quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:13 schreef BlueMage het volgende:
Ow ik dacht als er 'n doelpunt viel in de eerste verlenging ze de tweede niet meer speelden.![]()
Marseille voornamelijk. Wist je dat Marseille nog gesticht is door de Grieken in de oudheid als havenplaats?quote:
oud ijzerquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:13 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ze gaan de Eiffeltoren slopen ofzo.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:13 schreef BlueMage het volgende:
Ow ik dacht als er 'n doelpunt viel in de eerste verlenging ze de tweede niet meer speelden.![]()
Waarom kijk jij naar voetbal?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:13 schreef BlueMage het volgende:
Parijs ligt straks in puin, of die Algerijnen nu winnen of niet. Dat is zo'n beetje hun natuurlijke reactiequote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:13 schreef sneakydesert het volgende:
Wat heeft Algerije in godsnaam met Parijs te maken? Mis ik iets?
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:13 schreef sneakydesert het volgende:
Zidane heeft flink rondgeneukt, daardoor woont er nu een grote Algerijnse enclave in Parijsquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:13 schreef sneakydesert het volgende:
In Parijs wonen alleen maar buitenlanders.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:13 schreef sneakydesert het volgende:
80% van Parjs is Algerijn ongeveerquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:13 schreef sneakydesert het volgende:
Hé, je zet ons geslacht te schande!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:13 schreef BlueMage het volgende:
ik zie frankrijk wel winnenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:13 schreef plerda het volgende:
Duitsland is poepslecht maar komt gewoon in de finale.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:14 schreef superworm het volgende:
[..]
Als de politie gaat schieten krijgen ze dus lood om oud ijzer
Duitsland wint ditquote:
Nederland >marokanenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:13 schreef sneakydesert het volgende:
Een diploma wellicht?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:13 schreef sneakydesert het volgende:
Een keer geweest. Stink stad.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In Parijs wonen alleen maar buitenlanders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |