Ships, heb ik het verkeerd gelezenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:30 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Dat is jouw wens misschien, maar dat staat er toch echt niet.
Naam weer in orde zie ik
Of Lot of Vanessa, of Aike,quote:
En, nog een betere vraag, waarom hebben ze'm daar niet gehouden...quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:33 schreef Bestweldonker het volgende:
Waarom heeft Rienk in een Jordaanse gevangenis gezeten, wat heeft hij daar in het Midden Oosten geflikt!
De dochter van een sjeik ontmaagdquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:33 schreef Bestweldonker het volgende:
Waarom heeft Rienk in een Jordaanse gevangenis gezeten, wat heeft hij daar in het Midden Oosten geflikt!
Je moet toch ergens douchen waar je niet zwanger van de tegels wordt.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:30 schreef Dotteke het volgende:
Waarom mogen de gasten niet in beeld, normaal heb je altijd de B&B gaten in beeld.
Zijn wel echte fans, slapen nu hier, gaan morgen overdag naar huis om vervolgens morgen avond weer terug te komen.![]()
![]()
Goeie roast!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:34 schreef RodeVos het volgende:
[..]
En, nog een betere vraag, waarom hebben ze'm daar niet gehouden...
Hij is zonder paspoort daarheen gereisd geloof ik per voet. En toen hij er bijna was werd hij teruggestuurd. Karmaquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:33 schreef Bestweldonker het volgende:
ughh nee hequote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:30 schreef Dotteke het volgende:
Waarom mogen de gasten niet in beeld, normaal heb je altijd de B&B gaten in beeld.
Zijn wel echte fans, slapen nu hier, gaan morgen overdag naar huis om vervolgens morgen avond weer terug te komen.![]()
![]()
Had ie beter naar de Efteling kunnen lopen, en daar naar binnen gaan zonder kaartje. Was ie sneller thuis geweestquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:36 schreef rico80 het volgende:
[..]
Hij is zonder paspoort daarheen gereisd geloof ik per voet. En toen hij er bijna was werd hij teruggestuurd. Karma
En hij gelooft dat sprookje zelf?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:36 schreef rico80 het volgende:
[..]
Hij is zonder paspoort daarheen gereisd geloof ik per voet. En toen hij er bijna was werd hij teruggestuurd. Karma
Wat is er met het Oooooooopenbaar Vervoer Bedrijf ?quote:
Voetbal Nu strafschoppen OTquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:39 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Wat is er met het Oooooooopenbaar Vervoer Bedrijf ?
Ze ziet er ook wel heel ziek uit............quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:42 schreef formule het volgende:
[..]
Voetbal Nu strafschoppen OT
Lot ligt in bed Ook belangrijk
Hij moest net heel goed nadenken bij welke grens het was in ieder geval.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:37 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
En hij gelooft dat sprookje zelf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |