En hij is ook nog kopsterk.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:14 schreef Kopsterk het volgende:
Colombia heeft ook nog Ibarbo met zijn 93 pace op de bank zitten.
Klopt. Maar Arno zei dat hij dat linkerbeen nog even meenam. Dat sloeg nergens op, die Colombiaan sprong weg.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het gaat om de intentie en da's gewoon rood
Volgens mij loopt je stream 10 minuten achterquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:17 schreef Halcon het volgende:
Kuipers had geel moeten geven aan Cavani.
alleen ik mag het doenquote:
Colombia zat in bij de C-landen; Griekenland, Ivoorkust en Japan.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:15 schreef AmaninFull het volgende:
Colombia mag wereldkampioen worden. Wat kan die James ballen zeg. Heerlijke speler en ploeg.
maar naar Arno moet je ook niet luisteren...quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:17 schreef marcodej het volgende:
[..]
Klopt. Maar Arno zei dat hij dat linkerbeen nog even meenam. Dat sloeg nergens op, die Colombiaan sprong weg.
Hij is, there I say it, beter dan Jordy Clasie.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:17 schreef Slobeend het volgende:
Die Games kan ballen he, bohhh, nie normaal man.
Ik vind het zelfs de beste presentator die ik ooit heb gehoord.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:18 schreef Maver24 het volgende:
Jullie nemen het wel allemaal te serieus op wat Arno zegt. ik zou wel dom zijn om me eigen daar aan te gaan ergeren.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:18 schreef Trebo het volgende:
[..]
Colombia zat in bij de C-landen; Griekenland, Ivoorkust en Japan.
Uruguay met Suarez is niveau Nederland, zonder Suarez niveau Rusland.
Leuk ploegje, maar worden pas tegen Brazilie echt getest.
Fook off m8quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is, there I say it, beter dan Jordy Clasie.
Estamos haciendo historiaquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Que chevere este partidazo... vamos pues!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb hem op mute staan, kon het niet meer aan
Arno heeft tenminste nog een spiegelbeeldquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Deze heeft ie de hele dag voor de spiegel geoefend
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:19 schreef Onnoman het volgende:
mag dit?Nee, wat zijn die wijven nepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mag dit?Van mij wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mag dit?Nee stouterik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
mag dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Real Football Hooligansquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:19 schreef Grifte het volgende:
[..]
Fook off m8
U wanna get into a fight with Danny Dyah or sumthing bruv
mag dit?billenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
Ik geef het niet graag toe, maar je hebt gelijk. Hij is geinspireerd geweest door Clasie, maar is hem nu voorbij.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is, there I say it, beter dan Jordy Clasie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen woorden voor, zo héérlijk om te zien.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:21 schreef Onnoman het volgende:
mijn favoriete colombiase dame
[ afbeelding ]
Ja, moet het allemaal nog zien tegen Brazilië.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:18 schreef Trebo het volgende:
[..]
Colombia zat in bij de C-landen; Griekenland, Ivoorkust en Japan.
Uruguay met Suarez is niveau Nederland, zonder Suarez niveau Rusland.
Leuk ploegje, maar worden pas tegen Brazilie echt getest.
tatianaquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:21 schreef Onnoman het volgende:
mijn favoriete colombiase dame
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:22 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Die James is wel schattig hoorDat zei ik ook alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
Nee, eerder Italië. Nederland is echt niet zo slecht hoor. Wat ze voor elkaar hebben gekregen met die eredivisiespelers is heel erg knap. Zelfs al verliezen we morgen. Wie had gedacht dat NL zo ver zou komen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:21 schreef Trebo het volgende:
[..]
Niet? Welk niveau dan? Frankrijk, Duitsland?
vind jij fredsj ook zo knap?quote:
Beiden is geen optie?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:22 schreef Symphonic het volgende:
zijn we voetbal aan het kijken of wijven?
Voebal, wijven en bier.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:22 schreef Symphonic het volgende:
zijn we voetbal aan het kijken of wijven?
Wolf of wall street stylequote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:23 schreef Sheepcidus het volgende:
die columbiaanse vrouwen hebben een mooie reet om van te snuiven
Ow, ik dacht meer om in te bijten...quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:23 schreef Sheepcidus het volgende:
Pas maar op voor dat iemand je een mongool gaat noemenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:23 schreef Sheepcidus het volgende:
Echte mannen negeren TDFquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:23 schreef marcodej het volgende:
Wat zijn jullie schijtlollig zeg. Als jullie dat maar in de TDF-livetopics laten.
Ik bewaar al mijn goede grappen voor het TDF forum.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:23 schreef marcodej het volgende:
Wat zijn jullie schijtlollig zeg. Als jullie dat maar in de TDF-livetopics laten.
Rens kreeg waarschijnlijk wel een nat broekje van die afleveringen.quote:
Daar hebben we vakkundige moderatoren. Helaas is mijn sollicitatie afgewezen, dan maar van de Tour genietenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:23 schreef marcodej het volgende:
Nou...quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:23 schreef Sheepcidus het volgende:
Hebben ze ook een reden gegeven?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar hebben we vakkundige moderatoren. Helaas is mijn sollicitatie afgewezen, dan maar van de Tour genieten
Dat idee had ik al het afgelopen jaar.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik bewaar al mijn goede grappen voor het TDF forum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |