Die heb ik ook. Lekker dus?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:17 schreef Ferdii het volgende:
Eerste flesje wit is geopend. Pierre baptiste sauvignon vionier.
Smaakt top
Ik kan bevestigen dat het een uur geleden nog werkte. (en intussen heb ik de bestelling van zaterdag hier al staanquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:29 schreef 44rdbei het volgende:
Ga ik vanavond eens proberen, hopen dat het nog werkt en dat ze er inmiddels geen stokje voor hebben gestoken.
zaterdag besteld, vandaag binnen.quote:
Bezorgen toch tot 18.30?quote:
Komt later.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:18 schreef Tim86 het volgende:
Wijn is binnen hier
En die van mijn moeder ook. Bij beide zat er alleen geen acceptgiro bij? En dat was wel mijn betaalwijze...even wachten op een aparte rekening ofzo dan I guess..
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ja maar in de app stond dat ze tussen 16:00 en 18:00 zouden komen
Ah op die manier.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:18 schreef Autodrop het volgende:
[..]
Factuur komt achteraf per post.
https://www.wijnvoordeel.nl/Betaling:_:230.html
Heb deze ook binnen, redelijk te drinken tochquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:46 schreef maulibu het volgende:
Eerste doos binnen: Pierre Baptiste Sauvignon Viognier. Codes op de achterkant leren dat deze wijn gebotteld is door Superunie in Beesd en dus, zoals te verwachten, een simpel supermarktwijntje is in een fles die ik voorbij zou lopen.
Zit ik ook aan te denken hebberig als ik ben.quote:
Want?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:36 schreef tofastTG het volgende:
Je moet ze overigens wel snel opzuipen zeg. :p
Nja, ze zijn niet meer heel lang houdbaar laat ik het zo zeggen.quote:
Goedkope witte wijn zeker? Die van 4 euro per doos?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:40 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Nja, ze zijn niet meer heel lang houdbaar laat ik het zo zeggen.
Zo zit ik ook al.quote:
In elk geval Rood kan rustig wat langer liggen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:36 schreef tofastTG het volgende:
Definieer snel? Heb de ballen verstand van wijn moet ik zeggen..(wit heb ik)quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:36 schreef tofastTG het volgende:
November haha, ze waren eigenlijk bedoeld als cadeautjes. Hou zelf niet zo van wijn namelijk. Maar goed, voor 4 euro.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Definieer snel? Heb de ballen verstand van wijn moet ik zeggen..(wit heb ik)
Het is ook wel weer lullig om wijn die over de datum is al cadeautje weg te geven.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:43 schreef hottentot het volgende:
[..]
In elk geval Rood kan rustig wat langer liggen.
Bestel een magnum voor 5 euroquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:59 schreef tofastTG het volgende:
[..]
November haha, ze waren eigenlijk bedoeld als cadeautjes. Hou zelf niet zo van wijn namelijk. Maar goed, voor 4 euro.
Dat jaartal wat er op staat is niet de houdbaarheidsdatumquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:01 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Het is ook wel weer lullig om wijn die over de datum is al cadeautje weg te geven.
Ik ben ook geen totale debiel natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat jaartal wat er op staat is niet de houdbaarheidsdatum
Oh nvm. 10,95 voor 1 fles is wel te duur hoorquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:02 schreef CrashO het volgende:
[..]
Bestel een magnum voor 5 euro(die kan per 1 ja)
@ Piet hieronder
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ALLSAFEquote:
of incognitoschermquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:05 schreef CrashO het volgende:
[..]
ALLSAFE
TN465
HC389
SA389
BK389
ES389
HL389
Uitzoeken maar
Even zorgen dat je via deze link op de site komt (anders doet gratis verzenden het soms niet) en leef je uit.
Eventueel even nieuwe browser of je cookies weggooien
@ 10.95 is te duur. Ga via die linkScheelt je verzendkosten, dan is het gewoon 5 eu
Er staat serieus een houdbaarheidsdatum opquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:59 schreef tofastTG het volgende:
[..]
November haha, ze waren eigenlijk bedoeld als cadeautjes. Hou zelf niet zo van wijn namelijk. Maar goed, voor 4 euro.
Ja het is wel de witte overigens.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:07 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Er staat serieus een houdbaarheidsdatum op
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:03 schreef APK het volgende:
Ook nog maar een doosje besteld: Cerro Anon Rioja DOC Crianza, 6 voor ¤15.94.
Medaille gewonnen in Korea, moet wel goed zijn
Nu nog een zolderkamer regelen en ik hoef drie maanden niet meer naar buiten
Je weet dat Zuid-Korea zo'n beetje het meest normale Aziatische land is?quote:
Dat bedoel ik niet. Het is niet het meest logische land voor een wijnkeurmerk. Eerder Spanje, Italië, Californië of Frankrijk. Eventueel nog Chili. En dan vergeet ik vast nog iets.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je weet dat Zuid-Korea zo'n beetje het meest normale Aziatische land is?
En als je ooit een knappe Aziaat treft heb je zo'n 90% kans dat het een Zuid-Koreaan(se) is
Achsoquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Het is niet het meest logische land voor een wijnkeurmerk. Eerder Spanje, Italië, Californië of Frankrijk. Eventueel nog Chili. En dan vergeet ik vast nog iets.
Knappe Aziaten vind ik trouwens eerder in Indonesië of de Fillipijnen.
Knappe Aziaten? Hoax.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Het is niet het meest logische land voor een wijnkeurmerk. Eerder Spanje, Italië, Californië of Frankrijk. Eventueel nog Chili. En dan vergeet ik vast nog iets.
Knappe Aziaten vind ik trouwens eerder in Indonesië of de Fillipijnen.
nou weer een foto van je wijf gestuurd?quote:
Nee tuurlijk niet.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nou weer een foto van je wijf gestuurd?![]()
quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:10 schreef larry_flynt het volgende:
Mensen lukt het jullie wel om een pakket van 4 euro te vinden
Is dat een lekkere witte wijn?quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
iets meer, wel te drinken
Ik twijfel.quote:
3,94 voor een doosquote:Op woensdag 2 juli 2014 12:10 schreef larry_flynt het volgende:
Mensen lukt het jullie wel om een pakket van 4 euro te vinden
Thanks! Zoek eigenlijk roodquote:Op woensdag 2 juli 2014 12:38 schreef CrashO het volgende:
[..]
3,94 voor een doos
*Ze zijn actief dingen aan het bijwerken. Want vanmorgen stond deze er nog niet
Ook met iDEAL betaald? Want die ik meteen heb betaald met iDEAL, heb ik ook nog niet..quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:47 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb zaterdag 2 bestellingen gedaan, maar nog niets ontvangen
Ik heb 2 bestellingen gedaan, beiden met iDeal betaald. Van de ene bestelling kreeg ik te horen dat het later wordt geleverd en over de andere bestelling hoor ik niets.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Ook met iDEAL betaald? Want die ik meteen heb betaald met iDEAL, heb ik ook nog niet..
Ik had zaterdag een doos bestelt (iDeal) en had deze dinsdag gewoon binnen (zonder verzendbericht)quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Ook met iDEAL betaald? Want die ik meteen heb betaald met iDEAL, heb ik ook nog niet..
Welke smaak wijnquote:Op woensdag 2 juli 2014 12:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb 2 bestellingen gedaan, beiden met iDeal betaald. Van de ene bestelling kreeg ik te horen dat het later wordt geleverd en over de andere bestelling hoor ik niets.
Ik heb net de rode bestelt hiervan.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:38 schreef CrashO het volgende:
[..]
3,94 voor een doos
Twee weken geleden nog 10 euro voor de doos betaald, nu 4 euro. Och blijft geen geld hahahaquote:Op woensdag 2 juli 2014 12:57 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik heb net de rode bestelt hiervan.
Dat kan nietquote:Op woensdag 2 juli 2014 12:57 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik heb net de rode bestelt hiervan.
Haha ok, de tempranillo.quote:
Een witte, maar ik weet niet meer welkequote:Op woensdag 2 juli 2014 12:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Welke smaak wijn? Misschien ligt het daar wel aan.
Bij mij gaat het om 6 x Picadora - Cabernet Sauvignon Merlot.
quote:************************************************************
* Uw bestelling is aanvaard
Bewaar dit ontvangstbewijs in uw archieven
Deze e-mail bevestigt uw geplaatste bestelling bij Wijnvoordeel B.V..
Betaalgegevens
--------------
Beneficiary : Wijnvoordeel B.V.
Address : Postbus 156
NL-8400 AD Gorredijk
Website-adres : http://www.wijnvoordeel.nl
UID : 005062295
Besteldatum : 28/06/2014 20:56:02
Referentie van de bestelling : 1049518
Ogone Betaalreferentie : 1087534614
Totaal : 9.94 EUR
Aanrekeningmethode : iDEAL NL75INGB00xxxxxxxxxxx
Status : Betaling gelukt
Autorisatiecode : 050001607521691
Hoe is die wijn?quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:58 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Twee weken geleden nog 10 euro voor de doos betaald, nu 4 euro. Och blijft geen geld hahaha
Sorry, al een doosje op.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]![]()
![]()
Het is besteld, oelewapper, niet bestelt.
Ik heb twee mails ontvangen. Zo eentje als jij post, maar ervoor ook een bevestiging van de bestelling met daarin wat ik besteld heb.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een witte, maar ik weet niet meer welke![]()
In mijn bevestigingsmails stond ook alleen maar dit, terwijl in de bevestigingsmail van de andere bestelling stond wat ik besteld had.
[..]
Ik weet hetquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En dat is een excuus om je eigen taal niet meer machtig te zijn? Slecht excuus
Wordt tijd danquote:
En jij hebt ook nog niets ontvangen?quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb twee mails ontvangen. Zo eentje als jij post, maar ervoor ook een bevestiging van de bestelling met daarin wat ik besteld heb.
Doosje besteld van deze prijswinnaarquote:Op woensdag 2 juli 2014 12:38 schreef CrashO het volgende:
[..]
3,94 voor een doos
Sssssstquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:20 schreef larry_flynt het volgende:
Ik snap niet dat het niet wordt aangepast. Dit moet wijnvoordeel toch handenvol geld kosten?
Misschien hebben ze het nog niet door? Ze zijn ook actief aan het adverteren op de radio, dus misschien denken ze dat het daar vandaan komt (de hoeveelheid orders) maar hebben de bedragen nog niet gezienquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:20 schreef larry_flynt het volgende:
Ik snap niet dat het niet wordt aangepast. Dit moet wijnvoordeel toch handenvol geld kosten?
Maar voor < 4 euro per doos. Inclusief bezorging door postNL, kan toch geen cent winst achter zitten?quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:24 schreef Pietverdriet het volgende:
Het kan dat men dringend cash nodig heeft, of dat men onverkoopbare voorraad weg wil hebben,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |