twitter:FIFAWorldCup twitterde op maandag 30-06-2014 om 20:46:59#GER LINE-UP: Neuer, Howedes, Schweinsteiger, Ozil, Muller, Lahm (c), Mertesacker, Kroos, Gotze, Boateng, Mustafi #GERALG #WorldCup #joinin reageer retweet
twitter:FIFAWorldCup twitterde op maandag 30-06-2014 om 20:47:20#ALG LINE-UP: Mbolhi, Ghoulam, Belkalem, Halliche (c), Lacen, Feghouli, Slimani, Soudani, Taider, Mandi, Mostefa #GERALG #WorldCup #joinin reageer retweet
Jawel,Neuer staat standaard op de middencirkelquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:15 schreef Vasion het volgende:
Niet dat Algerije ook maar kans maakt om de penaltys te winnen.
Wat?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
Als duitsland nu nog een goal maakt, is het dan 1-1?
quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:16 schreef KingRoland het volgende:
Wie speelt er thuis dan? uitdoelpunten tellen toch 2x mee?
DIco?quote:
twitter:GaryLineker twitterde op dinsdag 01-07-2014 om 00:06:5722 people kick a ball about for 92 minutes and at the end.... reageer retweet
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:15 schreef essnhills het volgende:
Dames en heren, het was me een waar genoegen maar ik ga lekker slapen
Als ze 1-1 maken welquote:
Dankzij jou is het eigenlijk alsof Gary ook aanwezig is in het topic.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:17 schreef Jane het volgende:
Ja, Gary kan z'n oude quote weer uit de kast halen...twitter:GaryLineker twitterde op dinsdag 01-07-2014 om 00:06:5722 people kick a ball about for 92 minutes and at the end.... reageer retweet
Hoi Jomanda.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:17 schreef Belladonna80 het volgende:
Ik begin toch echt steeds méér het idee te krijgen dat Algerije alsnog de 1-1 gaat maken. Voel het aan mijn water.
Voelt speciaal.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dankzij jou is het eigenlijk alsof Gary ook aanwezig is in het topic.
ZOLDERKAMER AUTIST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dan kom ik morgen mooi niet van mijn kamer af.
Jij bent schweinsteiger?quote:
wat een baasquote:
HOE tof zou dat zijn???!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dankzij jou is het eigenlijk alsof Gary ook aanwezig is in het topic.
Ga jij eens je bed inquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:19 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wauw die is zeker vandaag bedacht of niet
Onjuist spatiegebruik!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:19 schreef Heeinz het volgende:
[..]
ZOLDERKAMER AUTIST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dankjewel en welterusten!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:20 schreef Lothiriel het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen, dit wordt nooit meer 1-1 volgens mij.
Nog veel voetbalplezier!
of een goal voor algerijequote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:20 schreef Halcon het volgende:
Deze wedstrijd heeft een pingel of rode kaart nodig.
en enquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:20 schreef Halcon het volgende:
Deze wedstrijd heeft een pingel of rode kaart nodig.
Er is al veel gekkigheid gebeurt dit WKquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:20 schreef Lothiriel het volgende:
Nog veel voetbalplezier!
Zeg nooit nooit, het blijft voetbalquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:20 schreef Lothiriel het volgende:
Nog veel voetbalplezier!
Omdat ze niks met voetbal hebben.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:21 schreef KingRoland het volgende:
WAAROM GAAT IEDEREEN HIER IN HEMELSNAAM SLAPEN?
Ik ga gewoon in m'n bed slapen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:21 schreef KingRoland het volgende:
wat een mietjesquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:21 schreef KingRoland het volgende:
Waarom schreeuw je? Iedereen slaapt doe stil..quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:21 schreef KingRoland het volgende:
Sommige mensen hebben bloedende vagijnenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:21 schreef KingRoland het volgende:
Je bent zelf haf!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:21 schreef Pleun2011 het volgende:
Haf eigenlijk wel verwacht dat Durm erin zou komen
Mijn vriend zegt ook net welterusten.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:21 schreef KingRoland het volgende:
Idd, dit is precies het gebrek aan VOC-mentaliteit waarom Nederland nooit het WK wint.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:21 schreef KingRoland het volgende:
gebeurd...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:21 schreef plerda het volgende:
[..]
Er is al veel gekkigheid gebeurt dit WK
Zeg ze de waarheid koningquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:21 schreef KingRoland het volgende:
Nogal doodmoe. Wil morgen wakker genoeg zijn voor België-VSquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:21 schreef KingRoland het volgende:
IK BLIJF HOORquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:21 schreef KingRoland het volgende:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:21 schreef silverhill het volgende:
[..]
Idd, dit is precies het gebrek aan VOC-mentaliteit waarom Nederland nooit het WK wint.
VOC-mentaliteitquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:21 schreef silverhill het volgende:
[..]
Idd, dit is precies het gebrek aan VOC-mentaliteit waarom Nederland nooit het WK wint.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:16 schreef KingRoland het volgende:
Wie speelt er thuis dan? uitdoelpunten tellen toch 2x mee?
Amerika gaat toch winnenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:22 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Nogal doodmoe. Wil morgen wakker genoeg zijn voor België-VS
Begint dat 6 uur 's ochtends?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:22 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Verplichtingen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:21 schreef KingRoland het volgende:
Wordt toch 1-1 met VS als winnaar van de strafschoppen volgens Derksen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:22 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
Als algerije nu een goal maakt, winnen ze dan met 1-1?
Ja, wat zijn nou die paar minuten nog? Ik mag hopen dat ze de 1-1 missen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:21 schreef Jane het volgende:
[..]
Mijn vriend zegt ook net welterusten.
Alleen de echte bikkels blijven over!![]()
Nope gelukkig niet maar wordt een slopende dag voor mijquote:
quote:
Ja, uitdoelpunten tellen dubbelquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
België doet toch ook mee?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Doet Amerika mee dan? Dacht dat er alleen landen meedoen aan het WK.
Ze spelen een uitwedstrijd, mss dat iemand zin heeft om dat uit te leggen?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
quote:
Haten op sneijder na gisterquote:
ja echtquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Toch wel een van de leukste wedstrijden van dit WK tot nu toe
Laat je spits niet in zijn broekje staan!quote:
Lahm.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Muller is de enige die aardig speelde bij Deutschland.
Hij is dan ook Onnözilquote:
neequote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weggegaan na die belediging van alorsquote:
Lahm en Neuerquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deutsche Dirk Kuyt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Laat je spits niet in zijn broekje staan!
Precies. Lahm is altijd een gewéldige speler geweest. Bewijst het hier ook. Eén van de beste spelers.quote:
Pics in dmquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die wordt momenteel in een steegje uitgewoond.
Bedankt voor je algemeenheden.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:25 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Precies. Lahm is altijd een gewéldige speler geweest. Bewijst het hier ook. Eén van de beste spelers.
Mmm... door een ALgerijn, een Duitsers of een combinatie van?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die wordt momenteel in een steegje uitgewoond.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hopelijk dat je moeder dit taalgebruik niet ziet.
Dit is geen goede zin.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hopelijk dat je moeder dit taalgebruik niet ziet.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
mij ook niet, maar ik dacht ik ga een gesprek aan
Nederland is één van de weinige teams dat in het oranje heeft gespeeld.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:25 schreef Elfletterig het volgende:
Frankrijk zal dit alles met plezier aanschouwen. Het is sowieso één van de weinige ploegen die dit toernooi nog niet achter hebben gestaan in een duel.
Maar goed, alle hun tegenstanders waren tot nu toe lachwekkendquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:25 schreef Elfletterig het volgende:
Frankrijk zal dit alles met plezier aanschouwen. Het is sowieso één van de weinige ploegen die dit toernooi nog niet achter hebben gestaan in een duel.
Ja helaas welquote:
sanasoufi ook nietquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:26 schreef Momo... het volgende:
Chileen Pinilla 'knapste speler WK'
van onze redactie
Mauricio Pinilla is verkozen tot de knapste speler dit WK-voetbal. Helaas voor zijn fans is de Chileen al naar huis.
Pinilla kan de felbegeerde beker dus niet meer in ontvangst nemen, maar gaat er wel vandoor met een hele andere eer.
Meer dan 50 duizend mensen brachten hun stem uit op de website van E! News, en een grote meerderheid ging voor de hevig getatoeëerde Chileen. Er deden in totaal 32 voetballers mee.
Tweede werd Fransman Olivier Giroud, die overigens nog wel te bewonderen zal zijn op het veld.
Ik ben het hier niet mee eens
quote:
Frankrijk lijkt me iets beter op dit momentquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:25 schreef Elfletterig het volgende:
Ja leuk, maar nu iets belangrijkersquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:26 schreef Momo... het volgende:
van onze redactie
Mauricio Pinilla is verkozen tot de knapste speler dit WK-voetbal. Helaas voor zijn fans is de Chileen al naar huis.
Pinilla kan de felbegeerde beker dus niet meer in ontvangst nemen, maar gaat er wel vandoor met een hele andere eer.
Meer dan 50 duizend mensen brachten hun stem uit op de website van E! News, en een grote meerderheid ging voor de hevig getatoeëerde Chileen. Er deden in totaal 32 voetballers mee.
Tweede werd Fransman Olivier Giroud, die overigens nog wel te bewonderen zal zijn op het veld.
daar wonen geen algerijen toch?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Westlekker rustig hier wel aan randje centrum
Ja, de gemiddelde lasdop ziet er beter uit.quote:
Nou, woon je beetje in Centraal NL?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:26 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja leuk, maar nu iets belangrijkers
Kom je me nog instoppen of niet?
Die zijn blij dat ze niet tegen Algerije hoeven.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:27 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Frankrijk zal met genoegen dit duel aanschouwen.
jij weetzquote:
Beidequote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:26 schreef Momo... het volgende:
van onze redactie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |