voetbal: checkquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:23 schreef Vasion het volgende:
[..]
Voebal, wijven en bier.
Of niet jongens?!
Ik ga genieten van het moderatorschap van Ambrogod.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar hebben we vakkundige moderatoren. Helaas is mijn sollicitatie afgewezen, dan maar van de Tour genieten
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Grappig. Dat vroeg Kieft ook ooit aan mij.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
voetbal: check
bier: check
wijven: je hebt er niks an, kost alleen maar geld en die hier gepost worden kom je niet eens bij in de buurt
Die is geen mod in TDF.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:25 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik ga genieten van het moderatorschap van Ambrogod.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:25 schreef 44rdbei het volgende:
Ik mis Suarez![]()
Ben benieuwd of hij thuis aan het kijken is met tranen in zijn ogen ...
en terechtquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:27 schreef Vasion het volgende:
Dat blondje nu al voor de tweede keer in beeld.
Cameraman geilt er echt op.
Wat is er schat?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:26 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Man, kom dan gewoon niet in dit topic. Wat let je?
Als het beeld gaat trillen weet ik wat hij aan het doen isquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:27 schreef Vasion het volgende:
Dat blondje nu al voor de tweede keer in beeld.
Cameraman geilt er echt op.
Hehe, lol.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:28 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Als het beeld gaat trillen weet ik wat hij aan het doen is
Die hebben geen binding met voetbal.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:28 schreef TheVulture het volgende:
Altijd apart dat mensen toch vrolijk beginnen te zwaaien als ze in beeld komen terwijl hun land kansloos afgemaakt wordt
Ja, net als bij Haxball als GGMM afdruipt na alwéér een nederlaag.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind de sfeer in het topic erg goed sinds GGMM offline is gegaan
Tsja, alles voor de camera. Je weet toch.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:28 schreef TheVulture het volgende:
Altijd apart dat mensen toch vrolijk beginnen te zwaaien als ze in beeld komen terwijl hun land kansloos afgemaakt wordt
Camerageil hequote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:28 schreef TheVulture het volgende:
Dat is nooit gebeurd.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind de sfeer in het topic erg goed sinds GGMM offline is gegaan
Met Swares had het nu 9-2 gestaan.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:29 schreef Cavaliers het volgende:
Ik weet nog dat iedereen voor het toernooi mij uitlachte toen ik zei dat Uruguay een overschat elftal is.
Big assquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:28 schreef Max23 het volgende:
Ik hou het toch maar op Shakira
[ afbeelding ]
Net zag ik vrolijke Uruguayanen in beeldquote:
Er is altijd wel iemand die zegt: we zijn in beeld.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:29 schreef tralalala het volgende:
Waarom hebben mensen altijd zo snel in de gaten dat ze in beeld zijn?
Kijk de wedstrijd verdomme.
En de stemming daalt.quote:
Speelt hij nog wel eens dan?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, net als bij Haxball als GGMM afdruipt na alwéér een nederlaag.
Kan me er ook niks bij voorstellen, wat voor volk is dat.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:28 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:30 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Spannend
[..]
Big ass![]()
Jammer dat ze blond is
quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:30 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Tis een redelijk vrouwtje, niet meer dan dat.
Modjes lopen altijd weg.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, nooit.
Na het Team2 - debacle heb ik mij teruggetrokken.
Wie Wie Wie ???quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:30 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Er zijn wel mooiere vrouwen dan Shakira
Moet het iets met Colombia te maken hebben?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kan, maar dan mag je nu je smaak hier posten
quote:
quote:
Mee eensquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:30 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Er zijn wel mooiere vrouwen dan Shakira
Mag, maar hoeft nietquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:31 schreef Vasion het volgende:
[..]
Moet het iets met Colombia te maken hebben?
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Hahha, dat is mijn exquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]ik vind shakira knapper hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |