inbegrepen en codes niet toepasbaar. Ik bestel gewoon weer online
Oké, nouja als dat alles isquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:27 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja, geadresseerd. Nog nooit wat besteld daar sinds een week of twee..
Wees blij, ik heb nog steeds geen wijn en geen antwoord op mijn mailsquote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:34 schreef Deezertje het volgende:
De eerste reclamepost is alweer binnen.. daar gaat het ze dus ook om.
Alleen de aangeboden wijnen heb ik bijna allemaal al...Niet gekeken op aankoopgeschiedenis dus. En je betaalt 3,99 per fles, verzendkosten zijn niet inbegrepen en codes niet toepasbaar. Ik bestel gewoon weer online
Zie paar posts hierboven:quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:07 schreef Pagan het volgende:
Alle zeven codes gebruikt, vijf ervan zijn inmiddels binnen.
Zijn er nog meer codes bijgekomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |