Que chevere este partidazo... vamos pues!quote:
Die heeft er 2 inliggen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:09 schreef Van_Poppel het volgende:
En dan te bedenken dat hun beste speler niet eens mee doet.
Sorry dat ik zo eendimensionaal ben Grifte, toen jij een geheelonthouder een wijnaanbieding tipte had ik moeten weten dat er een bijzonder genereuze gedachte achter stak.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:08 schreef Grifte het volgende:
[..]
Niet zo eendimensionaal kijken ouwe reus. Misschien heeft ze familie en/of vrienden die dat wel willen. Heb ze ook niet voor mijzelf besteld.
Jaaaaa Colombia
Ja, hij is zo mooiquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:09 schreef alors het volgende:
[..]
Nog genoten van Fredsj en zijn snor, sanasoufi?
BELGIËquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:09 schreef Mani89 het volgende:
De wereldkampioen speelt Dinsdag.
[ afbeelding ]
quote:
Zeker welquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit Columbia gaat Brazilië helemaal scheel tikken
Daar ga ik uitgebreid voor zitten.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:09 schreef Mani89 het volgende:
De wereldkampioen speelt Dinsdag.
[ afbeelding ]
Dat is wel waar, dit Uruguay is ook niet veel waard. Zonder Suarez is het echt niksquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ze zijn nog niet echt getest met Ivoorkust, Japan, Griekenland en nu dit.
Yepes had een penalty tegen moeten krijgen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:10 schreef Kopsterk het volgende:
Opvallend dat Colombia ook nauwelijks kansen weggeeft. Ze hebben toch niet de beste verdedigers staan. Yepes is al 38 ofzo.
O.a. Sanchez is deze wedstrijd lekker bezig iig.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:10 schreef Kopsterk het volgende:
Opvallend dat Colombia ook nauwelijks kansen weggeeft. Ze hebben toch niet de beste verdedigers staan. Yepes is al 38 ofzo.
Da's kut, die doen niet mee...quote:
Eens.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:11 schreef Anonymousz het volgende:
Brazillie gaat echt niet winnen van colombiagod
Waren in de groepsfase en kwalificatie ook kut.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:11 schreef Blik het volgende:
[..]
Dat is wel waar, dit Uruguay is ook niet veel waard. Zonder Suarez is het echt niks
en zou Nederland van Colombia winnen?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:11 schreef Anonymousz het volgende:
Ik moest lachen toen uitgerekend hij zijn ploeg begon toe te spreken voor de penaltyreeks... Alsof de toiletjuffrouw een CEO toespreektquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:09 schreef alors het volgende:
[..]
Nog genoten van Fredsj en zijn snor, sanasoufi?
Kan niet wachten.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:11 schreef Anonymousz het volgende:
Opzeker.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:11 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
en zou Nederland van Colombia winnen?
Nederland zit wat dat betreft niet in de lijn der verwachting.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:11 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:11 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Nee! Dan zou Fred geen wereldkampioen wordenFred >>>>> James + Colombia.
dat bedoel ik...dat uruguay zonder suarez is niets. Zo saai...en Cavani lijkt niets te kunnen op het WK....en Forlan is gewoon te oud.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:11 schreef Trebo het volgende:
Colombia voetbalt inderdaad erg leuk, maar eerlijk is eerlijk.. echt tegenstand hebben ze dan ook nog niet gehad.
Dat is een bekende wielrenner.quote:
Sony Curved 4K™quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geef mij maar een Samsung Curved.
Ja!!! Dat had ik ook gezien! Zo prachtig! Dankzij hem heeft Brazilië gewonnenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik moest lachen toen uitgerekend hij zijn ploeg begon toe te spreken voor de penaltyreeks... Alsof de toiletjuffrouw een CEO toespreekt
ik durf het niet te zeggenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:11 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Ja, Nederland ligt Zuid-Amerikaanse ploegen nooit zo, ze winnen er zelden vanquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:11 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:12 schreef Caland het volgende:
Had iemand al geroepen dat Colombia best een leuk team heeft.
Nee joh.. dat hele land heeft een olifant voor hun harses.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:13 schreef Onnoman het volgende:
kan me goed voorstellen dat heel Uruguay fucking boos is op suarez
Jawel. Want Van Gaalgod.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:11 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Heel teleurstellend inderdaadquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was echt een slechte tv.
nou nou nouquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:14 schreef Dibble het volgende:
Kan die Arno alsjeblieft zijn kankerbek houden.
Tijdje geleden dat NL op een groot toernooi van een Zuid-Amerikaanse ploeg heeft verloren.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:13 schreef TLC het volgende:
[..]
Ja, Nederland ligt Zuid-Amerikaanse ploegen nooit zo, ze winnen er zelden van
Nee hij is daar een held omdat hij iemand bijt, ofzo.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:13 schreef Onnoman het volgende:
kan me goed voorstellen dat heel Uruguay fucking boos is op suarez
dat denk jequote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:14 schreef Trebo het volgende:
[..]
Nee joh.. dat hele land heeft een olifant voor hun harses.
FIFA MAFIA!
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee hij is daar een held omdat hij iemand bijt, ofzo.
Zuid-Amerika. Fuck yeah.
WOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:14 schreef Dibble het volgende:
Kan die Arno alsjeblieft zijn kankerbek houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |