quote:Op maandag 30 juni 2014 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Goed plan met een lekker flesje witte wijn. In de zon
Zakschijtquote:
Souryquote:
Zucht....quote:
*fart*quote:
http://www.ijswijnen.nl/quote:
Ohja, IJswijnen.nl, dan snap IK het toch. Verdrink jij ff lekker in de Ijsselquote:Op maandag 30 juni 2014 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
http://www.ijswijnen.nl/
Geen korting voor je, maar je snapt toch niks van dit topic en maakt het niet zo veel uit. [ afbeelding ]
Doe effe normaal zeg en ga ergens anders vervelend slowchattenquote:Op maandag 30 juni 2014 19:32 schreef zakschijt het volgende:
[..]
Ohja, IJswijnen.nl, dan snap IK het toch. Verdrink jij ff lekker in de Ijssel
Oh en Soury niet? Fantastisch, nou ik ga ff samen met Ijsbrand een wijntje zuipen, doeiquote:Op maandag 30 juni 2014 19:34 schreef APK het volgende:
[..]
Doe effe normaal zeg en ga ergens anders vervelend slowchatten
Ik heb dezelfde wijn besteld, dus kreeg ook zo'n mailtje, maar dan met verwachte leverdatum 12 juli.quote:
IJswijn, of Icewine, Eisweinquote:Op maandag 30 juni 2014 18:46 schreef zakschijt het volgende:
[..]
Ijswijn
En is helemaal niet stroperig
Over verzuren gesprokenquote:Op maandag 30 juni 2014 19:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde wijn besteld, dus kreeg ook zo'n mailtje, maar dan met verwachte leverdatum 12 juli.
Wat in het vat zit verzuurt niet
Je kan het ook mij bij af laten leverenquote:Op maandag 30 juni 2014 21:31 schreef APK het volgende:
Deze zending gaat na twee bezorgpogingen direct retour afzender.
Dat zie ik als ik inlog op mijnpakket.postnl.nl.
Geen mogelijkheid om het bij een afleverpunt in de buurt op te pikken?
Mijne is nog niet verzonden. Maar dat gaat hier ook problemen opleverenquote:Op maandag 30 juni 2014 21:31 schreef APK het volgende:
Werklozenwijnquote:Op maandag 30 juni 2014 21:35 schreef CrashO het volgende:
Mijne is nog niet verzonden. Maar dat gaat hier ook problemen opleveren
(en ze boden niet de optie om het direct naar het postkantoor te sturen [pakjegemak] )
ze proberen het niet bij je buren?quote:Op maandag 30 juni 2014 21:31 schreef APK het volgende:
Echt eh. Je zou toch verwachten dat het type persoon die "dure" (lees, alles behalve huiswijn van 2 euro per fles pak) wijn bestelt overdag werkt en dus niet open kan doen. En dat ze daar rekening mee houdenquote:
waarom in 1 x bestellen als je 2 x korting kan krijgenquote:Op maandag 30 juni 2014 21:38 schreef dopfles1 het volgende:
Mensen die niet gewoon 1x bestellen
Ik hoop dat ze het door hebben en dan niet verzenden
Die code mag toch maar 1x per adres worden gebruikt??quote:Op maandag 30 juni 2014 21:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom in 1 x bestellen als je 2 x korting kan krijgenblijf wel hollander hoor
Er zijn er een stuk of 5 7quote:Op maandag 30 juni 2014 21:39 schreef dopfles1 het volgende:
Die code mag toch maar 1x per adres worden gebruikt??
je hebt verschillende code'squote:Op maandag 30 juni 2014 21:39 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Die code mag toch maar 1x per adres worden gebruikt??
een echte heeft een au-pair thuis zittenquote:Op maandag 30 juni 2014 21:38 schreef CrashO het volgende:
[..]
Echt eh. Je zou toch verwachten dat het type persoon die "dure" (lees, alles behalve huiswijn van 2 euro per fles pak) wijn bestelt overdag werkt en dus niet open kan doen. En dat ze daar rekening mee houden
quote:Op maandag 30 juni 2014 21:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ze proberen het niet bij je buren?
lol. Wijnvoordeel kan maar beter snel die codes blokkerenquote:Op maandag 30 juni 2014 21:40 schreef CrashO het volgende:
[..]
Er zijn er een stuk of 5
ALLSAFE
TN465
HC389
SA389
BK389
ES389
HL389
Mijn buurman doet niets anders dan jointjes roken en wodka drinken.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:41 schreef APK het volgende:
[..]
Morgen zal PostNL de pakketten voor de eerste keer aanbieden. Bent u niet thuis dan biedt PostNL uw bestelling bij de buren aan en laat een kennisgeving voor u achter waar uw bestelling afgeleverd is.
Wanneer u heeft aangegeven dat u niet wilt dat de bestelling bij uw buren wordt aangeboden dan wordt dat ook niet gedaan. Als uw zending niet bij u of bij uw buren kan worden geleverd, zal er de volgende dag een tweede bezorging plaatsvinden.
Dit staat in de mail.
Voor de tweede bezorging ben ik ook niet thuis dus hopelijk doen 'de buren' open als er gebeld wordt
Mazzel dat je niet bij wodkavoordeel.nl besteld hebtquote:Op maandag 30 juni 2014 21:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Mijn buurman doet niets anders dan jointjes roken en wodka drinken.
die is altijd thuis om mijn pakketjes aan te nemen
quote:Op maandag 30 juni 2014 21:44 schreef APK het volgende:
[..]
Mazzel dat je niet bij wodkavoordeel.nl besteld hebt
Hij lust vast ook wel wijn. Alcohol is alcohol toch?quote:Op maandag 30 juni 2014 21:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]dan had ik idd een serieus probleem gehad
ik hoop t nietquote:Op maandag 30 juni 2014 22:12 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Hij lust vast ook wel wijn. Alcohol is alcohol toch?
Werkloos?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:23 schreef Skywalker88 het volgende:
haha omg, die hele webwinkel is zowat leeg geplunderd (figuurlijk dan). Alle goedkope wijnen uitverkocht. Gelukkig als een van de eersten paar doosjes sauvignon blanc kunnen bestellen voor 4 euro per doos
nog steeds niet duur toch ?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:35 schreef Stante het volgende:
Alles is weggoedkoper dan voor 15¤ ga je geen doosje meer vinden, of ik kijk verkeerd...
Heb je via de link in de OP besteld?quote:
Je kijkt verkeerd.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:35 schreef Stante het volgende:
Alles is weggoedkoper dan voor 15¤ ga je geen doosje meer vinden, of ik kijk verkeerd...
Besteld op factuur?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:35 schreef TimeJumper het volgende:
Mijn eerste pakket is binnen, maar geen mail hierover gehad en er zat geen acceptgiro of zoiets bij
Ik heb ook nog niks gehoordquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:08 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb zaterdag 2x een doosje besteld. Van de eerste een bevestiging gehad, van de 2e niet, en nog geen bericht over verzending. Beiden betaald met ideal. Ik maak me zorgen.
Dat is een optie die de verzender kan kiezen. Gewoon een briefje ophangen (aan de binnenkant van het raam) dat ze het bij de buren mogen afgeven.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:29 schreef MissBliss het volgende:
Mijn pakketje wordt vandaag bezorgd
Als ik niet thuisben
Dit staat erbij, vind ik nogal streng klinken: Deze zending gaat na twee bezorgpogingen direct retour afzender
Yep inderdaad.....maar dan zou er toch minstens een factuur bijzitten zzou je denkenquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien hebben ze iets tegen uitstekende sjoelerts.
Geen factuur is niet betaluhquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:41 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Yep inderdaad.....maar dan zou er toch minstens een factuur bijzitten zzou je denken
Ja, kreeg mailtje van postnl met bezorgdag en tijd.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:54 schreef boerjanssen1 het volgende:
Leuke tip :-) Zonet nog een doosje besteld voor 9.94Krijg je achteraf een berichtje met de verwachtte verzenddatum?
Op die fietsquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:55 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ja, kreeg mailtje van postnl met bezorgdag en tijd.
Ik woon hier nog geen week en ik ken mn buren nog nietquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is een optie die de verzender kan kiezen. Gewoon een briefje ophangen (aan de binnenkant van het raam) dat ze het bij de buren mogen afgeven.
Moet je volgens mij wel de niet thuis code van de 1e bezorgpoging hebben, dus als je echt een paar dagen van huis bent heb je daar nog weinig aanquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik woon hier nog geen week en ik ken mn buren nog niet
Maar ik heb me aangemeld voor Mijn Pakket, dan kan ik als het goed is zelf het tweede bezorgmoment kiezen
Ik ben vanavond thuisquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Moet je volgens mij wel de niet thuis code van de 1e bezorgpoging hebben, dus als je echt een paar dagen van huis bent heb je daar nog weinig aan
Wijnnnnnnquote:
Goed excuus om kennis te maken, onze nieuwe buren hadden zich ook niet voorgesteld, tot ze wel een pakje moesten komen ophalenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik woon hier nog geen week en ik ken mn buren nog niet
Maar ik heb me aangemeld voor Mijn Pakket, dan kan ik als het goed is zelf het tweede bezorgmoment kiezen
Ja, dat is ook weer zo. Misschien probeert de postbode het sowieso bij de burenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Goed excuus om kennis te maken, onze nieuwe buren hadden zich ook niet voorgesteld, tot ze wel een pakje moesten komen ophalen
bij mijn verzendbericht staat dat t idd ook bij de buren bezorgd kan wordenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, dat is ook weer zo. Misschien probeert de postbode het sowieso bij de buren
Dat geeft hoop.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:42 schreef CrashO het volgende:
Ik had ook geen bericht gekregen maar toen ik net thuis kwam lag er wel een pakketje (via de buren)![]()
*Proost
Oh, dan komt het wel goedquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
bij mijn verzendbericht staat dat t idd ook bij de buren bezorgd kan worden
Meestal kan je ipv 2e bezorgmoment ook kiezen voor ophalen op postnl punt dacht ik?
Ik heb t bij mn ouders laten bezorgen maar reliseerde me dat mn stiefvader alleen thuis zit na knie-operatie
Hoop dat ze blijven wachten tot hij naar de deur gestrompeld is
ja en heb net weer 2 dozen besteldquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, dan komt het wel goed
Aww arme stiefvader![]()
Wat, waarom de jouwe wel verzonden, we hebben tegelijkertijd besteldquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
bij mijn verzendbericht staat dat t idd ook bij de buren bezorgd kan worden
Meestal kan je ipv 2e bezorgmoment ook kiezen voor ophalen op postnl punt dacht ik?
Ik heb t bij mn ouders laten bezorgen maar reliseerde me dat mn stiefvader alleen thuis zit na knie-operatie
Hoop dat ze blijven wachten tot hij naar de deur gestrompeld is
ik ben liever waarschijnlijkquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat, waarom de jouwe wel verzonden, we hebben tegelijkertijd besteld
Prima wijn voor verjaardagen, kost het ook niet zo veel en men blijft niet te langquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:46 schreef maulibu het volgende:
Eerste doos binnen: Pierre Baptiste Sauvignon Viognier. Codes op de achterkant leren dat deze wijn gebotteld is door Superunie in Beesd en dus, zoals te verwachten, een simpel supermarktwijntje is in een fles die ik voorbij zou lopen.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:25 schreef Ireth het volgende:
Gekopieerd van elders, dus geen idee hoe lang het nog werkt![]()
![]()
[..]
Factuur komt achteraf per post.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:41 schreef qua111 het volgende:
Beide dozen ontvangen; de eerste met iDeal betaald, de ander op rekening, echter ook hier geen rekening te bekennen. Zal wel per mail verschijnen ofzo
Heb je wel wat besteld?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:02 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Nog steeds niks.. Dan toch maar even naar de supermarkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |