Weet ik veel, heb alleen die Colombiaanse toegevoegd, maar mooi is anders daar heb je wel gelijk inquote:Op zondag 29 juni 2014 15:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat doet die Duitse in godsnaam in de OP?
So true.quote:Op zondag 29 juni 2014 15:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Voor de vrouwen wel, maar verder wil je daar volgens mij niet heen.
Veel uit Colombia is ook plastic fantastic, je hebt er altijd maar 1 nodigquote:Op zondag 29 juni 2014 15:37 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
So true.
Trouwens, die Paraguyaanse helemaal van boven ( van een paar jaar geleden ) vind ik helemaal niet knap. Een stel grote tieten maakt haar nog teen topwijf. Colombiaanse vrouwen is van een héél ander niveau.
Bovenste dame is best wel leuk maar je ziet al wat vetrolletjes. (of ben ik nu erg miereneukerig bezig?)quote:Op zondag 29 juni 2014 15:08 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Game on.
[ afbeelding ]
Het is maar net wat voor situatie je zit, als die met die vetrolletjes straks bij je aanbelt gooi je deur ook niet dicht tenzij je niet anders kanquote:Op zondag 29 juni 2014 15:50 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Bovenste dame is best wel leuk maar je ziet al wat vetrolletjes. (of ben ik nu erg miereneukerig bezig?)![]()
Engelse is gewoon bedekt door allerlei prullaria dus valt niets over te zeggen.![]()
Colombiaanse is een prachtvrouw. Wat een lekker koppie.![]()
![]()
Mijn situatie is meer dan prima maar ik zou zeker de deur niet dichtgooien voor haar. Daar ben ik eerlijk in. 1 nachtje stoeien lijkt me wel wat.quote:Op zondag 29 juni 2014 15:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is maar net wat voor situatie je zit, als die met die vetrolletjes straks bij je aanbelt gooi je deur ook niet dicht tenzij je niet anders kan
Larissa Riquelme.quote:Op zondag 29 juni 2014 15:50 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Bovenste dame is best wel leuk maar je ziet al wat vetrolletjes. (of ben ik nu erg miereneukerig bezig?)![]()
Daar zou ik wel eens een koffietje mee willen drinken. Wellicht komt er dan nog een interessant gesprek. Bv. over de economie van haar land of de leuke gewoontes and so on.quote:
Nicequote:
quote:
Says who?quote:Op zondag 29 juni 2014 15:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 juni 2014 15:10 schreef Belladonna80 het volgende:
Colombiaanse vrouwen zijn echt héél leuk om te zien.
Ik zei het toch jongens, kom nou gewoon es kijken.quote:
Heeft ergens wel iets weg van Madonna in haar jongere jaren.quote:
Pas maar op met de vrouwen daar. Er is daar een erg leuke drug (kan de naam niet herinneren), maar wanneer je onder invloed bent van dat spul, doe je alles dat je wordt opgedragen. Zo hebben mensen bijvoorbeeld bankrekeningen zelf leeggehaald en het geld aan de persoon gegeven die hem dat opdroeg.. Je hebt geen controle meer over je lichaam. Ook is 1 op de 3 kidnappings gepleegd in Colombia.quote:
Wellicht kun je de Amerikaanse overheid daar even van op de hoogte stellen. Dat is een stuk effectiever dan waterboarding.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:21 schreef ArtoriasTAW het volgende:
[..]
Pas maar op met de vrouwen daar. Er is daar een erg leuke drug (kan de naam niet herinneren), maar wanneer je onder invloed bent van dat spul, doe je alles dat je wordt opgedragen. Zo hebben mensen bijvoorbeeld bankrekeningen zelf leeggehaald en het geld aan de persoon gegeven die hem dat opdroeg.. Je hebt geen controle meer over je lichaam. Ook is 1 op de 3 kidnappings gepleegd in Colombia.
.. Maar dan zijn er weer die knappe vrouwen.. Verdomme. Keuzes, keuzes, keuzes..
De CIA heeft het geloof ik een tijdje gebruikt. een naar bijeffect is dat je aan minder dan één gram genoeg hebt. Iets meer dan nodig en je slachtoffer sterft.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wellicht kun je de Amerikaanse overheid daar even van op de hoogte stellen. Dat is een stuk effectiever dan waterboarding.
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:55 schreef ArtoriasTAW het volgende:
[..]
De CIA heeft het geloof ik een tijdje gebruikt. een naar bijeffect is dat je aan minder dan één gram genoeg hebt. Iets meer dan nodig en je slachtoffer sterft.
Het heet trouwens 'devil's breath' of scopolamine.
Gebruikt Nederlandse Wikipediaquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Scopolamine
Niet meer dan redelijkquote:Op maandag 30 juni 2014 23:25 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Best een redelijk uitziend vrouwtje.
Wat een kutkind wat ernaast staat.quote:
Mijne ook. Naja, zeker niet de knapste, maar qua schattigheid dan.quote:
Nee, daar moet een piemol ìn.quote:
heeft nog een pagina geduurdquote:Op dinsdag 1 juli 2014 08:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Deze lijkt best wel heel erg op mijn ex.
Lekker belangrijk die vetrolletjes met zulke tietenquote:Op zondag 29 juni 2014 15:50 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Engelse is gewoon bedekt door allerlei prullaria dus valt niets over te zeggen.![]()
Colombiaanse is een prachtvrouw. Wat een lekker koppie.![]()
![]()
Wacht maar af na 20 jaar en 5 kinderen....quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:29 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Lekker belangrijk die vetrolletjes met zulke tieten
Tja vind DAT maar eens in Nederland.......quote:
Vorig topic had er wel een aantal. Niet bijzonder knap, maar er waren wel wat foto's.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:37 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Tja vind DAT maar eens in Nederland.......ps. geen enkele foto van een NL babe??? Zelfs de Belgen steken ons de loef af??
Bluf.....laat zien dan....quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:06 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Vorig topic had er wel een aantal. Niet bijzonder knap, maar er waren wel wat foto's.
2 posts waren van vorig WK, mijn foutquote:
Ik vermoed voordat een of andere kansloze zich lieerde aan een mooie dame als zijnde zijn ex-vriendin.quote:
Ah zo.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:58 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
Ik vermoed voordat een of andere kansloze zich lieerde aan een mooie dame als zijnde zijn ex-vriendin.
Mooie vrouwen houden hier niet van voetbal?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:05 schreef Belladonna80 het volgende:
Waarom zijn Nederlandse en Belgische vrouwen op EK's en WK's te lelijk om voor de duvel te verschijnen? Iemand?
Ja zit wat in. Maar ja, in andere landen worden vrouwen er ook écht 'meegesleept' en wordt het echt een familieparty. Dat is misschien minder bij Nederlanders en Belgen. Dan is het meer een mannenfeestje met een enkel vrouwtje ( de lelijke dus idd ) er tussen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mooie vrouwen houden hier niet van voetbal?
Hier zetten we ze gewoon op een hockeyveld.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:08 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Ja zit wat in. Maar ja, in andere landen worden vrouwen er ook écht 'meegesleept' en wordt het echt een familieparty. Dat is misschien minder bij Nederlanders en Belgen. Dan is het meer een mannenfeestje met een enkel vrouwtje ( de lelijke dus idd ) er tussen.
Ja eens, maar toch. In het voetbal zou dit toch ook moeten kunnen? Of hebben de vrouwen zo'n teringhekel aan voetbal? Pff, begin het bijna te denken.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hier zetten we ze gewoon op een hockeyveld.
Die is inderdaad niet verkeerd, dat moet ik toegevenquote:
Jij zal wel niet voor niets de EX zijn....quote:Op dinsdag 1 juli 2014 08:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Deze lijkt best wel heel erg op mijn ex.
Verder heeft het land inderdaad niks te biedenquote:Op zondag 29 juni 2014 15:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook echt idd.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:51 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Verder heeft het land inderdaad niks te bieden![]()
https://www.google.nl/sea(...)17&tbm=isch&imgdii=_
Wauw!quote:
Zij is superknap hoor.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:53 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Mijne ook. Naja, zeker niet de knapste, maar qua schattigheid dan.Vergelijkbaar met die Russische van twee jaar terug op het EK...
Vind ik in ieder geval een leukere reactie dan al die op zichzelf geilende mensen die in één keer gaan springen en juichen als ze merken dat ze juist toevallig in beeld worden genomen.![]()
Die Japanse in dat gif-je bedoel je? Mja, best wel hoor, maar andere babes die hier voorbij kwamen waren knapper. Al is het natuurlijk ook deels een kwestie van persoonlijke smaak denk ik.quote:
Ik vind die Japanse een heel natuurlijk en lief uiterlijk hebben, de rest komt al snel goedkoop over naar mijn mening.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:55 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Die Japanse in dat gif-je bedoel je? Mja, best wel hoor, maar andere babes die hier voorbij kwamen waren knapper. Al is het natuurlijk ook deels een kwestie van persoonlijke smaak denk ik.
Heb me vandaag al 3x afgetrokken.quote:Op woensdag 2 juli 2014 13:05 schreef dick_laurent het volgende:
Mijn god.... wat een boel cuteness hier, het doet gewoon pijn aan mijn ogen
Precies dit. Al dat overdreven gedoe vind ik echt niks. Dit daarentegen is een leuke damequote:Op woensdag 2 juli 2014 17:48 schreef Aertbeliensylvain het volgende:
Wow inderdaad![]()
En gelukkig niet van top tot teen beschilderd in de driekleur of behangen met Duivels-regalia, maar gewoon simpel een zwart t-shirt en één vlaggetje op de wang, mooi mooi !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |