buurland heeft er ook last vanquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:12 schreef Momo... het volgende:
[..]
Mensen worden agressief van al dat zand
Jammer dat sommige mensen hun verbale talenten inzetten om andere mensen zwart te maken.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
WAJOOOOOOOO Doe ffe normaal of zo. We zitten hier niet in de ghetto hoor. Die disses bewaar je maar voor de straat
dan heb je zeker een andere wedstrijd zitten kijkenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:11 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dit ja. Die Algerijnen speelt echt zaad (niet dat Duitsland het veel beter deed)
Het zijn voornamelijk zwarte die deze verbale talenten beheersen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat sommige mensen hun verbale talenten inzetten om andere mensen zwart te maken.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:13 schreef sneakydesert het volgende:
Wat heeft Algerije in godsnaam met Parijs te maken? Mis ik iets?
Ze gaan de Eiffeltoren slopen ofzo.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:13 schreef sneakydesert het volgende:
Algemene ontwikkelingquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:13 schreef sneakydesert het volgende:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:13 schreef BlueMage het volgende:
Ow ik dacht als er 'n doelpunt viel in de eerste verlenging ze de tweede niet meer speelden.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |