quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:58 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik wou er ook al iets over zeggen in die richting,.
Reclames van Kruidvat en van de online fietsenwinkel hebben ook stemmen waar mijn bloed van gaat koken.quote:
Ik zou je willen verzoeken om voortaan een PI te gebruiken, als je aan satire doet. Ik ben namelijk een emotionele jongen, en reageer niet altijd goed op dergelijke comments.quote:
Johannes heeft gelijk over jou.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Stylo mag geen varkensvlees, dus jij pijpt alleen?
Meid.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:56 schreef marcodej het volgende:
Ik ben verschrikkelijk moe en ik heb verschrikkelijke hoofdpijn.
Bij m'n ma hebben we een citroenboompje. Na 6 jaar hebben we welgeteld één citroen kunnen oogsten.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:56 schreef alors het volgende:
[..]
Nee dat spul groeit niet in dit klimaat helaasIk hou het bij sla, courgettes, aardbeien en frambozen.
Reclames uberhauptquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:59 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Reclames van Kruidvat en van de online fietsenwinkel hebben ook stemmen waar mijn bloed van gaat koken.
Hij heeft gewoon echt alleen al een psycho-kopquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
DAAR STA JE DAAAAAAAAAAN
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stijn weet de sfeer te redden
Was ie lekker?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:00 schreef Grifte het volgende:
[..]
Bij m'n ma hebben we een citroenboompje. Na 6 jaar hebben we welgeteld één citroen kunnen oogsten.
Je investering dus niet terug verdiend?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:00 schreef Grifte het volgende:
[..]
Bij m'n ma hebben we een citroenboompje. Na 6 jaar hebben we welgeteld één citroen kunnen oogsten.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:01 schreef wolfrolf het volgende:
Brazilië gaat dus lachend de halve finale halen
Ik ookquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:01 schreef Moira. het volgende:
Ik had 1-0 voor Colombia voorspeld dus als 't zo blijft is 't ook prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |