SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van juli:
DI 8-7 Nominatie.
WO 9-7 Entree 2 nieuwe bewoners.
ZO 13-7 Exit 1 nieuwe bewoner.
MA 14-7 Exit 1 genomineerde.
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
[ Bericht 0% gewijzigd door LekkerSimpel op 28-06-2014 20:13:25 ]
Zwakjes, terug krabbelen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm.. jullie zijn net even te gretig, ik ga hier geen TED-lezingen oplepelen zonder aanleiding
Eerst verlenging denk ik?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:39 schreef formule het volgende:
Nog 15 min voetbal of komt er een verlening?
TED is een platform waar allerlei mensen hun ideeën en visie geven over de wereld.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:41 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
misschien een domme vraag? Maar wat zijn TED lezingen?
Dat zijn leuke voordrachten over van alles en nogwat..quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:41 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Ze begint zo maar ergens te lezen..quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:41 schreef 5thencounter het volgende:
Lotje leest.. Do Not Disturb !!![]()
[ afbeelding ]
Vermakelijke lezingenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:41 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Die zijn vaak verdomd goed. Kijk maar eens op YTquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:41 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
En juist zij kan iemand altijd goed op fouten traperen!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
De kamperslet: "Van fouten leer je..."
Ze vergeet er alleen bij te zeggen: "Maar als ze je betrappen, dan moet je ontkennen."
En nu heeft ze het over vertrouwen.
JUIST ZIJ heeft het over vertrouwen.
Leuke panquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:43 schreef Mirjam152 het volgende:
Dat ziet er weer heerlijk uit. NOT
[ afbeelding ]
Ook kwark en soepquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:46 schreef Mirjam152 het volgende:
Eet Aike alleen maar groente?
[ afbeelding ]
thks, zal het opzoeken!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:42 schreef Baconbus het volgende:
[..]
TED is een platform waar allerlei mensen hun ideeën en visie geven over de wereld.
Soms baanbrekend, vandaar de bekendheid ervan. Als je benieuwd bent, er staat veel op YT.
Wat denk jezelf?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat zijn leuke voordrachten over van alles en nogwat..![]()
Heb je Internet?
Hoe Rob Geus het ook zei "Mss een keer per week samen eten, doe es gek!"quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:45 schreef Flow3r het volgende:
Nu zit Aike weer alleen te eten, eerder Ivan, leuk groepsgevoel
Dat drankorgel komt nu toch niet meer in de keuken, behalve om drank te pakken. Die heeft nu haar baabeeknoei. Dus het zou makkelijk kunnenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:55 schreef Urb het volgende:
[..]
Hoe Rob Geus het ook zei "Mss een keer per week samen eten, doe es gek!"![]()
Zie Rienk en Nico weer samen lachen, hoe dom is die Nico zeg pppffffquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:01 schreef formule het volgende:
Voor de COS ik zie Utopianen in beeld En het balletje gaat zo weer rollen
Kan het helaas niet goed lezen.quote:
Tot de volgende machtsstrijd. Dat verandert echt niet.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zie Rienk en Nico weer samen lachen, hoe dom is die Nico zeg pppffff
Ze hebben wel lol,
Nee, dat kan naar mijn mening nooit goed gaan.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Tot de volgende machtsstrijd. Dat verandert echt niet.
Hoe is het mogelijk!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zie Rienk en Nico weer samen lachen, hoe dom is die Nico zeg pppffff
Ze hebben wel lol,
Naïef, maar net zo dwars als Rienk. Dus dat wordt nooit een blijvend harmonieuze relatie.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat kan naar mijn mening nooit goed gaan.
Die Nico is zo ontzettend naief, het is gewoon zielig
Ja, maar van wie?quote:
Een soort Cinderella syndroom?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat kan naar mijn mening nooit goed gaan.
Die Nico is zo ontzettend naief, het is gewoon zielig
Ze hebben elkaar wel gevonden, de ene slaat door in zijn geloof en de andere in der voedselquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:05 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk!
Die Rienk heeft zo geen last van humor!
Goeie vraag, die zijn al uren pleitte, lullen te dom waarschijnlijk zelfs voor Regie-begrippenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:06 schreef oma-Nijn het volgende:
Waar zijn schuimpje en co. gebleven? of liggen naar Utopiaans gebruik al op hun nest?
LOL, op het terras dusquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Goeie vraag, die zijn al uren pleitte, lullen te dom waarschijnlijk zelfs voor Regie-begrippen
Geweldige opmerkingquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben elkaar wel gevonden, de ene slaat door in zijn geloof en de andere in der voedsel
Dat niet alleen, ik merk dat ze soms ook het slechtste in mij naar boven halen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:07 schreef Injetta het volgende:
Dat irritante gelacht van Nico. Ik komt steeds dichter bij de grens van niet meer luisteren kijken.
Ik krijg gewoon moordneigingen van die mensen.
Al die vreselijke gewoonten..... En die verdorven karakters...
Ik had nooit kunnen denken dat Utopia (de ideale samenleving) een soort van hel zou zijn.
Bij Utopia (de ideale samenleving) denk je toch aan een soort van paradijs. Met fijne, lieve, mooie mensen die aardig zijn. Die gelukkig zijn.
In plaats daarvan zien we een alle slechte gewoonten, eigenschappen uitvergroot. Het slechtste van de mensheid zie je daar naar boven komen.
Utopia is dus een Utopie. Gaat nooit lukken...
Daan krijgt niet mijn Elite stemquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:09 schreef rico80 het volgende:
Die Daan gaat dus in de BenB. Ik heb het idee dat hij daar de hele nacht met een kloppende knots zal liggen. Zo dichtbij zijn idolen.
Ik hoop dat de kakkerlakken het WK samba dansen hebben vannacht op dat nest.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:09 schreef rico80 het volgende:
Die Daan gaat dus in de BenB. Ik heb het idee dat hij daar de hele nacht met een kloppende knots zal liggen. Zo dichtbij zijn idolen.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat niet alleen, ik merk dat ze soms ook het slechtste in mij naar boven halen.
Soms wil ik hier dingen over ze tikken daar lusten de honden geen brood van.
Maar gelukkig, ik kan me nog inhouden
Ik stroop even alle streams af incl de beide 360'ers.. waar zien jullie de gasten?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:09 schreef rico80 het volgende:
Ik zag ze (net nadat ik het hier vroeg) op zo'n klein beeldje op het terras zittenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik stroop even alle streams af incl de beide 360'ers.. waar zien jullie de gasten?
Ze worden werkelijk steeds onbeschofter.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:13 schreef beequeen het volgende:
Billyboy over de moeder van het kind van vanmiddag: Ik dacht dat die meid brood mee zou nemen.
Nico wel dan ?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:05 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk!
Die Rienk heeft zo geen last van humor!
Zowieso mochten ze alleen die vaste koerier gebruiken, wat zo al niet doen aangeizen die kralenmiepp ook al stiekum peuken mee had voor Billy laatst.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze worden werkelijk steeds onbeschofter.
Ja, maar verder is ook bijna niemand Bekende Nederlander - toch ?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze worden werkelijk steeds onbeschofter.
Was Ruud bang dat hij zijn joystick verloren wasquote:
Nou ik denk het niet en daarom wil hij er niets over zeggen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:19 schreef Dotteke het volgende:
O, Ron heeft dus wel met die dronken meid op het WK feestje gezoend
In de andere poll wel, wie er naar huis moet. In deze Isaquote:
voor de utopianen! spannend!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:01 schreef formule het volgende:
Voor de COS ik zie Utopianen in beeld En het balletje gaat zo weer rollen
Hij is gek.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:25 schreef Bestweldonker het volgende:
Volgens Gio wordt het onder een kip 60 graden als het beest er lang op zit?
Goed zo, Isa naar huisquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:22 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
In de andere poll wel, wie er naar huis moet. In deze Isa
Dit is de COSquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Als chillie er nu maar ff snel een in peer zeg
Geen idee. Dan is dus het hele effect weg. Maar ze vinden zichzelf allemaal zo fucking briljant en geweldig en leuk, dat ze het gewoon niet voor zich kunnen houden.quote:
Gefeliciteerdquote:
Alsof deze pol ook maar enige invloed heeft op wie blijft of wie gaatquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:24 schreef Pjotter2 het volgende:
[..]![]()
Ja dat doe ik voor jullie...
Hebben jullie iets om je aan te ergeren de komende maanden![]()
![]()
Wilde het net tikken, alweer volleybal ggrrquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:27 schreef Injetta het volgende:
Alweer dat stomme volleyballen. Het gaat op een nudistencamping lijken..
Gewoon omdat het een groep is geworden. Ze begrijpen niets van wat dan ook. Een groep waar 'Het is ons tegen de rest van de wereld" bepalend is geworden. Niemand of niets van buitenaf zal meer worden aangenomen. Ze leven in hun eigen wereld, met een sterk verknipt wereldbeeld, waar zij het centrum vormen. De rest is gepeupel.quote:
Jij ookquote:
quote:
Rancunequote:
Dat zie je goed. Het was vanmiddag ook zonneklaar toen Rob zijn verhaal deed.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:29 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Gewoon omdat het een groep is geworden. Ze begrijpen niets van wat dan ook. Een groep waar 'Het is ons tegen de rest van de wereld" bepalend is geworden. Niemand of niets van buitenaf zal meer worden aangenomen. Ze leven in hun eigen wereld, met een sterk verknipt wereldbeeld, waar zij het centrum vormen. De rest is gepeupel.
Ahhh dat is wel weer lief van jouquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:24 schreef Pjotter2 het volgende:
[..]![]()
Ja dat doe ik voor jullie...
Hebben jullie iets om je aan te ergeren de komende maanden![]()
![]()
Ships, heb ik het verkeerd gelezenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:30 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Dat is jouw wens misschien, maar dat staat er toch echt niet.
Naam weer in orde zie ik
Of Lot of Vanessa, of Aike,quote:
En, nog een betere vraag, waarom hebben ze'm daar niet gehouden...quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:33 schreef Bestweldonker het volgende:
Waarom heeft Rienk in een Jordaanse gevangenis gezeten, wat heeft hij daar in het Midden Oosten geflikt!
De dochter van een sjeik ontmaagdquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:33 schreef Bestweldonker het volgende:
Waarom heeft Rienk in een Jordaanse gevangenis gezeten, wat heeft hij daar in het Midden Oosten geflikt!
Je moet toch ergens douchen waar je niet zwanger van de tegels wordt.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:30 schreef Dotteke het volgende:
Waarom mogen de gasten niet in beeld, normaal heb je altijd de B&B gaten in beeld.
Zijn wel echte fans, slapen nu hier, gaan morgen overdag naar huis om vervolgens morgen avond weer terug te komen.![]()
![]()
Goeie roast!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:34 schreef RodeVos het volgende:
[..]
En, nog een betere vraag, waarom hebben ze'm daar niet gehouden...
Hij is zonder paspoort daarheen gereisd geloof ik per voet. En toen hij er bijna was werd hij teruggestuurd. Karmaquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:33 schreef Bestweldonker het volgende:
ughh nee hequote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:30 schreef Dotteke het volgende:
Waarom mogen de gasten niet in beeld, normaal heb je altijd de B&B gaten in beeld.
Zijn wel echte fans, slapen nu hier, gaan morgen overdag naar huis om vervolgens morgen avond weer terug te komen.![]()
![]()
Had ie beter naar de Efteling kunnen lopen, en daar naar binnen gaan zonder kaartje. Was ie sneller thuis geweestquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:36 schreef rico80 het volgende:
[..]
Hij is zonder paspoort daarheen gereisd geloof ik per voet. En toen hij er bijna was werd hij teruggestuurd. Karma
En hij gelooft dat sprookje zelf?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:36 schreef rico80 het volgende:
[..]
Hij is zonder paspoort daarheen gereisd geloof ik per voet. En toen hij er bijna was werd hij teruggestuurd. Karma
Wat is er met het Oooooooopenbaar Vervoer Bedrijf ?quote:
Voetbal Nu strafschoppen OTquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:39 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Wat is er met het Oooooooopenbaar Vervoer Bedrijf ?
Ze ziet er ook wel heel ziek uit............quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:42 schreef formule het volgende:
[..]
Voetbal Nu strafschoppen OT
Lot ligt in bed Ook belangrijk
Hij moest net heel goed nadenken bij welke grens het was in ieder geval.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:37 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
En hij gelooft dat sprookje zelf?
Ik heb de eigenaresse van de B&B nog niets anders zien doen dan bij Lot op haar nest te liggen. De gasten hoeven verder niets te hebben aan drinken/etenquote:
IK dacht dat ze even naar huis waren en weer terug zouden komen om te slapenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:43 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb de eigenaresse van de B&B nog niets anders zien doen dan bij Lot op haar nest te liggen. De gasten hoeven verder niets te hebben aan drinken/etenOf is Daan al zo vaak geweest dat hij het zelf allemaal kan pakken
Die maat van Daan doet mee met volleyballen geloof ik, Live in de loods shirtquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]
IK dacht dat ze even naar huis waren en weer terug zouden komen om te slapen
Oh, maar er staat er toch één te volleyballen bij Gio in het team?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]
IK dacht dat ze even naar huis waren en weer terug zouden komen om te slapen
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:45 schreef Urb het volgende:
[..]
Die maat van Daan doet mee met volleyballen geloof ik, Live in de loods shirt
Ja ik zie het? Heb ik dan verkeerd begrepenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oh, maar er staat er toch één te volleyballen bij Gio in het team?
Jij leert het ook nooit hé lieverd...quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
chillie mist brazillie mist en ja hoor chillie mist nu brazillie raak twee nul brazillie
Hey schatje sorry te spannendquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jij leert het ook nooit hé lieverd...
haha dat heb ik ook. Ik annuleer meer post dan ik neer zetquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat niet alleen, ik merk dat ze soms ook het slechtste in mij naar boven halen.
Soms wil ik hier dingen over ze tikken daar lusten de honden geen brood van.
Maar gelukkig, ik kan me nog inhouden
Om de spanning eraf te halen - Lot heeft een 'hello kitty' telefoonhoesje!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hey schatje sorry te spannend
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
chillie mist brazillie mist en ja hoor chillie mist nu brazillie raak twee nul brazillie
datquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:56 schreef japie1971 het volgende:
je zal de laatste pingel maar tegen de paal schieten. Dat wordt emigreren....
Hoop dat morgen Nederland het zelfde lot zal ondergaan als Chiliquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:56 schreef japie1971 het volgende:
je zal de laatste pingel maar tegen de paal schieten. Dat wordt emigreren....
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoop dat morgen Nederland het zelfde lot zal ondergaan als Chili
die is omgelegd toch ?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:57 schreef rico80 het volgende:
[..]
dat
Vergeet Escobar niet. Al was dat een eigen doel maar je snapt het punt.
J a een lollyquote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
je hebt echt zin in nog 2 weken oranjegekte zo te lezenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die liep tegen 6 kogels op een paar dagen na thuiskomst.quote:
Stomme voetbalquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:59 schreef japie1971 het volgende:
[..]
je hebt echt zin in nog 2 weken oranjegekte zo te lezen![]()
in een restaurant kan ik me nog herinneren. Ik hoop na het toetje want dan heeft hij nog iets aan zijn avond gehadquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:00 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ja die liep tegen 6 kogels op een paar dagen na thuiskomst.
Lot onderneemt alleen dingen die geen enkele fysieke inspanning vergen!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:58 schreef formule het volgende:
Lot ligt in bed Zij moet juist wat bewegen
bah .erg stomquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Stomme voetbal
OT Lot en Laura liggen te stoeien in bed, o o o wat is Lotje toch ziek
Bij gebrek aan beterquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:00 schreef Disana het volgende:
Laura blijft ook maar met Lot vozen zoveel ze kan.
lau is een plooienpotjequote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:00 schreef Disana het volgende:
Laura blijft ook maar met Lot vozen zoveel ze kan.
quote:
moet je wel nog even 50 minuten wachten tot de volgende wedstrijdquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:03 schreef Injetta het volgende:
Wat een ruk streams. Dat gevoos van Lau met Lot. En dat geschreeuw erbij.
En op de andere streams dat vreselijke saaie volleyballen.
Dan maar voetbal kijken.
Voetbal is klaar tot 10 uur.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:03 schreef Injetta het volgende:
Dan maar voetbal kijken.
een babyarmpjequote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Voetbal is klaar tot 10 uur.
Je kunt hier wel even naar kijken![]()
[ afbeelding ]
Ik vond het zo saai dat ik die stream heb afgezet. Maar inderdaad, er klopte echt helemaal geen donder van en ze zat maar te vissen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:04 schreef Dotteke het volgende:
O jee, krijgen we madam mikmak weer met der wijze raad, en readings
Hoorde van Ron dat ze van hem niets kon zeggen vanmiddag?
Daar kan Ruud een punt aan zuigen!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Voetbal is klaar tot 10 uur.
Je kunt hier wel even naar kijken![]()
[ afbeelding ]
Ja, Laura is me d'r eentje. . Onze vrolijke bouwvakker.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het goor. Onder het mom van stoeien is ze aan het voelen.
voetbal is afgelopen tot 2200 uurquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:03 schreef Injetta het volgende:
Dan maar voetbal kijken.
alleen mensen die erin geloven hebben raakvlakken met dat gezuwets...En daar spelen die oplichters op inquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:04 schreef Dotteke het volgende:
O jee, krijgen we madam mikmak weer met der wijze raad, en readings
Hoorde van Ron dat ze van hem niets kon zeggen vanmiddag?
Grijpgrage Greta.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:06 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Ja, Laura is me d'r eentje. . Onze vrolijke bouwvakker.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:05 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Daar kan Ruud een punt aan zuigen!
Gemist, was er niet vanmiddag.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vond het zo saai dat ik die stream heb afgezet. Maar inderdaad, er klopte echt helemaal geen donder van en ze zat maar te vissen.
Geen idee, maar ik ga dit jaar op vakantie naar Ghana!!quote:
als je zonder man gaat dan zou ik mijn bekken maar eens gaan trainen als ik jou wasquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik ga dit jaar op vakantie naar Ghana!!
Zwetsurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrsquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:06 schreef japie1971 het volgende:
[..]
alleen mensen die erin geloven hebben raakvlakken met dat gezuwets...En daar spelen die oplichters op in
Wat engquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik ga dit jaar op vakantie naar Ghana!!
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:08 schreef japie1971 het volgende:
[..]
als je zonder man gaat dan zou ik mijn bekken maar eens gaan trainen als ik jou was![]()
licht uit om 21.15.. zelfs dat krijgt het varken voor elkaarquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:12 schreef Bestweldonker het volgende:
Het licht gaat uit bij Lot en Lau, waarschijnlijk verwacht de FEBO handwerk!
Dat ding draagt ze tegenwoordig dag en nacht geloof ik, vetnekquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:13 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Charmant!
Staat Lot prima, zo'n broek in vleeskleur!
Alleen als er geen voer in de buurt is. Daarnet zat ze een lading patat te eten, toen was ze weer even opgeknapt.quote:
en de rest trapt erinquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alleen als er geen voer in de buurt is. Daarnet zat ze een lading patat te eten, toen was ze weer even opgeknapt.
Het bord was leeg en ze was weer ziek
En daar zijn Billy en Lotte keigoed inquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:19 schreef D-B het volgende:
[..]
Als je een dag geen zin heb dan zeg je gewoon dat je ziek ben.
Wat is ze aan het doen?quote:
en geeft top TV.. koe laat koe uit.. maar wie is dan de koequote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:21 schreef formule het volgende:
Dit is echt niet rot bedoeld maar laat Lot 2 keer per dag met de koe lopen
Ze heeft echt beweging nodig
Daar denkt Lot zelf heel anders over!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:21 schreef formule het volgende:
Dit is echt niet rot bedoeld maar laat Lot 2 keer per dag met de koe lopen
Ze heeft echt beweging nodig
Lot moet gewoon meer bewegen Niet hardlopen maar gewoon meer bewegen!!!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:22 schreef japie1971 het volgende:
[..]
en geeft top TV.. koe laat koe uit.. maar wie is dan de koe![]()
'Ja mensen thuis, dit is nu hangop.'quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:24 schreef Laysa het volgende:
Tussen de kakkerlakken, muizen en ander ongedierte
Lekker vochtig daar houden ze wel van.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:24 schreef Laysa het volgende:
Tussen de kakkerlakken, muizen en ander ongedierte
blijft helaas beperkt tot op en neer naar de keuken, wc en douche...quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:24 schreef formule het volgende:
[..]
Lot moet gewoon meer bewegen Niet hardlopen maar gewoon meer bewegen!!!
En Rienk met zijn zwarte, pluizige voeten overheen looptquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:23 schreef Laysa het volgende:
Nee echt heel hygiënisch zo op een tafel waar iedere reet opzit dan wel niet met zonder onderbroek
De manier van maken ziet er ranzig uit!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
'Ja mensen thuis, dit is nu hangop.'
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:24 schreef formule het volgende:
[..]
Lot moet gewoon meer bewegen Niet hardlopen maar gewoon meer bewegen!!!
in januari begint vast een nieuw seizoen van Obesequote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk.
De beweging van die bolle bestaat uit een loopje naar de koelkast afgewisseld met een loopje naar het rookbankje.
ff BBQ morgenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:26 schreef Laysa het volgende:
Ik zeg het nog maar een keer: Ik kan er niet bij hoe dom ze daar zijn
maar dat op en neer naar de keuken doet ze wel vaak als er wat te vreten valtquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:26 schreef japie1971 het volgende:
[..]
blijft helaas beperkt tot op en neer naar de keuken, wc en douche...
ja over die tig lagen kartonquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
Whahahaha Jomanda moet de melkpakken bij het plastic gooien van die Fles
omdat er 'n laagje plastic op zit
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
Is die Sterrenkok nu hangop aan het maken in die vieze theedoek, hoop dat die niet gewassen is en wasverzachter is gebruikt. Kan ze het morgen weggooien zit die smaak er in
heft elkaar op zeg maarquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:29 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
maar dat op en neer naar de keuken doet ze wel vaak als er wat te vreten valt
dat is t wel, maar duur en half zo lekker als verse.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:29 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Waarom is dat niet standaard in de super te krijgen? Dat gesmeer thuis..
Ik heb niets met Lot maar ik vind wel dat iemand haar in bescherming moet nemen tegen zichzelfquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk.
De beweging van die bolle bestaat uit een loopje naar de koelkast afgewisseld met een loopje naar het rookbankje.
Ochtendfris..quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
Is die Sterrenkok nu hangop aan het maken in die vieze theedoek, hoop dat die niet gewassen is en wasverzachter is gebruikt. Kan ze het morgen weggooien zit die smaak er in
ik maak alleen mijn poep zelfquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:30 schreef Marjeltje het volgende:
[..]
dat is t wel, maar duur en half zo lekker als verse.
Ik maak uberhaubt mijn yoghurt zelf.
Haar ouders vinden haar geweldig hoe ze nu is.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:31 schreef formule het volgende:
[..]
Ik heb niets met Lot maar ik vind wel dat iemand haar in bescherming moet nemen tegen zichzelf
Misschien haar ouders
en die sporen haar alleen maar aan met hele kipppenhokken in die reet aan veren en leugens over andere bewoners .. schiet mij maar lekquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:31 schreef formule het volgende:
[..]
Ik heb niets met Lot maar ik vind wel dat iemand haar in bescherming moet nemen tegen zichzelf
Misschien haar ouders
dan zakt het water eruit, wordt het dikker van en de smaak milderquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:32 schreef Ransjih het volgende:
yoghurt door een theedoek, waarom zou je dat doen? blijft toch yoghurt?
Geeft niets, haar fadurrr huurt met liefde speciaal vervoer!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
Eind van het jaar kunnen ze Lot de poort uit rollen....
Ik zit er net naar te kijken, volgens mij niet. Lekker dat zure vocht in de planken.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:32 schreef PoezeligDing het volgende:
En heeft de Helmondse kut er iets onder gezet om het vocht op te vangen, of wil ze nog meer kakkerlakken?
Maar niet in Utopiaquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:33 schreef Marjeltje het volgende:
[..]
dan zakt het water eruit, wordt het dikker van en de smaak milder
Hangop, vinden de kakkerlakken lekker, moet je 12uur laten uitlekken!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:22 schreef Bestweldonker het volgende:
Vanes schreeuwt dat achter de stroom eraf is en ondertussen giet ze yoghurt in een theedoek.
Nee, het wordt heel dik want al het water loopt eruit. Mn oma maakte vroeger altijd hangop, best lekker hoor.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:32 schreef Ransjih het volgende:
yoghurt door een theedoek, waarom zou je dat doen? blijft toch yoghurt?
Ze mag van mij iedere dag finaal uit haar broeken scheuren, die tyfus draakquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:31 schreef formule het volgende:
[..]
Misschien haar ouders
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:33 schreef Marjeltje het volgende:
[..]
dan zakt het water eruit, wordt het dikker van en de smaak milder
Ik probeer een opening te vinden tussen Lot en haar oudersquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Haar ouders vinden haar geweldig hoe ze nu is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |