Chill dat je mails krijgt van PostNLquote:Op maandag 30 juni 2014 15:45 schreef Ferdii het volgende:
Mailtje van PostNL dat de pakketten vandaag zijn aangeboden *Volgens track en tracé bezorging op dinsdag tussen half 11 en half 1
Ook benieuwd.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:37 schreef sanger het volgende:
Geen kenner hier, maar een goede zoete witte wijn? Iemand een suggestie?
Gewurztraminer al ben ik zelf niet zo'n liefhebber vanquote:Op maandag 30 juni 2014 16:37 schreef sanger het volgende:
Had je dezelfde besteld als ik waarschijnlijk, hier hetzelfde helaas.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:57 schreef Myraela het volgende:
De rosé komt wat later omdat die niet meer op voorraad was.
Ijswijn, is stroperig mierzoet. Meer een dessert wijn.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:37 schreef sanger het volgende:
Hier ook (nog) nietquote:Op maandag 30 juni 2014 16:43 schreef Djurres het volgende:
Ik heb op rekening besteld, maar nog geen mail gehad, ook niet dat mn besetlling ontvangen is!
quote:Beste wijnliefhebber,
Onlangs heeft u via onze website de volgende wijn besteld: Casa Safra Terra Alta DO Merlot Rosado. Deze is op dit moment niet leverbaar. We verwachten dat we de rosé vanaf week 29 (15 juli) bij u kunnen leveren. Deze nieuwe partij is ook van 2013. Wanneer u naast deze wijn nog andere wijnen heeft besteld, dan zullen we deze vast verzenden. Uiteraard worden er in dat geval geen extra verzendkosten in rekening gebracht.
Onze welgemeende excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Jaap Dijkstra
wijnvoordeel.nl klantenservice
Ijswijnquote:Op maandag 30 juni 2014 18:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ijswijn, is stroperig mierzoet. Meer een dessert wijn.
Ja eigenlijk welquote:
OKquote:Op maandag 30 juni 2014 18:46 schreef zakschijt het volgende:
[..]
Ijswijn
En is helemaal niet stroperig
Wat? Rot toch lekker op naar het Ijsselmeer johquote:
Goed plan met een lekker flesje witte wijn. In de zonquote:Op maandag 30 juni 2014 19:01 schreef zakschijt het volgende:
[..]
Wat? Rot toch lekker op naar het Ijsselmeer joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |