ohja, ga ik nu doenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:47 schreef Maxerazzi het volgende:
Hebben jullie ondertussen al die nieuwe track van Bon Iver geluisterd. Hij is tof, hoor.
http://www.npr.org/player(...)26213324&m=326936657
Ja, klopt. Beetje vreemde eend in de bijt welquote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:38 schreef On het volgende:
Die EP van April March staat ook alleen maar in het essentiële albumlijstje omdat het Ranja's avatar is, of niet?
Maakt mij verder niet veel uit, maar dan zie ik bijvoorbeeld liever Turn On The Bright Lights terugkomen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:51 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja, klopt. Beetje vreemde eend in de bijt wel
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:35 schreef On het volgende:
Maakt mij verder niet veel uit, maar dan zie ik bijvoorbeeld liever Turn On The Bright Lights terugkomen.
Bijna.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:52 schreef ranja het volgende:
[..]daar komt jouw naam vandaan of niet....
Net even gezocht maar blijkbaar krijg ik geen melding van een nieuwe tip...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:35 schreef On het volgende:
Ik had jou trouwens nog wat getipt via rym maar ik weet niet eens of je daar nog op kijkt.
Jaquote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:38 schreef On het volgende:
Die EP van April March staat ook alleen maar in het essentiële albumlijstje omdat het Ranja's avatar is, of niet?
Was gewoon toevallig dat liedje aan het luisteren toen ik een username in moest vullen. Achteraf gezien was ik liever Internet_W4rrior666 geweest.quote:
Wees blij dat je niet naar:quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:08 schreef On het volgende:
[..]
Was gewoon toevallig dat liedje aan het luisteren toen ik een username in moest vullen. Achteraf gezien was ik liever Internet_W4rrior666 geweest.
Ik heb de laatste dagen niemand meer gehoord die volmondig zegt dat een land kampioen wordt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:40 schreef DO2 het volgende:
Ach... Argentinie was natuurlijk wel beter. Zeker naar het einde toe.
Maar ik weet dit WK echt niet meer wie de favorieten zijn. Worden interessante 1/4 finales.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |