Friendzonequote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:26 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]Iedereen is jaloers op mij!
Nee, ben gewoon vriendelijk
Ik las het accent verkeerd. Ik vroeg me al af hoe je dat kon weten.quote:
Vuile maffiosi is hetquote:
Succes met die uitgelubberde kutquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:26 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]Iedereen is jaloers op mij!
Nee, ben gewoon vriendelijk
Deze dingen mag je wel achterwege laten hoor.quote:
Maak anders ff een gif van het nos logoquote:
De Ozzies zou ik zonder twijfel uitnodigen. Mis ze nu al.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:27 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Gezellige groep... Vooral dat zooitje allegaartje waar de Belgen en de NLs in zaten. Ik ging er geen pint mee drinken hoor
Logisch, want Brazilië is veel beter. Ook nu.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:26 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik overschat Chili helemaal niet.. ik hecht waarde aan statistieken en Chili verliest bijna altijd van Brazilië.. beetje het Ajax/Feyenoord verhaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop