Ik heb ook nog niks gehoordquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:08 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb zaterdag 2x een doosje besteld. Van de eerste een bevestiging gehad, van de 2e niet, en nog geen bericht over verzending. Beiden betaald met ideal. Ik maak me zorgen.
Dat is een optie die de verzender kan kiezen. Gewoon een briefje ophangen (aan de binnenkant van het raam) dat ze het bij de buren mogen afgeven.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:29 schreef MissBliss het volgende:
Mijn pakketje wordt vandaag bezorgd
Als ik niet thuisben
Dit staat erbij, vind ik nogal streng klinken: Deze zending gaat na twee bezorgpogingen direct retour afzender
Yep inderdaad.....maar dan zou er toch minstens een factuur bijzitten zzou je denkenquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien hebben ze iets tegen uitstekende sjoelerts.
Geen factuur is niet betaluhquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:41 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Yep inderdaad.....maar dan zou er toch minstens een factuur bijzitten zzou je denken
Ja, kreeg mailtje van postnl met bezorgdag en tijd.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:54 schreef boerjanssen1 het volgende:
Leuke tip :-) Zonet nog een doosje besteld voor 9.94Krijg je achteraf een berichtje met de verwachtte verzenddatum?
Op die fietsquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:55 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ja, kreeg mailtje van postnl met bezorgdag en tijd.
Ik woon hier nog geen week en ik ken mn buren nog nietquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is een optie die de verzender kan kiezen. Gewoon een briefje ophangen (aan de binnenkant van het raam) dat ze het bij de buren mogen afgeven.
Moet je volgens mij wel de niet thuis code van de 1e bezorgpoging hebben, dus als je echt een paar dagen van huis bent heb je daar nog weinig aanquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik woon hier nog geen week en ik ken mn buren nog niet
Maar ik heb me aangemeld voor Mijn Pakket, dan kan ik als het goed is zelf het tweede bezorgmoment kiezen
Ik ben vanavond thuisquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Moet je volgens mij wel de niet thuis code van de 1e bezorgpoging hebben, dus als je echt een paar dagen van huis bent heb je daar nog weinig aan
Wijnnnnnnquote:
Goed excuus om kennis te maken, onze nieuwe buren hadden zich ook niet voorgesteld, tot ze wel een pakje moesten komen ophalenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik woon hier nog geen week en ik ken mn buren nog niet
Maar ik heb me aangemeld voor Mijn Pakket, dan kan ik als het goed is zelf het tweede bezorgmoment kiezen
Ja, dat is ook weer zo. Misschien probeert de postbode het sowieso bij de burenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Goed excuus om kennis te maken, onze nieuwe buren hadden zich ook niet voorgesteld, tot ze wel een pakje moesten komen ophalen
bij mijn verzendbericht staat dat t idd ook bij de buren bezorgd kan wordenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, dat is ook weer zo. Misschien probeert de postbode het sowieso bij de buren
Dat geeft hoop.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:42 schreef CrashO het volgende:
Ik had ook geen bericht gekregen maar toen ik net thuis kwam lag er wel een pakketje (via de buren)![]()
*Proost
Oh, dan komt het wel goedquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
bij mijn verzendbericht staat dat t idd ook bij de buren bezorgd kan worden
Meestal kan je ipv 2e bezorgmoment ook kiezen voor ophalen op postnl punt dacht ik?
Ik heb t bij mn ouders laten bezorgen maar reliseerde me dat mn stiefvader alleen thuis zit na knie-operatie
Hoop dat ze blijven wachten tot hij naar de deur gestrompeld is
ja en heb net weer 2 dozen besteldquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, dan komt het wel goed
Aww arme stiefvader![]()
Wat, waarom de jouwe wel verzonden, we hebben tegelijkertijd besteldquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
bij mijn verzendbericht staat dat t idd ook bij de buren bezorgd kan worden
Meestal kan je ipv 2e bezorgmoment ook kiezen voor ophalen op postnl punt dacht ik?
Ik heb t bij mn ouders laten bezorgen maar reliseerde me dat mn stiefvader alleen thuis zit na knie-operatie
Hoop dat ze blijven wachten tot hij naar de deur gestrompeld is
ik ben liever waarschijnlijkquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat, waarom de jouwe wel verzonden, we hebben tegelijkertijd besteld
Prima wijn voor verjaardagen, kost het ook niet zo veel en men blijft niet te langquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:46 schreef maulibu het volgende:
Eerste doos binnen: Pierre Baptiste Sauvignon Viognier. Codes op de achterkant leren dat deze wijn gebotteld is door Superunie in Beesd en dus, zoals te verwachten, een simpel supermarktwijntje is in een fles die ik voorbij zou lopen.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:25 schreef Ireth het volgende:
Gekopieerd van elders, dus geen idee hoe lang het nog werkt![]()
![]()
[..]
Factuur komt achteraf per post.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:41 schreef qua111 het volgende:
Beide dozen ontvangen; de eerste met iDeal betaald, de ander op rekening, echter ook hier geen rekening te bekennen. Zal wel per mail verschijnen ofzo
Heb je wel wat besteld?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:02 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Nog steeds niks.. Dan toch maar even naar de supermarkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |