quote:
quote:
quote:
quote:
Dat deden ze anders wel op het EK van 2004 (Silver goal). Dus zo gek is het nog niet.quote:
We gaan maar van het beste uit inderdaad.quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:14 schreef superworm het volgende:
[..]
Als de politie gaat schieten krijgen ze dus lood om oud ijzer
Parijs/Amsterdamquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:14 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Een keer geweest. Stink stad.
Kom ik nooit meer
Tot de macht vijftien of zo.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:14 schreef pablo1989 het volgende:
[..]
Nederland >marokanen
Frankrijk>Algerijnen
En dan moet dan zo mooi zijn, daar in Parijs.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In Parijs wonen alleen maar buitenlanders.
dat bepaal ik zelf welquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dat deden ze anders wel op het EK van 2004 (Silver goal). Dus zo gek is het nog niet.
als algerije de 1-1 maaktquote:
Ik ook hoor!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:14 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Een keer geweest. Stink stad.
Kom ik nooit meer
oke, doei.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:15 schreef essnhills het volgende:
Dames en heren, het was me een waar genoegen maar ik ga lekker slapen
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:15 schreef essnhills het volgende:
Gewoon fijn dat de duitsers helemaal lijp worden danquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:15 schreef Vasion het volgende:
Niet dat Algerije ook maar kans maakt om de penaltys te winnen.
Da's 10 jaar geleden. Toen had iedereen ook nog Windows XP enzo. Was de euro net ingevoerd, blabla.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dat deden ze anders wel op het EK van 2004 (Silver goal). Dus zo gek is het nog niet.
Successupporterquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:15 schreef essnhills het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |