moet je wel nog even 50 minuten wachten tot de volgende wedstrijdquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:03 schreef Injetta het volgende:
Wat een ruk streams. Dat gevoos van Lau met Lot. En dat geschreeuw erbij.
En op de andere streams dat vreselijke saaie volleyballen.
Dan maar voetbal kijken.
Voetbal is klaar tot 10 uur.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:03 schreef Injetta het volgende:
Dan maar voetbal kijken.
een babyarmpjequote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Voetbal is klaar tot 10 uur.
Je kunt hier wel even naar kijken![]()
[ afbeelding ]
Ik vond het zo saai dat ik die stream heb afgezet. Maar inderdaad, er klopte echt helemaal geen donder van en ze zat maar te vissen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:04 schreef Dotteke het volgende:
O jee, krijgen we madam mikmak weer met der wijze raad, en readings
Hoorde van Ron dat ze van hem niets kon zeggen vanmiddag?
Daar kan Ruud een punt aan zuigen!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Voetbal is klaar tot 10 uur.
Je kunt hier wel even naar kijken![]()
[ afbeelding ]
Ja, Laura is me d'r eentje. . Onze vrolijke bouwvakker.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het goor. Onder het mom van stoeien is ze aan het voelen.
voetbal is afgelopen tot 2200 uurquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:03 schreef Injetta het volgende:
Dan maar voetbal kijken.
alleen mensen die erin geloven hebben raakvlakken met dat gezuwets...En daar spelen die oplichters op inquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:04 schreef Dotteke het volgende:
O jee, krijgen we madam mikmak weer met der wijze raad, en readings
Hoorde van Ron dat ze van hem niets kon zeggen vanmiddag?
Grijpgrage Greta.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:06 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Ja, Laura is me d'r eentje. . Onze vrolijke bouwvakker.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:05 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Daar kan Ruud een punt aan zuigen!
Gemist, was er niet vanmiddag.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vond het zo saai dat ik die stream heb afgezet. Maar inderdaad, er klopte echt helemaal geen donder van en ze zat maar te vissen.
Geen idee, maar ik ga dit jaar op vakantie naar Ghana!!quote:
als je zonder man gaat dan zou ik mijn bekken maar eens gaan trainen als ik jou wasquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik ga dit jaar op vakantie naar Ghana!!
Zwetsurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrsquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:06 schreef japie1971 het volgende:
[..]
alleen mensen die erin geloven hebben raakvlakken met dat gezuwets...En daar spelen die oplichters op in
Wat engquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik ga dit jaar op vakantie naar Ghana!!
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:08 schreef japie1971 het volgende:
[..]
als je zonder man gaat dan zou ik mijn bekken maar eens gaan trainen als ik jou was![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |