Ik heb de eigenaresse van de B&B nog niets anders zien doen dan bij Lot op haar nest te liggen. De gasten hoeven verder niets te hebben aan drinken/etenquote:
IK dacht dat ze even naar huis waren en weer terug zouden komen om te slapenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:43 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb de eigenaresse van de B&B nog niets anders zien doen dan bij Lot op haar nest te liggen. De gasten hoeven verder niets te hebben aan drinken/etenOf is Daan al zo vaak geweest dat hij het zelf allemaal kan pakken
Die maat van Daan doet mee met volleyballen geloof ik, Live in de loods shirtquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]
IK dacht dat ze even naar huis waren en weer terug zouden komen om te slapen
Oh, maar er staat er toch één te volleyballen bij Gio in het team?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]
IK dacht dat ze even naar huis waren en weer terug zouden komen om te slapen
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:45 schreef Urb het volgende:
[..]
Die maat van Daan doet mee met volleyballen geloof ik, Live in de loods shirt
Ja ik zie het? Heb ik dan verkeerd begrepenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oh, maar er staat er toch één te volleyballen bij Gio in het team?
Jij leert het ook nooit hé lieverd...quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
chillie mist brazillie mist en ja hoor chillie mist nu brazillie raak twee nul brazillie
Hey schatje sorry te spannendquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jij leert het ook nooit hé lieverd...
haha dat heb ik ook. Ik annuleer meer post dan ik neer zetquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat niet alleen, ik merk dat ze soms ook het slechtste in mij naar boven halen.
Soms wil ik hier dingen over ze tikken daar lusten de honden geen brood van.
Maar gelukkig, ik kan me nog inhouden
Om de spanning eraf te halen - Lot heeft een 'hello kitty' telefoonhoesje!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hey schatje sorry te spannend
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
chillie mist brazillie mist en ja hoor chillie mist nu brazillie raak twee nul brazillie
datquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:56 schreef japie1971 het volgende:
je zal de laatste pingel maar tegen de paal schieten. Dat wordt emigreren....
Hoop dat morgen Nederland het zelfde lot zal ondergaan als Chiliquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:56 schreef japie1971 het volgende:
je zal de laatste pingel maar tegen de paal schieten. Dat wordt emigreren....
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoop dat morgen Nederland het zelfde lot zal ondergaan als Chili
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |