Que chevere este partidazo... vamos pues!quote:
Die heeft er 2 inliggen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:09 schreef Van_Poppel het volgende:
En dan te bedenken dat hun beste speler niet eens mee doet.
Sorry dat ik zo eendimensionaal ben Grifte, toen jij een geheelonthouder een wijnaanbieding tipte had ik moeten weten dat er een bijzonder genereuze gedachte achter stak.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:08 schreef Grifte het volgende:
[..]
Niet zo eendimensionaal kijken ouwe reus. Misschien heeft ze familie en/of vrienden die dat wel willen. Heb ze ook niet voor mijzelf besteld.
Jaaaaa Colombia
Ja, hij is zo mooiquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:09 schreef alors het volgende:
[..]
Nog genoten van Fredsj en zijn snor, sanasoufi?
BELGIËquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:09 schreef Mani89 het volgende:
De wereldkampioen speelt Dinsdag.
[ afbeelding ]
quote:
Zeker welquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit Columbia gaat Brazilië helemaal scheel tikken
Daar ga ik uitgebreid voor zitten.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:09 schreef Mani89 het volgende:
De wereldkampioen speelt Dinsdag.
[ afbeelding ]
Dat is wel waar, dit Uruguay is ook niet veel waard. Zonder Suarez is het echt niksquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ze zijn nog niet echt getest met Ivoorkust, Japan, Griekenland en nu dit.
Yepes had een penalty tegen moeten krijgen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:10 schreef Kopsterk het volgende:
Opvallend dat Colombia ook nauwelijks kansen weggeeft. Ze hebben toch niet de beste verdedigers staan. Yepes is al 38 ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |