Tsja, alles voor de camera. Je weet toch.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:28 schreef TheVulture het volgende:
Altijd apart dat mensen toch vrolijk beginnen te zwaaien als ze in beeld komen terwijl hun land kansloos afgemaakt wordt
Camerageil hequote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:28 schreef TheVulture het volgende:
Altijd apart dat mensen toch vrolijk beginnen te zwaaien als ze in beeld komen terwijl hun land kansloos afgemaakt wordt
Dat is nooit gebeurd.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind de sfeer in het topic erg goed sinds GGMM offline is gegaan
Met Swares had het nu 9-2 gestaan.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:29 schreef Cavaliers het volgende:
Ik weet nog dat iedereen voor het toernooi mij uitlachte toen ik zei dat Uruguay een overschat elftal is.
Big assquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:28 schreef Max23 het volgende:
Ik hou het toch maar op Shakira
[ afbeelding ]
Net zag ik vrolijke Uruguayanen in beeldquote:
Er is altijd wel iemand die zegt: we zijn in beeld.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:29 schreef tralalala het volgende:
Waarom hebben mensen altijd zo snel in de gaten dat ze in beeld zijn?
Kijk de wedstrijd verdomme.
En de stemming daalt.quote:
Speelt hij nog wel eens dan?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, net als bij Haxball als GGMM afdruipt na alwéér een nederlaag.
Kan me er ook niks bij voorstellen, wat voor volk is dat.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:28 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:30 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Spannend
[..]
Big ass![]()
Jammer dat ze blond is
quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:30 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Tis een redelijk vrouwtje, niet meer dan dat.
Modjes lopen altijd weg.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, nooit.
Na het Team2 - debacle heb ik mij teruggetrokken.
Wie Wie Wie ???quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:30 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Er zijn wel mooiere vrouwen dan Shakira
Moet het iets met Colombia te maken hebben?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kan, maar dan mag je nu je smaak hier posten
quote:
quote:
Mee eensquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:30 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Er zijn wel mooiere vrouwen dan Shakira
Mag, maar hoeft nietquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:31 schreef Vasion het volgende:
[..]
Moet het iets met Colombia te maken hebben?
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Hahha, dat is mijn exquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]ik vind shakira knapper hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |