quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:58 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik wou er ook al iets over zeggen in die richting,.
Reclames van Kruidvat en van de online fietsenwinkel hebben ook stemmen waar mijn bloed van gaat koken.quote:
Ik zou je willen verzoeken om voortaan een PI te gebruiken, als je aan satire doet. Ik ben namelijk een emotionele jongen, en reageer niet altijd goed op dergelijke comments.quote:
Johannes heeft gelijk over jou.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Stylo mag geen varkensvlees, dus jij pijpt alleen?
Meid.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:56 schreef marcodej het volgende:
Ik ben verschrikkelijk moe en ik heb verschrikkelijke hoofdpijn.
Bij m'n ma hebben we een citroenboompje. Na 6 jaar hebben we welgeteld één citroen kunnen oogsten.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:56 schreef alors het volgende:
[..]
Nee dat spul groeit niet in dit klimaat helaasIk hou het bij sla, courgettes, aardbeien en frambozen.
Reclames uberhauptquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:59 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Reclames van Kruidvat en van de online fietsenwinkel hebben ook stemmen waar mijn bloed van gaat koken.
Hij heeft gewoon echt alleen al een psycho-kopquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
DAAR STA JE DAAAAAAAAAAN
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stijn weet de sfeer te redden
Was ie lekker?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:00 schreef Grifte het volgende:
[..]
Bij m'n ma hebben we een citroenboompje. Na 6 jaar hebben we welgeteld één citroen kunnen oogsten.
Je investering dus niet terug verdiend?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:00 schreef Grifte het volgende:
[..]
Bij m'n ma hebben we een citroenboompje. Na 6 jaar hebben we welgeteld één citroen kunnen oogsten.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:01 schreef wolfrolf het volgende:
Brazilië gaat dus lachend de halve finale halen
Ik ookquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:01 schreef Moira. het volgende:
Ik had 1-0 voor Colombia voorspeld dus als 't zo blijft is 't ook prima
Het jammere hier is, dat dit baas Peer Mascini isquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:59 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Reclames van Kruidvat en van de online fietsenwinkel hebben ook stemmen waar mijn bloed van gaat koken.
Treurig ja, ik wil zo'n kas hebben laterquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:00 schreef Grifte het volgende:
[..]
Klopt ook nogquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee daar zit jij al hahahaha!
Als voormalig captain van het dream team, en daarmee TeamGGMM, kan ik bevestigen van niet.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wordt GGMM wel geaccepteerd in zijn eigen team?
De bijnaam van het boompje is Babovic.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je investering dus niet terug verdiend?
Want FOK! is geen kinderachtig internetgroepje?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Klopt ook nog![]()
Ik doe niet mee aan die kinderachtige internet groepjes.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:02 schreef alors het volgende:
Om de stemming wat op te fleuren
[ afbeelding ]
Jij zit nu toch in een kas?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:02 schreef alors het volgende:
[..]
Treurig ja, ik wil zo'n kas hebben later
Lijkt me ook enorm chill, zoals Daddy, de hond van Cesar Millan, die bleef zelfs chill toen er een halfwolf tegen hem begon te roepen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:01 schreef Vatta het volgende:
Die hond van Depay is trouwens wel eindbaas
Ga zo doorquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:02 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een vreselijk lelijke hond.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:03 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Lijkt me ook enorm chill, zoals Daddy, de hond van Cesar Millan, die bleef zelfs chill toen er een halfwolf tegen hem begon te roepen.
Niemand kon hem wat maken.
RIP Daddy.
[ afbeelding ]
Likequote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:02 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door GGMM op 28-06-2014 23:03:49 ]
Hier verder.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:03 schreef GGMM het volgende:
Ja, laten we het nu weer over de wedstrijd gaan hebben.
Dionne Staxgodinquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:03 schreef Vatta het volgende:
Ik ben iedereen bij de NOS zat. Zelfs Dione de Graaf en die Henry Schut met z'n droge kokosnotenkop
Ik ga nergens roepen ik zit bij team fokquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Want FOK! is geen kinderachtig internetgroepje?
Je doet anders een goede poging met dat geklets over kutjes en pijpen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Klopt ook nog![]()
Ik doe niet mee aan die kinderachtige internet groepjes.
blijft een rukwedstrijdquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:03 schreef GGMM het volgende:
Ja, laten we het nu weer over de wedstrijd gaan hebben.
Ja, door GGMM.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wordt GGMM wel geaccepteerd in zijn eigen team?
In welk team zit je dan?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ga nergens roepen ik zit bij team fok
Komt door mijn mentale retardatie, in mijn hoofd ben ik pas 12.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je doet anders een goede poging met dat geklets over kutjes en pijpen.
Kuipers moet na morgen toch naar huisquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:05 schreef Rabieluh het volgende:
Toch hoop ik dat de wedstrijd gruwelijk uit de hand loopt, maar dat zou dan weer kut voor Kuipers zijn.
Weet ik hoorquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Komt door mijn mentale retardatie, in mijn hoofd ben ik pas 12.
Mocht je btw nog wijn goedkoop willen hebben moet je even in FHF kijken, mooie optie om een domme aanbieding van wijnvoordeel uit te buiten.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:02 schreef alors het volgende:
[..]
Treurig ja, ik wil zo'n kas hebben later
Nee dat is godin nietquote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Om in de agressieve sfeer te blijven: je mag weer opdonderen.
Baboomvicquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
De bijnaam van het boompje is Babovic.
Door m'n ma gehaald.
Door m'n ma betaald.
Is maar satire.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit valt me van je tegen na mijn steunbetuiging
Alors is geheelonthouder #alorsfactsquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:05 schreef Grifte het volgende:
[..]
Mocht je btw nog wijn goedkoop willen hebben moet je even in FHF kijken, mooie optie om een domme aanbieding van wijnvoordeel uit te buiten.
6 wijn voor 9-10 euro besteld, ipv 60 euro, not bad.
Jij leeft toch ook nog, terwijl jij ook vaak slikt.quote:
Ik vergeef jequote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weet ik hoorSorry dat ik je daar zo mee plaag.
Ik werd net door m'n zus gebeld of het goed was of ze mijn naam ook gebruike voor een bestelling van die sitequote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:05 schreef Grifte het volgende:
[..]
Mocht je btw nog wijn goedkoop willen hebben moet je even in FHF kijken, mooie optie om een domme aanbieding van wijnvoordeel uit te buiten.
Verslikken =/= slikken.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij leeft toch ook nog, terwijl jij ook vaak slikt.
Ha ja dat las ik hier al ergens maarquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:05 schreef Grifte het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alors is geheelonthouder #alorsfacts
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij leeft toch ook nog, terwijl jij ook vaak slikt.
Nee, hij vindt andere vrouwen mooier.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:07 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik wil niet stoken, maar ik las dat Geo4kant Jessica Alba lelijk vindt.
Niet zo eendimensionaal kijken ouwe reus. Misschien heeft ze familie en/of vrienden die dat wel willen. Heb ze ook niet voor mijzelf besteld.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alors is geheelonthouder #alorsfacts
Van mij ook hoor.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:08 schreef marcodej het volgende:
Dit Colombia mag van mij wel wereldkampioen worden.
dat is ookwat overdrevenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:08 schreef marcodej het volgende:
Ze maken een hele goede kans denk ik zoquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:08 schreef marcodej het volgende:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit Columbia gaat Brazilië helemaal scheel tikken
Dit ja. Dat redden die kanaries nooitquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Je hebt zelf een gouden bal.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:09 schreef Sheepcidus het volgende:
Die mag de gouden bal wel hebben van mij
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Nog genoten van Fredsj en zijn snor, sanasoufi?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:08 schreef lisselotte88 het volgende:
heeft uruguay er soms geen zin in zonder Luis? Echt slecht en saai om naar te kijken![]()
Colombia
Die wordt tot nu toe niet gemist.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:09 schreef Van_Poppel het volgende:
En dan te bedenken dat hun beste speler niet eens mee doet.
Eerst zien.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:08 schreef Blik het volgende:
Brazilie gaat never nooit winnen van Colombia
Ze zijn nog niet echt getest met Ivoorkust, Japan, Griekenland en nu dit.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:08 schreef marcodej het volgende:
Que chevere este partidazo... vamos pues!quote:
Die heeft er 2 inliggen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:09 schreef Van_Poppel het volgende:
En dan te bedenken dat hun beste speler niet eens mee doet.
Sorry dat ik zo eendimensionaal ben Grifte, toen jij een geheelonthouder een wijnaanbieding tipte had ik moeten weten dat er een bijzonder genereuze gedachte achter stak.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:08 schreef Grifte het volgende:
[..]
Niet zo eendimensionaal kijken ouwe reus. Misschien heeft ze familie en/of vrienden die dat wel willen. Heb ze ook niet voor mijzelf besteld.
Jaaaaa Colombia
Ja, hij is zo mooiquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:09 schreef alors het volgende:
[..]
Nog genoten van Fredsj en zijn snor, sanasoufi?
BELGIËquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:09 schreef Mani89 het volgende:
De wereldkampioen speelt Dinsdag.
[ afbeelding ]
quote:
Zeker welquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Daar ga ik uitgebreid voor zitten.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:09 schreef Mani89 het volgende:
De wereldkampioen speelt Dinsdag.
[ afbeelding ]
Dat is wel waar, dit Uruguay is ook niet veel waard. Zonder Suarez is het echt niksquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ze zijn nog niet echt getest met Ivoorkust, Japan, Griekenland en nu dit.
Yepes had een penalty tegen moeten krijgen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:10 schreef Kopsterk het volgende:
Opvallend dat Colombia ook nauwelijks kansen weggeeft. Ze hebben toch niet de beste verdedigers staan. Yepes is al 38 ofzo.
O.a. Sanchez is deze wedstrijd lekker bezig iig.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:10 schreef Kopsterk het volgende:
Opvallend dat Colombia ook nauwelijks kansen weggeeft. Ze hebben toch niet de beste verdedigers staan. Yepes is al 38 ofzo.
Da's kut, die doen niet mee...quote:
Eens.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:11 schreef Anonymousz het volgende:
Brazillie gaat echt niet winnen van colombiagod
Waren in de groepsfase en kwalificatie ook kut.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:11 schreef Blik het volgende:
[..]
Dat is wel waar, dit Uruguay is ook niet veel waard. Zonder Suarez is het echt niks
en zou Nederland van Colombia winnen?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:11 schreef Anonymousz het volgende:
Ik moest lachen toen uitgerekend hij zijn ploeg begon toe te spreken voor de penaltyreeks... Alsof de toiletjuffrouw een CEO toespreektquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:09 schreef alors het volgende:
[..]
Nog genoten van Fredsj en zijn snor, sanasoufi?
Kan niet wachten.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:11 schreef Anonymousz het volgende:
Opzeker.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:11 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
en zou Nederland van Colombia winnen?
Nederland zit wat dat betreft niet in de lijn der verwachting.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:11 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:11 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Nee! Dan zou Fred geen wereldkampioen wordenFred >>>>> James + Colombia.
dat bedoel ik...dat uruguay zonder suarez is niets. Zo saai...en Cavani lijkt niets te kunnen op het WK....en Forlan is gewoon te oud.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:11 schreef Trebo het volgende:
Colombia voetbalt inderdaad erg leuk, maar eerlijk is eerlijk.. echt tegenstand hebben ze dan ook nog niet gehad.
Dat is een bekende wielrenner.quote:
Sony Curved 4K™quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geef mij maar een Samsung Curved.
Ja!!! Dat had ik ook gezien! Zo prachtig! Dankzij hem heeft Brazilië gewonnenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik moest lachen toen uitgerekend hij zijn ploeg begon toe te spreken voor de penaltyreeks... Alsof de toiletjuffrouw een CEO toespreekt
ik durf het niet te zeggenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:11 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Ja, Nederland ligt Zuid-Amerikaanse ploegen nooit zo, ze winnen er zelden vanquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:11 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:12 schreef Caland het volgende:
Had iemand al geroepen dat Colombia best een leuk team heeft.
Nee joh.. dat hele land heeft een olifant voor hun harses.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:13 schreef Onnoman het volgende:
kan me goed voorstellen dat heel Uruguay fucking boos is op suarez
Jawel. Want Van Gaalgod.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:11 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Heel teleurstellend inderdaadquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was echt een slechte tv.
nou nou nouquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:14 schreef Dibble het volgende:
Kan die Arno alsjeblieft zijn kankerbek houden.
Tijdje geleden dat NL op een groot toernooi van een Zuid-Amerikaanse ploeg heeft verloren.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:13 schreef TLC het volgende:
[..]
Ja, Nederland ligt Zuid-Amerikaanse ploegen nooit zo, ze winnen er zelden van
Nee hij is daar een held omdat hij iemand bijt, ofzo.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:13 schreef Onnoman het volgende:
kan me goed voorstellen dat heel Uruguay fucking boos is op suarez
dat denk jequote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:14 schreef Trebo het volgende:
[..]
Nee joh.. dat hele land heeft een olifant voor hun harses.
FIFA MAFIA!
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee hij is daar een held omdat hij iemand bijt, ofzo.
Zuid-Amerika. Fuck yeah.
WOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:14 schreef Dibble het volgende:
Kan die Arno alsjeblieft zijn kankerbek houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |