Hij is gek.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:25 schreef Bestweldonker het volgende:
Volgens Gio wordt het onder een kip 60 graden als het beest er lang op zit?
Goed zo, Isa naar huisquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:22 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
In de andere poll wel, wie er naar huis moet. In deze Isa
Dit is de COSquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Als chillie er nu maar ff snel een in peer zeg
Geen idee. Dan is dus het hele effect weg. Maar ze vinden zichzelf allemaal zo fucking briljant en geweldig en leuk, dat ze het gewoon niet voor zich kunnen houden.quote:
Gefeliciteerdquote:
Alsof deze pol ook maar enige invloed heeft op wie blijft of wie gaatquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:24 schreef Pjotter2 het volgende:
[..]![]()
Ja dat doe ik voor jullie...
Hebben jullie iets om je aan te ergeren de komende maanden![]()
![]()
Wilde het net tikken, alweer volleybal ggrrquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:27 schreef Injetta het volgende:
Alweer dat stomme volleyballen. Het gaat op een nudistencamping lijken..
Gewoon omdat het een groep is geworden. Ze begrijpen niets van wat dan ook. Een groep waar 'Het is ons tegen de rest van de wereld" bepalend is geworden. Niemand of niets van buitenaf zal meer worden aangenomen. Ze leven in hun eigen wereld, met een sterk verknipt wereldbeeld, waar zij het centrum vormen. De rest is gepeupel.quote:
Jij ookquote:
quote:
Rancunequote:
Dat zie je goed. Het was vanmiddag ook zonneklaar toen Rob zijn verhaal deed.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:29 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Gewoon omdat het een groep is geworden. Ze begrijpen niets van wat dan ook. Een groep waar 'Het is ons tegen de rest van de wereld" bepalend is geworden. Niemand of niets van buitenaf zal meer worden aangenomen. Ze leven in hun eigen wereld, met een sterk verknipt wereldbeeld, waar zij het centrum vormen. De rest is gepeupel.
Ahhh dat is wel weer lief van jouquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:24 schreef Pjotter2 het volgende:
[..]![]()
Ja dat doe ik voor jullie...
Hebben jullie iets om je aan te ergeren de komende maanden![]()
![]()
Ships, heb ik het verkeerd gelezenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:30 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Dat is jouw wens misschien, maar dat staat er toch echt niet.
Naam weer in orde zie ik
Of Lot of Vanessa, of Aike,quote:
En, nog een betere vraag, waarom hebben ze'm daar niet gehouden...quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:33 schreef Bestweldonker het volgende:
Waarom heeft Rienk in een Jordaanse gevangenis gezeten, wat heeft hij daar in het Midden Oosten geflikt!
De dochter van een sjeik ontmaagdquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:33 schreef Bestweldonker het volgende:
Waarom heeft Rienk in een Jordaanse gevangenis gezeten, wat heeft hij daar in het Midden Oosten geflikt!
Je moet toch ergens douchen waar je niet zwanger van de tegels wordt.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:30 schreef Dotteke het volgende:
Waarom mogen de gasten niet in beeld, normaal heb je altijd de B&B gaten in beeld.
Zijn wel echte fans, slapen nu hier, gaan morgen overdag naar huis om vervolgens morgen avond weer terug te komen.![]()
![]()
Goeie roast!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:34 schreef RodeVos het volgende:
[..]
En, nog een betere vraag, waarom hebben ze'm daar niet gehouden...
Hij is zonder paspoort daarheen gereisd geloof ik per voet. En toen hij er bijna was werd hij teruggestuurd. Karmaquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:33 schreef Bestweldonker het volgende:
ughh nee hequote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:30 schreef Dotteke het volgende:
Waarom mogen de gasten niet in beeld, normaal heb je altijd de B&B gaten in beeld.
Zijn wel echte fans, slapen nu hier, gaan morgen overdag naar huis om vervolgens morgen avond weer terug te komen.![]()
![]()
Had ie beter naar de Efteling kunnen lopen, en daar naar binnen gaan zonder kaartje. Was ie sneller thuis geweestquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:36 schreef rico80 het volgende:
[..]
Hij is zonder paspoort daarheen gereisd geloof ik per voet. En toen hij er bijna was werd hij teruggestuurd. Karma
En hij gelooft dat sprookje zelf?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:36 schreef rico80 het volgende:
[..]
Hij is zonder paspoort daarheen gereisd geloof ik per voet. En toen hij er bijna was werd hij teruggestuurd. Karma
Wat is er met het Oooooooopenbaar Vervoer Bedrijf ?quote:
Voetbal Nu strafschoppen OTquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:39 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Wat is er met het Oooooooopenbaar Vervoer Bedrijf ?
Ze ziet er ook wel heel ziek uit............quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:42 schreef formule het volgende:
[..]
Voetbal Nu strafschoppen OT
Lot ligt in bed Ook belangrijk
Hij moest net heel goed nadenken bij welke grens het was in ieder geval.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:37 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
En hij gelooft dat sprookje zelf?
Ik heb de eigenaresse van de B&B nog niets anders zien doen dan bij Lot op haar nest te liggen. De gasten hoeven verder niets te hebben aan drinken/etenquote:
IK dacht dat ze even naar huis waren en weer terug zouden komen om te slapenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:43 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb de eigenaresse van de B&B nog niets anders zien doen dan bij Lot op haar nest te liggen. De gasten hoeven verder niets te hebben aan drinken/etenOf is Daan al zo vaak geweest dat hij het zelf allemaal kan pakken
Die maat van Daan doet mee met volleyballen geloof ik, Live in de loods shirtquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]
IK dacht dat ze even naar huis waren en weer terug zouden komen om te slapen
Oh, maar er staat er toch één te volleyballen bij Gio in het team?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]
IK dacht dat ze even naar huis waren en weer terug zouden komen om te slapen
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:45 schreef Urb het volgende:
[..]
Die maat van Daan doet mee met volleyballen geloof ik, Live in de loods shirt
Ja ik zie het? Heb ik dan verkeerd begrepenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oh, maar er staat er toch één te volleyballen bij Gio in het team?
Jij leert het ook nooit hé lieverd...quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
chillie mist brazillie mist en ja hoor chillie mist nu brazillie raak twee nul brazillie
Hey schatje sorry te spannendquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jij leert het ook nooit hé lieverd...
haha dat heb ik ook. Ik annuleer meer post dan ik neer zetquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat niet alleen, ik merk dat ze soms ook het slechtste in mij naar boven halen.
Soms wil ik hier dingen over ze tikken daar lusten de honden geen brood van.
Maar gelukkig, ik kan me nog inhouden
Om de spanning eraf te halen - Lot heeft een 'hello kitty' telefoonhoesje!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hey schatje sorry te spannend
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
chillie mist brazillie mist en ja hoor chillie mist nu brazillie raak twee nul brazillie
datquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:56 schreef japie1971 het volgende:
je zal de laatste pingel maar tegen de paal schieten. Dat wordt emigreren....
Hoop dat morgen Nederland het zelfde lot zal ondergaan als Chiliquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:56 schreef japie1971 het volgende:
je zal de laatste pingel maar tegen de paal schieten. Dat wordt emigreren....
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoop dat morgen Nederland het zelfde lot zal ondergaan als Chili
die is omgelegd toch ?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:57 schreef rico80 het volgende:
[..]
dat
Vergeet Escobar niet. Al was dat een eigen doel maar je snapt het punt.
J a een lollyquote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
je hebt echt zin in nog 2 weken oranjegekte zo te lezenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die liep tegen 6 kogels op een paar dagen na thuiskomst.quote:
Stomme voetbalquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:59 schreef japie1971 het volgende:
[..]
je hebt echt zin in nog 2 weken oranjegekte zo te lezen![]()
in een restaurant kan ik me nog herinneren. Ik hoop na het toetje want dan heeft hij nog iets aan zijn avond gehadquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:00 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ja die liep tegen 6 kogels op een paar dagen na thuiskomst.
Lot onderneemt alleen dingen die geen enkele fysieke inspanning vergen!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:58 schreef formule het volgende:
Lot ligt in bed Zij moet juist wat bewegen
bah .erg stomquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Stomme voetbal
OT Lot en Laura liggen te stoeien in bed, o o o wat is Lotje toch ziek
Bij gebrek aan beterquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:00 schreef Disana het volgende:
Laura blijft ook maar met Lot vozen zoveel ze kan.
lau is een plooienpotjequote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:00 schreef Disana het volgende:
Laura blijft ook maar met Lot vozen zoveel ze kan.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |