Dankjewel en welterusten!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:20 schreef Lothiriel het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen, dit wordt nooit meer 1-1 volgens mij.
Nog veel voetbalplezier!
of een goal voor algerijequote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:20 schreef Halcon het volgende:
Deze wedstrijd heeft een pingel of rode kaart nodig.
en enquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:20 schreef Halcon het volgende:
Deze wedstrijd heeft een pingel of rode kaart nodig.
Er is al veel gekkigheid gebeurt dit WKquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:20 schreef Lothiriel het volgende:
Nog veel voetbalplezier!
Zeg nooit nooit, het blijft voetbalquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:20 schreef Lothiriel het volgende:
Nog veel voetbalplezier!
Omdat ze niks met voetbal hebben.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:21 schreef KingRoland het volgende:
WAAROM GAAT IEDEREEN HIER IN HEMELSNAAM SLAPEN?
Ik ga gewoon in m'n bed slapen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:21 schreef KingRoland het volgende:
wat een mietjesquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:21 schreef KingRoland het volgende:
Waarom schreeuw je? Iedereen slaapt doe stil..quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:21 schreef KingRoland het volgende:
Sommige mensen hebben bloedende vagijnenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:21 schreef KingRoland het volgende:
Je bent zelf haf!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:21 schreef Pleun2011 het volgende:
Haf eigenlijk wel verwacht dat Durm erin zou komen
Mijn vriend zegt ook net welterusten.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:21 schreef KingRoland het volgende:
Idd, dit is precies het gebrek aan VOC-mentaliteit waarom Nederland nooit het WK wint.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:21 schreef KingRoland het volgende:
gebeurd...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:21 schreef plerda het volgende:
[..]
Er is al veel gekkigheid gebeurt dit WK
Zeg ze de waarheid koningquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:21 schreef KingRoland het volgende:
Nogal doodmoe. Wil morgen wakker genoeg zijn voor België-VSquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:21 schreef KingRoland het volgende:
IK BLIJF HOORquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:21 schreef KingRoland het volgende:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:21 schreef silverhill het volgende:
[..]
Idd, dit is precies het gebrek aan VOC-mentaliteit waarom Nederland nooit het WK wint.
VOC-mentaliteitquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:21 schreef silverhill het volgende:
[..]
Idd, dit is precies het gebrek aan VOC-mentaliteit waarom Nederland nooit het WK wint.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:16 schreef KingRoland het volgende:
Wie speelt er thuis dan? uitdoelpunten tellen toch 2x mee?
Amerika gaat toch winnenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:22 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Nogal doodmoe. Wil morgen wakker genoeg zijn voor België-VS
Begint dat 6 uur 's ochtends?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:22 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Verplichtingen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:21 schreef KingRoland het volgende:
Wordt toch 1-1 met VS als winnaar van de strafschoppen volgens Derksen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:22 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
Als algerije nu een goal maakt, winnen ze dan met 1-1?
Ja, wat zijn nou die paar minuten nog? Ik mag hopen dat ze de 1-1 missen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:21 schreef Jane het volgende:
[..]
Mijn vriend zegt ook net welterusten.
Alleen de echte bikkels blijven over!![]()
Nope gelukkig niet maar wordt een slopende dag voor mijquote:
quote:
Ja, uitdoelpunten tellen dubbelquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
België doet toch ook mee?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Doet Amerika mee dan? Dacht dat er alleen landen meedoen aan het WK.
Ze spelen een uitwedstrijd, mss dat iemand zin heeft om dat uit te leggen?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
quote:
Haten op sneijder na gisterquote:
ja echtquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Toch wel een van de leukste wedstrijden van dit WK tot nu toe
Laat je spits niet in zijn broekje staan!quote:
Lahm.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Muller is de enige die aardig speelde bij Deutschland.
Hij is dan ook Onnözilquote:
neequote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weggegaan na die belediging van alorsquote:
Lahm en Neuerquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deutsche Dirk Kuyt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |