moet je wel nog even 50 minuten wachten tot de volgende wedstrijdquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:03 schreef Injetta het volgende:
Wat een ruk streams. Dat gevoos van Lau met Lot. En dat geschreeuw erbij.
En op de andere streams dat vreselijke saaie volleyballen.
Dan maar voetbal kijken.
Voetbal is klaar tot 10 uur.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:03 schreef Injetta het volgende:
Dan maar voetbal kijken.
een babyarmpjequote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Voetbal is klaar tot 10 uur.
Je kunt hier wel even naar kijken![]()
[ afbeelding ]
Ik vond het zo saai dat ik die stream heb afgezet. Maar inderdaad, er klopte echt helemaal geen donder van en ze zat maar te vissen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:04 schreef Dotteke het volgende:
O jee, krijgen we madam mikmak weer met der wijze raad, en readings
Hoorde van Ron dat ze van hem niets kon zeggen vanmiddag?
Daar kan Ruud een punt aan zuigen!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Voetbal is klaar tot 10 uur.
Je kunt hier wel even naar kijken![]()
[ afbeelding ]
Ja, Laura is me d'r eentje. . Onze vrolijke bouwvakker.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het goor. Onder het mom van stoeien is ze aan het voelen.
voetbal is afgelopen tot 2200 uurquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:03 schreef Injetta het volgende:
Dan maar voetbal kijken.
alleen mensen die erin geloven hebben raakvlakken met dat gezuwets...En daar spelen die oplichters op inquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:04 schreef Dotteke het volgende:
O jee, krijgen we madam mikmak weer met der wijze raad, en readings
Hoorde van Ron dat ze van hem niets kon zeggen vanmiddag?
Grijpgrage Greta.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:06 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Ja, Laura is me d'r eentje. . Onze vrolijke bouwvakker.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:05 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Daar kan Ruud een punt aan zuigen!
Gemist, was er niet vanmiddag.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vond het zo saai dat ik die stream heb afgezet. Maar inderdaad, er klopte echt helemaal geen donder van en ze zat maar te vissen.
Geen idee, maar ik ga dit jaar op vakantie naar Ghana!!quote:
als je zonder man gaat dan zou ik mijn bekken maar eens gaan trainen als ik jou wasquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik ga dit jaar op vakantie naar Ghana!!
Zwetsurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrsquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:06 schreef japie1971 het volgende:
[..]
alleen mensen die erin geloven hebben raakvlakken met dat gezuwets...En daar spelen die oplichters op in
Wat engquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik ga dit jaar op vakantie naar Ghana!!
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:08 schreef japie1971 het volgende:
[..]
als je zonder man gaat dan zou ik mijn bekken maar eens gaan trainen als ik jou was![]()
licht uit om 21.15.. zelfs dat krijgt het varken voor elkaarquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:12 schreef Bestweldonker het volgende:
Het licht gaat uit bij Lot en Lau, waarschijnlijk verwacht de FEBO handwerk!
Dat ding draagt ze tegenwoordig dag en nacht geloof ik, vetnekquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:13 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Charmant!
Staat Lot prima, zo'n broek in vleeskleur!
Alleen als er geen voer in de buurt is. Daarnet zat ze een lading patat te eten, toen was ze weer even opgeknapt.quote:
en de rest trapt erinquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alleen als er geen voer in de buurt is. Daarnet zat ze een lading patat te eten, toen was ze weer even opgeknapt.
Het bord was leeg en ze was weer ziek
En daar zijn Billy en Lotte keigoed inquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:19 schreef D-B het volgende:
[..]
Als je een dag geen zin heb dan zeg je gewoon dat je ziek ben.
Wat is ze aan het doen?quote:
en geeft top TV.. koe laat koe uit.. maar wie is dan de koequote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:21 schreef formule het volgende:
Dit is echt niet rot bedoeld maar laat Lot 2 keer per dag met de koe lopen
Ze heeft echt beweging nodig
Daar denkt Lot zelf heel anders over!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:21 schreef formule het volgende:
Dit is echt niet rot bedoeld maar laat Lot 2 keer per dag met de koe lopen
Ze heeft echt beweging nodig
Lot moet gewoon meer bewegen Niet hardlopen maar gewoon meer bewegen!!!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:22 schreef japie1971 het volgende:
[..]
en geeft top TV.. koe laat koe uit.. maar wie is dan de koe![]()
'Ja mensen thuis, dit is nu hangop.'quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:24 schreef Laysa het volgende:
Tussen de kakkerlakken, muizen en ander ongedierte
Lekker vochtig daar houden ze wel van.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:24 schreef Laysa het volgende:
Tussen de kakkerlakken, muizen en ander ongedierte
blijft helaas beperkt tot op en neer naar de keuken, wc en douche...quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:24 schreef formule het volgende:
[..]
Lot moet gewoon meer bewegen Niet hardlopen maar gewoon meer bewegen!!!
En Rienk met zijn zwarte, pluizige voeten overheen looptquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:23 schreef Laysa het volgende:
Nee echt heel hygiënisch zo op een tafel waar iedere reet opzit dan wel niet met zonder onderbroek
De manier van maken ziet er ranzig uit!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
'Ja mensen thuis, dit is nu hangop.'
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:24 schreef formule het volgende:
[..]
Lot moet gewoon meer bewegen Niet hardlopen maar gewoon meer bewegen!!!
in januari begint vast een nieuw seizoen van Obesequote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk.
De beweging van die bolle bestaat uit een loopje naar de koelkast afgewisseld met een loopje naar het rookbankje.
ff BBQ morgenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:26 schreef Laysa het volgende:
Ik zeg het nog maar een keer: Ik kan er niet bij hoe dom ze daar zijn
maar dat op en neer naar de keuken doet ze wel vaak als er wat te vreten valtquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:26 schreef japie1971 het volgende:
[..]
blijft helaas beperkt tot op en neer naar de keuken, wc en douche...
ja over die tig lagen kartonquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
Whahahaha Jomanda moet de melkpakken bij het plastic gooien van die Fles
omdat er 'n laagje plastic op zit
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
Is die Sterrenkok nu hangop aan het maken in die vieze theedoek, hoop dat die niet gewassen is en wasverzachter is gebruikt. Kan ze het morgen weggooien zit die smaak er in
heft elkaar op zeg maarquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:29 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
maar dat op en neer naar de keuken doet ze wel vaak als er wat te vreten valt
dat is t wel, maar duur en half zo lekker als verse.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:29 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Waarom is dat niet standaard in de super te krijgen? Dat gesmeer thuis..
Ik heb niets met Lot maar ik vind wel dat iemand haar in bescherming moet nemen tegen zichzelfquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk.
De beweging van die bolle bestaat uit een loopje naar de koelkast afgewisseld met een loopje naar het rookbankje.
Ochtendfris..quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
Is die Sterrenkok nu hangop aan het maken in die vieze theedoek, hoop dat die niet gewassen is en wasverzachter is gebruikt. Kan ze het morgen weggooien zit die smaak er in
ik maak alleen mijn poep zelfquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:30 schreef Marjeltje het volgende:
[..]
dat is t wel, maar duur en half zo lekker als verse.
Ik maak uberhaubt mijn yoghurt zelf.
Haar ouders vinden haar geweldig hoe ze nu is.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:31 schreef formule het volgende:
[..]
Ik heb niets met Lot maar ik vind wel dat iemand haar in bescherming moet nemen tegen zichzelf
Misschien haar ouders
en die sporen haar alleen maar aan met hele kipppenhokken in die reet aan veren en leugens over andere bewoners .. schiet mij maar lekquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:31 schreef formule het volgende:
[..]
Ik heb niets met Lot maar ik vind wel dat iemand haar in bescherming moet nemen tegen zichzelf
Misschien haar ouders
dan zakt het water eruit, wordt het dikker van en de smaak milderquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:32 schreef Ransjih het volgende:
yoghurt door een theedoek, waarom zou je dat doen? blijft toch yoghurt?
Geeft niets, haar fadurrr huurt met liefde speciaal vervoer!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
Eind van het jaar kunnen ze Lot de poort uit rollen....
Ik zit er net naar te kijken, volgens mij niet. Lekker dat zure vocht in de planken.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:32 schreef PoezeligDing het volgende:
En heeft de Helmondse kut er iets onder gezet om het vocht op te vangen, of wil ze nog meer kakkerlakken?
Maar niet in Utopiaquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:33 schreef Marjeltje het volgende:
[..]
dan zakt het water eruit, wordt het dikker van en de smaak milder
Hangop, vinden de kakkerlakken lekker, moet je 12uur laten uitlekken!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:22 schreef Bestweldonker het volgende:
Vanes schreeuwt dat achter de stroom eraf is en ondertussen giet ze yoghurt in een theedoek.
Nee, het wordt heel dik want al het water loopt eruit. Mn oma maakte vroeger altijd hangop, best lekker hoor.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:32 schreef Ransjih het volgende:
yoghurt door een theedoek, waarom zou je dat doen? blijft toch yoghurt?
Ze mag van mij iedere dag finaal uit haar broeken scheuren, die tyfus draakquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:31 schreef formule het volgende:
[..]
Misschien haar ouders
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:33 schreef Marjeltje het volgende:
[..]
dan zakt het water eruit, wordt het dikker van en de smaak milder
Ik probeer een opening te vinden tussen Lot en haar oudersquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Haar ouders vinden haar geweldig hoe ze nu is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |