Nee, dat kan naar mijn mening nooit goed gaan.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Tot de volgende machtsstrijd. Dat verandert echt niet.
Hoe is het mogelijk!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zie Rienk en Nico weer samen lachen, hoe dom is die Nico zeg pppffff
Ze hebben wel lol,
Naļef, maar net zo dwars als Rienk. Dus dat wordt nooit een blijvend harmonieuze relatie.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat kan naar mijn mening nooit goed gaan.
Die Nico is zo ontzettend naief, het is gewoon zielig
Ja, maar van wie?quote:
Een soort Cinderella syndroom?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat kan naar mijn mening nooit goed gaan.
Die Nico is zo ontzettend naief, het is gewoon zielig
Ze hebben elkaar wel gevonden, de ene slaat door in zijn geloof en de andere in der voedselquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:05 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk!
Die Rienk heeft zo geen last van humor!
Goeie vraag, die zijn al uren pleitte, lullen te dom waarschijnlijk zelfs voor Regie-begrippenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:06 schreef oma-Nijn het volgende:
Waar zijn schuimpje en co. gebleven? of liggen naar Utopiaans gebruik al op hun nest?
LOL, op het terras dusquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Goeie vraag, die zijn al uren pleitte, lullen te dom waarschijnlijk zelfs voor Regie-begrippen
Geweldige opmerkingquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben elkaar wel gevonden, de ene slaat door in zijn geloof en de andere in der voedsel
Dat niet alleen, ik merk dat ze soms ook het slechtste in mij naar boven halen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:07 schreef Injetta het volgende:
Dat irritante gelacht van Nico. Ik komt steeds dichter bij de grens van niet meer luisteren kijken.
Ik krijg gewoon moordneigingen van die mensen.
Al die vreselijke gewoonten..... En die verdorven karakters...
Ik had nooit kunnen denken dat Utopia (de ideale samenleving) een soort van hel zou zijn.
Bij Utopia (de ideale samenleving) denk je toch aan een soort van paradijs. Met fijne, lieve, mooie mensen die aardig zijn. Die gelukkig zijn.
In plaats daarvan zien we een alle slechte gewoonten, eigenschappen uitvergroot. Het slechtste van de mensheid zie je daar naar boven komen.
Utopia is dus een Utopie. Gaat nooit lukken...
Daan krijgt niet mijn Elite stemquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:09 schreef rico80 het volgende:
Die Daan gaat dus in de BenB. Ik heb het idee dat hij daar de hele nacht met een kloppende knots zal liggen. Zo dichtbij zijn idolen.
Ik hoop dat de kakkerlakken het WK samba dansen hebben vannacht op dat nest.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:09 schreef rico80 het volgende:
Die Daan gaat dus in de BenB. Ik heb het idee dat hij daar de hele nacht met een kloppende knots zal liggen. Zo dichtbij zijn idolen.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat niet alleen, ik merk dat ze soms ook het slechtste in mij naar boven halen.
Soms wil ik hier dingen over ze tikken daar lusten de honden geen brood van.
Maar gelukkig, ik kan me nog inhouden
Ik stroop even alle streams af incl de beide 360'ers.. waar zien jullie de gasten?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:09 schreef rico80 het volgende:
Ik zag ze (net nadat ik het hier vroeg) op zo'n klein beeldje op het terras zittenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik stroop even alle streams af incl de beide 360'ers.. waar zien jullie de gasten?
Ze worden werkelijk steeds onbeschofter.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:13 schreef beequeen het volgende:
Billyboy over de moeder van het kind van vanmiddag: Ik dacht dat die meid brood mee zou nemen.
Nico wel dan ?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:05 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk!
Die Rienk heeft zo geen last van humor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |