quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:19 schreef Onnoman het volgende:
mag dit?Nee stouterik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
mag dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Real Football Hooligansquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:19 schreef Grifte het volgende:
[..]
Fook off m8
U wanna get into a fight with Danny Dyah or sumthing bruv
mag dit?billenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
Ik geef het niet graag toe, maar je hebt gelijk. Hij is geinspireerd geweest door Clasie, maar is hem nu voorbij.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is, there I say it, beter dan Jordy Clasie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen woorden voor, zo héérlijk om te zien.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:21 schreef Onnoman het volgende:
mijn favoriete colombiase dame
[ afbeelding ]
Ja, moet het allemaal nog zien tegen Brazilië.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:18 schreef Trebo het volgende:
[..]
Colombia zat in bij de C-landen; Griekenland, Ivoorkust en Japan.
Uruguay met Suarez is niveau Nederland, zonder Suarez niveau Rusland.
Leuk ploegje, maar worden pas tegen Brazilie echt getest.
tatianaquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:21 schreef Onnoman het volgende:
mijn favoriete colombiase dame
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:22 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Die James is wel schattig hoorDat zei ik ook alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |