quote:Op maandag 30 juni 2014 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Goed plan met een lekker flesje witte wijn. In de zon
Zakschijtquote:
Souryquote:
Zucht....quote:
*fart*quote:
http://www.ijswijnen.nl/quote:
Ohja, IJswijnen.nl, dan snap IK het toch. Verdrink jij ff lekker in de Ijsselquote:Op maandag 30 juni 2014 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
http://www.ijswijnen.nl/
Geen korting voor je, maar je snapt toch niks van dit topic en maakt het niet zo veel uit. [ afbeelding ]
Doe effe normaal zeg en ga ergens anders vervelend slowchattenquote:Op maandag 30 juni 2014 19:32 schreef zakschijt het volgende:
[..]
Ohja, IJswijnen.nl, dan snap IK het toch. Verdrink jij ff lekker in de Ijssel
Oh en Soury niet? Fantastisch, nou ik ga ff samen met Ijsbrand een wijntje zuipen, doeiquote:Op maandag 30 juni 2014 19:34 schreef APK het volgende:
[..]
Doe effe normaal zeg en ga ergens anders vervelend slowchatten
Ik heb dezelfde wijn besteld, dus kreeg ook zo'n mailtje, maar dan met verwachte leverdatum 12 juli.quote:
IJswijn, of Icewine, Eisweinquote:Op maandag 30 juni 2014 18:46 schreef zakschijt het volgende:
[..]
Ijswijn
En is helemaal niet stroperig
Over verzuren gesprokenquote:Op maandag 30 juni 2014 19:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde wijn besteld, dus kreeg ook zo'n mailtje, maar dan met verwachte leverdatum 12 juli.
Wat in het vat zit verzuurt niet
Je kan het ook mij bij af laten leverenquote:Op maandag 30 juni 2014 21:31 schreef APK het volgende:
Deze zending gaat na twee bezorgpogingen direct retour afzender.
Dat zie ik als ik inlog op mijnpakket.postnl.nl.
Geen mogelijkheid om het bij een afleverpunt in de buurt op te pikken?
Mijne is nog niet verzonden. Maar dat gaat hier ook problemen opleverenquote:Op maandag 30 juni 2014 21:31 schreef APK het volgende:
Werklozenwijnquote:Op maandag 30 juni 2014 21:35 schreef CrashO het volgende:
Mijne is nog niet verzonden. Maar dat gaat hier ook problemen opleveren
(en ze boden niet de optie om het direct naar het postkantoor te sturen [pakjegemak] )
ze proberen het niet bij je buren?quote:Op maandag 30 juni 2014 21:31 schreef APK het volgende:
Echt eh. Je zou toch verwachten dat het type persoon die "dure" (lees, alles behalve huiswijn van 2 euro per fles pak) wijn bestelt overdag werkt en dus niet open kan doen. En dat ze daar rekening mee houdenquote:
waarom in 1 x bestellen als je 2 x korting kan krijgenquote:Op maandag 30 juni 2014 21:38 schreef dopfles1 het volgende:
Mensen die niet gewoon 1x bestellen
Ik hoop dat ze het door hebben en dan niet verzenden
Die code mag toch maar 1x per adres worden gebruikt??quote:Op maandag 30 juni 2014 21:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom in 1 x bestellen als je 2 x korting kan krijgenblijf wel hollander hoor
Er zijn er een stuk of 5 7quote:Op maandag 30 juni 2014 21:39 schreef dopfles1 het volgende:
Die code mag toch maar 1x per adres worden gebruikt??
je hebt verschillende code'squote:Op maandag 30 juni 2014 21:39 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Die code mag toch maar 1x per adres worden gebruikt??
een echte heeft een au-pair thuis zittenquote:Op maandag 30 juni 2014 21:38 schreef CrashO het volgende:
[..]
Echt eh. Je zou toch verwachten dat het type persoon die "dure" (lees, alles behalve huiswijn van 2 euro per fles pak) wijn bestelt overdag werkt en dus niet open kan doen. En dat ze daar rekening mee houden
quote:Op maandag 30 juni 2014 21:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ze proberen het niet bij je buren?
lol. Wijnvoordeel kan maar beter snel die codes blokkerenquote:Op maandag 30 juni 2014 21:40 schreef CrashO het volgende:
[..]
Er zijn er een stuk of 5
ALLSAFE
TN465
HC389
SA389
BK389
ES389
HL389
Mijn buurman doet niets anders dan jointjes roken en wodka drinken.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:41 schreef APK het volgende:
[..]
Morgen zal PostNL de pakketten voor de eerste keer aanbieden. Bent u niet thuis dan biedt PostNL uw bestelling bij de buren aan en laat een kennisgeving voor u achter waar uw bestelling afgeleverd is.
Wanneer u heeft aangegeven dat u niet wilt dat de bestelling bij uw buren wordt aangeboden dan wordt dat ook niet gedaan. Als uw zending niet bij u of bij uw buren kan worden geleverd, zal er de volgende dag een tweede bezorging plaatsvinden.
Dit staat in de mail.
Voor de tweede bezorging ben ik ook niet thuis dus hopelijk doen 'de buren' open als er gebeld wordt
Mazzel dat je niet bij wodkavoordeel.nl besteld hebtquote:Op maandag 30 juni 2014 21:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Mijn buurman doet niets anders dan jointjes roken en wodka drinken.
die is altijd thuis om mijn pakketjes aan te nemen
quote:Op maandag 30 juni 2014 21:44 schreef APK het volgende:
[..]
Mazzel dat je niet bij wodkavoordeel.nl besteld hebt
Hij lust vast ook wel wijn. Alcohol is alcohol toch?quote:Op maandag 30 juni 2014 21:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]dan had ik idd een serieus probleem gehad
ik hoop t nietquote:Op maandag 30 juni 2014 22:12 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Hij lust vast ook wel wijn. Alcohol is alcohol toch?
Werkloos?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:23 schreef Skywalker88 het volgende:
haha omg, die hele webwinkel is zowat leeg geplunderd (figuurlijk dan). Alle goedkope wijnen uitverkocht. Gelukkig als een van de eersten paar doosjes sauvignon blanc kunnen bestellen voor 4 euro per doos
nog steeds niet duur toch ?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:35 schreef Stante het volgende:
Alles is weggoedkoper dan voor 15¤ ga je geen doosje meer vinden, of ik kijk verkeerd...
Heb je via de link in de OP besteld?quote:
Je kijkt verkeerd.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:35 schreef Stante het volgende:
Alles is weggoedkoper dan voor 15¤ ga je geen doosje meer vinden, of ik kijk verkeerd...
Besteld op factuur?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:35 schreef TimeJumper het volgende:
Mijn eerste pakket is binnen, maar geen mail hierover gehad en er zat geen acceptgiro of zoiets bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |