Friendzonequote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:26 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]Iedereen is jaloers op mij!
Nee, ben gewoon vriendelijk
Ik las het accent verkeerd. Ik vroeg me al af hoe je dat kon weten.quote:
Succes met die uitgelubberde kutquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:26 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]Iedereen is jaloers op mij!
Nee, ben gewoon vriendelijk
De Ozzies zou ik zonder twijfel uitnodigen. Mis ze nu al.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:27 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Gezellige groep... Vooral dat zooitje allegaartje waar de Belgen en de NLs in zaten. Ik ging er geen pint mee drinken hoor
Logisch, want Brazilië is veel beter. Ook nu.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:26 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik overschat Chili helemaal niet.. ik hecht waarde aan statistieken en Chili verliest bijna altijd van Brazilië.. beetje het Ajax/Feyenoord verhaal
Prachtig hé! België - Zkor was net een slaappil waar je ook nog eens diarree van krijgt.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zeker. Nu minder kans voor anti voetbal.
Zeg dan 'moet'.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze dingen mag je wel achterwege laten hoor.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:28 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Prachtig hé! België - Zkor was net een slaappil waar je ook nog eens diarree van krijgt.
veelquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:28 schreef Minimunt het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoek de verschillen
Hoe oud is Marieke dan?quote:
Ben je ajacied geworden?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:28 schreef Cavaliers het volgende:
Ik heb de indruk dat het veld echt vreselijk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |