Niks mis mee, of zijn hier geen voetballiefhebbers?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze dingen mag je wel achterwege laten hoor.
Lijkt me wel de bedoeling jaquote:
duik geduik?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:30 schreef Paxcon het volgende:
Wanneer wordt duik geduik eens afgestraft?
enkeltje voor enkeltjequote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:29 schreef wdn het volgende:
Ze zijn Neymar aan het slopen. Beetje bij beetje.
Ik niet.quote:
Nee, Neymar ligt steedsquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:30 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Ligt het aan mij of is de tempo in deze wedstrijd ongekend hoog?
Volgens mij zit zij nu op 9lives te haten op de Belgen.quote:
Terecht.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:31 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Volgens mij zit zij nu op 9lives te haten op de Belgen.
Het laat duidelijk zien dat hij niet bereikt wordt.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel. De kwaliteit is om te huilen en hij steekt z'n hand op; nou het is wat.
Is dat iets nieuws dat ze zeer weinig kansen creeeren?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:30 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Chili; 0,0 kansen, hoe gaan ze zich hieruit redden dan. Exit Chili
Hij staat! het is ongekendquote:
had wel iets meer tegenstand verwachtquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Is dat iets nieuws dat ze zeer weinig kansen creeeren?
Niet echt.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
Het laat duidelijk zien dat hij niet bereikt wordt.
Ja, thuis voor de TVquote:
Waarom ban je hem daar voor?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet echt.
En wij hebben ook een tv.
Doei.
Nee anders komt zn haar in de warquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:32 schreef ReplaR het volgende:
Daarom is er dus geen enkele wind in het stadion anders waait Neymar weg.
Geen idee maar die Brazuca is wel een vet dingquote:
Dat dan weer wel. Verdriet verzuipen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:28 schreef Cee het volgende:
[..]
De Ozzies zou ik zonder twijfel uitnodigen. Mis ze nu al.
Ze moeten eens wat schieten of zo. Die bal over de doellijn proberen de tiki taka-en heeft weinig zin. 1-1 trouwensquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:31 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
had wel iets meer tegenstand verwacht
Dit is een Algerijnquote:
Schreeuwde hij ook van blijdschap terwijl hij zijn moeder aan het uitlachen isquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:16 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik voor Brazilië... wil vijf euro winnen van mijn kind.![]()
Benieuwd of dat straks nog zo is.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:34 schreef hottentot het volgende:
Wel geweldig om te zien hoe de verschillende volken gewoon bij elkaar kunnen zitten.
Yup, 90 minuten zijn ook al bijna voorbijquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:34 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Ligt het aan mij of is de tempo in deze wedstrijd ongekend hoog???
Om het niet verdacht te maken en het publiek in spanning te houden.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:34 schreef Kingstown het volgende:
Gelijkmaker? Moet wel FIFA corruptie zijn.
Pass-eiland.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:34 schreef Onnoman het volgende:
CHILIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PAASEILAND
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer joh, onruststoker.
1-1!!!![]()
Ja homo, ja!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:35 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Ligt het aan mij of is de tempo in deze wedstrijd ongekend hoog
het tempo is hoogquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:35 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Ligt het aan mij of is de tempo in deze wedstrijd ongekend hoog
ga je mee?quote:
Dit inderdaadquote:
Ja plus een kussen tegen mijn hoofd.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:34 schreef hottentot het volgende:
[..]
Schreeuwde hij ook van blijdschap terwijl hij zijn moeder aan het uitlachen is
ik ben anti neymar en die coach van brazillie.. hoe heet die klaplongquote:
Het gaat steeds op en neer hequote:
Zijn die er?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:36 schreef Cavaliers het volgende:
Chili ''haters'' (God, dat ik deze term ooit zou gebruiken...) kunnen weer even stil zijn.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het gaat steeds op en neer he, ze penetreren elkaar steeds aan de achterzijde.. ze beuken stevig tegen elkaar ... man wat een lekkere partij
Babyrozequote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:36 schreef TLC het volgende:
Dadelijk moet Brazilie weer een ander kleur shirt uitkiezen
Deze wedstrijd gaat in de annalen van het voetbal.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het gaat steeds op en neer he, ze penetreren elkaar steeds aan de achterzijde.. ze beuken stevig tegen elkaar ... man wat een lekkere partij
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:36 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ja plus een kussen tegen mijn hoofd.Overmoed komt voor de val!
Jouw stream loopt nog harder achter dan die van mij, of je typt heel langzaam.quote:
volgens mij ook ja.. wel een goeie vinnikquote:
Waarom ook niet.quote:
www.tena.nlquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:38 schreef superworm het volgende:
[..]
Veel te gvd'de spannend om bier te halen of te pissen
Ja vind ik ook, lekker enthousiast ook.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:38 schreef Onnoman het volgende:
[..]
volgens mij ook ja.. wel een goeie vinnik
Ja, ik moet me ook in de rust voorbereiden op de Colombiamatch.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:38 schreef superworm het volgende:
[..]
Veel te gvd'de spannend om bier te halen of te pissen
Wel opletten dat je ze uit elkaar houdt danquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:39 schreef superworm het volgende:
[..]
Dacht meer aan een emmer. En een extra emmer bier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |