quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:11 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Nee! Dan zou Fred geen wereldkampioen wordenFred >>>>> James + Colombia.
dat bedoel ik...dat uruguay zonder suarez is niets. Zo saai...en Cavani lijkt niets te kunnen op het WK....en Forlan is gewoon te oud.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:11 schreef Trebo het volgende:
Colombia voetbalt inderdaad erg leuk, maar eerlijk is eerlijk.. echt tegenstand hebben ze dan ook nog niet gehad.
Dat is een bekende wielrenner.quote:
Sony Curved 4K™quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geef mij maar een Samsung Curved.
Ja!!! Dat had ik ook gezien! Zo prachtig! Dankzij hem heeft Brazilië gewonnenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik moest lachen toen uitgerekend hij zijn ploeg begon toe te spreken voor de penaltyreeks... Alsof de toiletjuffrouw een CEO toespreekt
ik durf het niet te zeggenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:11 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
en zou Nederland van Colombia winnen?
Ja, Nederland ligt Zuid-Amerikaanse ploegen nooit zo, ze winnen er zelden vanquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:11 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:12 schreef Caland het volgende:
Had iemand al geroepen dat Colombia best een leuk team heeft.
Nee joh.. dat hele land heeft een olifant voor hun harses.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:13 schreef Onnoman het volgende:
kan me goed voorstellen dat heel Uruguay fucking boos is op suarez
Jawel. Want Van Gaalgod.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:11 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Heel teleurstellend inderdaadquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was echt een slechte tv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |