En hij is ook nog kopsterk.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:14 schreef Kopsterk het volgende:
Colombia heeft ook nog Ibarbo met zijn 93 pace op de bank zitten.
Klopt. Maar Arno zei dat hij dat linkerbeen nog even meenam. Dat sloeg nergens op, die Colombiaan sprong weg.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het gaat om de intentie en da's gewoon rood
Volgens mij loopt je stream 10 minuten achterquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:17 schreef Halcon het volgende:
Kuipers had geel moeten geven aan Cavani.
alleen ik mag het doenquote:
Colombia zat in bij de C-landen; Griekenland, Ivoorkust en Japan.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:15 schreef AmaninFull het volgende:
Colombia mag wereldkampioen worden. Wat kan die James ballen zeg. Heerlijke speler en ploeg.
maar naar Arno moet je ook niet luisteren...quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:17 schreef marcodej het volgende:
[..]
Klopt. Maar Arno zei dat hij dat linkerbeen nog even meenam. Dat sloeg nergens op, die Colombiaan sprong weg.
Hij is, there I say it, beter dan Jordy Clasie.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:17 schreef Slobeend het volgende:
Die Games kan ballen he, bohhh, nie normaal man.
Ik vind het zelfs de beste presentator die ik ooit heb gehoord.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:18 schreef Maver24 het volgende:
Jullie nemen het wel allemaal te serieus op wat Arno zegt. ik zou wel dom zijn om me eigen daar aan te gaan ergeren.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:18 schreef Trebo het volgende:
[..]
Colombia zat in bij de C-landen; Griekenland, Ivoorkust en Japan.
Uruguay met Suarez is niveau Nederland, zonder Suarez niveau Rusland.
Leuk ploegje, maar worden pas tegen Brazilie echt getest.
Fook off m8quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is, there I say it, beter dan Jordy Clasie.
Estamos haciendo historiaquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Que chevere este partidazo... vamos pues!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb hem op mute staan, kon het niet meer aan
Arno heeft tenminste nog een spiegelbeeldquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Deze heeft ie de hele dag voor de spiegel geoefend
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:19 schreef Onnoman het volgende:
mag dit?Nee, wat zijn die wijven nepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mag dit?Van mij wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mag dit?Nee stouterik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
mag dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Real Football Hooligansquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:19 schreef Grifte het volgende:
[..]
Fook off m8
U wanna get into a fight with Danny Dyah or sumthing bruv
mag dit?billenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
Ik geef het niet graag toe, maar je hebt gelijk. Hij is geinspireerd geweest door Clasie, maar is hem nu voorbij.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is, there I say it, beter dan Jordy Clasie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen woorden voor, zo héérlijk om te zien.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:21 schreef Onnoman het volgende:
mijn favoriete colombiase dame
[ afbeelding ]
Ja, moet het allemaal nog zien tegen Brazilië.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:18 schreef Trebo het volgende:
[..]
Colombia zat in bij de C-landen; Griekenland, Ivoorkust en Japan.
Uruguay met Suarez is niveau Nederland, zonder Suarez niveau Rusland.
Leuk ploegje, maar worden pas tegen Brazilie echt getest.
tatianaquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:21 schreef Onnoman het volgende:
mijn favoriete colombiase dame
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:22 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Die James is wel schattig hoorDat zei ik ook alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
Nee, eerder Italië. Nederland is echt niet zo slecht hoor. Wat ze voor elkaar hebben gekregen met die eredivisiespelers is heel erg knap. Zelfs al verliezen we morgen. Wie had gedacht dat NL zo ver zou komen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:21 schreef Trebo het volgende:
[..]
Niet? Welk niveau dan? Frankrijk, Duitsland?
vind jij fredsj ook zo knap?quote:
Beiden is geen optie?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:22 schreef Symphonic het volgende:
zijn we voetbal aan het kijken of wijven?
Voebal, wijven en bier.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:22 schreef Symphonic het volgende:
zijn we voetbal aan het kijken of wijven?
Wolf of wall street stylequote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:23 schreef Sheepcidus het volgende:
die columbiaanse vrouwen hebben een mooie reet om van te snuiven
Ow, ik dacht meer om in te bijten...quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:23 schreef Sheepcidus het volgende:
Pas maar op voor dat iemand je een mongool gaat noemenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:23 schreef Sheepcidus het volgende:
Echte mannen negeren TDFquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:23 schreef marcodej het volgende:
Wat zijn jullie schijtlollig zeg. Als jullie dat maar in de TDF-livetopics laten.
Ik bewaar al mijn goede grappen voor het TDF forum.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:23 schreef marcodej het volgende:
Wat zijn jullie schijtlollig zeg. Als jullie dat maar in de TDF-livetopics laten.
Rens kreeg waarschijnlijk wel een nat broekje van die afleveringen.quote:
Daar hebben we vakkundige moderatoren. Helaas is mijn sollicitatie afgewezen, dan maar van de Tour genietenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:23 schreef marcodej het volgende:
Nou...quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:23 schreef Sheepcidus het volgende:
Hebben ze ook een reden gegeven?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar hebben we vakkundige moderatoren. Helaas is mijn sollicitatie afgewezen, dan maar van de Tour genieten
Dat idee had ik al het afgelopen jaar.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik bewaar al mijn goede grappen voor het TDF forum.
voetbal: checkquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:23 schreef Vasion het volgende:
[..]
Voebal, wijven en bier.
Of niet jongens?!
Ik ga genieten van het moderatorschap van Ambrogod.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar hebben we vakkundige moderatoren. Helaas is mijn sollicitatie afgewezen, dan maar van de Tour genieten
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Grappig. Dat vroeg Kieft ook ooit aan mij.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
voetbal: check
bier: check
wijven: je hebt er niks an, kost alleen maar geld en die hier gepost worden kom je niet eens bij in de buurt
Die is geen mod in TDF.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:25 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik ga genieten van het moderatorschap van Ambrogod.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:25 schreef 44rdbei het volgende:
Ik mis Suarez![]()
Ben benieuwd of hij thuis aan het kijken is met tranen in zijn ogen ...
en terechtquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:27 schreef Vasion het volgende:
Dat blondje nu al voor de tweede keer in beeld.
Cameraman geilt er echt op.
Wat is er schat?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:26 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Man, kom dan gewoon niet in dit topic. Wat let je?
Als het beeld gaat trillen weet ik wat hij aan het doen isquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:27 schreef Vasion het volgende:
Dat blondje nu al voor de tweede keer in beeld.
Cameraman geilt er echt op.
Hehe, lol.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:28 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Als het beeld gaat trillen weet ik wat hij aan het doen is
Die hebben geen binding met voetbal.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:28 schreef TheVulture het volgende:
Altijd apart dat mensen toch vrolijk beginnen te zwaaien als ze in beeld komen terwijl hun land kansloos afgemaakt wordt
Ja, net als bij Haxball als GGMM afdruipt na alwéér een nederlaag.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind de sfeer in het topic erg goed sinds GGMM offline is gegaan
Tsja, alles voor de camera. Je weet toch.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:28 schreef TheVulture het volgende:
Altijd apart dat mensen toch vrolijk beginnen te zwaaien als ze in beeld komen terwijl hun land kansloos afgemaakt wordt
Camerageil hequote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:28 schreef TheVulture het volgende:
Dat is nooit gebeurd.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind de sfeer in het topic erg goed sinds GGMM offline is gegaan
Met Swares had het nu 9-2 gestaan.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:29 schreef Cavaliers het volgende:
Ik weet nog dat iedereen voor het toernooi mij uitlachte toen ik zei dat Uruguay een overschat elftal is.
Big assquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:28 schreef Max23 het volgende:
Ik hou het toch maar op Shakira
[ afbeelding ]
Net zag ik vrolijke Uruguayanen in beeldquote:
Er is altijd wel iemand die zegt: we zijn in beeld.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:29 schreef tralalala het volgende:
Waarom hebben mensen altijd zo snel in de gaten dat ze in beeld zijn?
Kijk de wedstrijd verdomme.
En de stemming daalt.quote:
Speelt hij nog wel eens dan?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, net als bij Haxball als GGMM afdruipt na alwéér een nederlaag.
Kan me er ook niks bij voorstellen, wat voor volk is dat.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:28 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:30 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Spannend
[..]
Big ass![]()
Jammer dat ze blond is
quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:30 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Tis een redelijk vrouwtje, niet meer dan dat.
Modjes lopen altijd weg.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, nooit.
Na het Team2 - debacle heb ik mij teruggetrokken.
Wie Wie Wie ???quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:30 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Er zijn wel mooiere vrouwen dan Shakira
Moet het iets met Colombia te maken hebben?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kan, maar dan mag je nu je smaak hier posten
quote:
quote:
Mee eensquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:30 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Er zijn wel mooiere vrouwen dan Shakira
Mag, maar hoeft nietquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:31 schreef Vasion het volgende:
[..]
Moet het iets met Colombia te maken hebben?
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Hahha, dat is mijn exquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]ik vind shakira knapper hoor
Met deze ook nietquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:31 schreef Grifte het volgende:
Die clip van Shakira en Beyoncé was destijds niets mis mee
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:33 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Donkere Midden en Zuid Amerikaanse vrouwen
Is niet mijn had en ja. Dacht je anders dan?quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:31 schreef Grifte het volgende:
Die clip van Shakira en Beyoncé was destijds niets mis mee
Je kunt me altijd DM'en.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:33 schreef MakkieR het volgende:
[..]
als ik haar pic laat zien is het mijn ex vriendin
Allemaal?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:33 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Met Suarez is het een goed elftal, nu is het middelmaat.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:29 schreef Cavaliers het volgende:
Ik weet nog dat iedereen voor het toernooi mij uitlachte toen ik zei dat Uruguay een overschat elftal is.
Fok status>>>zijquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:33 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Duidelijk wie er thuis de broek aan heeft.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:33 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik had meer een obscure neger achter mrstylo verwacht.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is niet mijn had en ja. Dacht je anders dan?
Alors heeft nagellak.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wil je de hand van alors niet meer posten?
Bleke Oost Europese vrouwenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:33 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Dat is jou zeker anders lolquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Duidelijk wie er thuis de broek aan heeft.
Dat mag. Als ik neger was, dan zou ik Johannes nooit ontmoet hebben. Negers mogen namelijk niet in t gooi.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:34 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik had meer een obscure neger achter mrstylo verwacht.
vinden ze blijkbaar niet ergquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:36 schreef Belladonna80 het volgende:
Colombiaanse vrouwen, om in te BIJTEN.
Hij riep vast dat Kuipers een vieze kapper was. En dat klopt niet natuurlijk.quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:36 schreef Dekatria het volgende:
Er worden gifjes gepost, dan moet het wel een goeie wedstrijd zijn.
Dan is het helemaal triest natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Geel aan een wisselspeler. Speler zelf kreeg niks volgens mij.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Omdat Kuipers. Gewoon een slechte scheidsrechter.
Dat is de grap, eerst is het Beyoncé, zie ook de oorbellen, en in het volgende shot is het Shakira.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waar is haar kettinkje op de buik gebleven nadat ze weer tevoorschijn komt links van Shakira
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kan, maar dan mag je nu je smaak hier posten
Zekers welquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:37 schreef MakkieR het volgende:
Colombia tegen Brazilië interessante wedstrijd?
Nee, de corruptie zorgt er toch wel voor dat Brazilië wint.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:37 schreef MakkieR het volgende:
Nee, want Colombia gaat het rustig aan doen en Brazilië de schijn doen opwekken dat ze beter zijn, om vlak voor tijd zélf een goaltje te maken.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:37 schreef MakkieR het volgende:
ik kijk niet eens meerquote:
Hommoquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:38 schreef Symphonic het volgende:
donder nou eens op met die wijvenplaatjes
Die andere zijn van mezelf. Ben te lui om foto's te maken.quote:
Nu je het zegtquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:37 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is de grap, eerst is het Beyoncé, zie ook de oorbellen, en in het volgende shot is het Shakira.
Kuipers neemt elke week de meest dwaze beslissingen. Zwaar overschatte scheidsrechter.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:38 schreef El_Matador het volgende:
Diep donkerrood had dat moeten zijn Bjorn, ben je blind????
Armero geel geven??
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, de corruptie zorgt er toch wel voor dat Brazilië wint.
Uitlaten dat tvtje
Je kan niks zeker weten.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die andere zijn van mezelf. Ben te lui om foto's te maken.
Maar ga er maar van uit dat ik nagels heb.
Kan niet, die moet morgen naar huisquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Webb gaat de finale fluiten, mark my words.
Howard Webbquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Lijkt me vrij logisch, goede scheids uit Engeland toch?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |